Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seventje schreef:Oh wauw Sansuper vrouwelijk
![]()
Ik heb vandaag het zelfde aan als gisteren. Draag het altijd maar even omdat ik me toch weer omkleed om naar stal te gaan
Janinevv schreef:Bedankt flying_angel!
San super mooi jurkje en schoenen!
Vanavond weer feest dus even kijken wat ik aan doe, nu simpele broek met hemdje :p
_Friemel schreef:Ik weet niet of t hier hoort of ergers anders maar ik heb een hele gave bordeaux velvet dress gekocht, voor zaterdag avond helemaal leuk alleen wil ik hem ook aan naar kantoor alleen is mijn inkijk daarvoor net een slagje te heftig(lees: ongepast
) een hemdje zie je en is niet mooi (jurk is spaghetti bandjes model) en een bandeau zou aan de achterkant er ook bovenuit steken(draag er een vestje met gaatjes overheen) eigenlijk zoek ik een soort hoekje van stof die ik er tussen kan zetten en die blijft zitten, bij de kledingmaker stukje er tussen zetten wil ik niet want met uitgaan is ie leuk zo.
Iemand een idee? Een los stukje stof gaat schuiven als een malle natuurlijk
[ [url=m/gFVnUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur
[ [url=m/XmKwxd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil de groene er ook nog bij maar zoek een oplossing voor mn decolleté
Corelli schreef:Heb je geen hemdje met van die hele dunne bandjes? Ik heb er 1 die heeft bandjes die dunner zijn dan mijn bh bandje. Van h&m geloof ik!
Ik vind het een prachtige jurk en hij staat je top
_Friemel schreef:Corelli schreef:Heb je geen hemdje met van die hele dunne bandjes? Ik heb er 1 die heeft bandjes die dunner zijn dan mijn bh bandje. Van h&m geloof ik!
Ik vind het een prachtige jurk en hij staat je top
Heb ik maar de rug is hoger en daarnaast zie je een hemdje dus weer zitten bij mn buik
San t valt mee in vrije tijd maar voor werk erg ongepast, je zal mijn afdeling niet horen klagen hoor maar t is te voor werk, strapless top zelfde met hemdje die Zie je bij Mn buik.. misschien toch bandeau top proberen te scoren...