Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:Ik drink zelf graag koffie maar al zou ik het niet drinken dan zou ik nog een apparaat aanschaffen voor de visite. Geen dure, gewoon een senseo tje ofzo.
DezeNaam schreef:Relaxed schreef:Nou ik heb best een aantal koffiedrinkers in mijn vrienden en familie kring, ga ik echt niet zeggen dat ze het thuis maar moeten drinken
Het lijkt mij toch gewoon dat je een paar uur zonder koffie kan..Maar blijkbaar is dat voor sommige mensen dus anders..
DezeNaam schreef:Relaxed schreef:Nou ik heb best een aantal koffiedrinkers in mijn vrienden en familie kring, ga ik echt niet zeggen dat ze het thuis maar moeten drinken
Het lijkt mij toch gewoon dat je een paar uur zonder koffie kan..Maar blijkbaar is dat voor sommige mensen dus anders..
verootjoo schreef:Shaggy09 schreef:Ik drink zelf graag koffie maar al zou ik het niet drinken dan zou ik nog een apparaat aanschaffen voor de visite. Geen dure, gewoon een senseo tje ofzo.
Wij hadden een Senseo maar niemand wilde dat drinken
Nu hebben we een bonenmachine en ben ik zelf maar cappuccino gaan leren drinken![]()
M’n man dronk wel al koffie maar is niet zo kieskeurig
Relaxed schreef:DezeNaam schreef:Het lijkt mij toch gewoon dat je een paar uur zonder koffie kan..Maar blijkbaar is dat voor sommige mensen dus anders..
Gun je je gasten niets ofzo? Ik wil ze graag koffie aanbieden omdat ze het graag drinken.. Waarom zou ik dat dan niet doen?
Sheran schreef:Ik vind het alleen gierig als je weet dat ze het heeeeeeel graag drinken of erom hebben gevraagd. Maar verder echt niet hoor, ik verwacht toch ook niet dat zij speciale dingen in huis hebben. Maar het ligt vast ook aan je milieu, maar ik ken meerderen zonder koffie. Helemaal geen koffiecultuur, meer een theecultuur. Maar als mensen heb thee hebben, ook prima. Je bent toch niet op bezoek voor de drank.
xLes schreef:Als ik iemand uitnodig, vraag ik gewoon wat die wilt drinken en haal ik dat in huis. Simpel zat en je moet geen voorraad drank in huis hebben wat je zelf toch niet drinkt.
Onaangekondigde visite krijgen wij gelukkig nooit, heb er een gruwelijke hekel aan als iemand zonder iets te laten weten voor mijn deur staat.