Oh wow, die lolly ... ik zeg ook altijd dat ik graag bijt, ben je er meteen vanaf , tenzij ze daarop kicken, dan kom je er niet meer vanaf
Britt_Sisi
Geplaatst: 18-03-17 09:16
Hij reageerde met : wow wat voor ziek beest ben jij dan, dat is niet goed hoor. Dus ik zei iets van een die niet aan vreemde lollys likt Toen zei hij, eerst even kennismaken dan? En daar kreeg ik een adres bij gestuurd met morgen avond half 9 en of hij wel mocht likken Ik heb gezegd: goed gesprek, zie je morgen om half 9! En toen match opgeheven en 'ongepaste berichten' aangevinkt
Ik wil ook een Italië date ... Heeft vriendin van me een keer gedaan, gewoon ticket milaan geboekt en met haar tinderdate op schiphol afgesproken, briljante actie was dat ! Ik wil het gewoon ook
Goof
Geplaatst: 18-03-17 13:40
hyppolyte schreef:
Ik wil ook een Italië date ... Heeft vriendin van me een keer gedaan, gewoon ticket milaan geboekt en met haar tinderdate op schiphol afgesproken, briljante actie was dat ! Ik wil het gewoon ook
Tsja ach, het was op dezelfde dag heen en weer, als het niks is kun je altijd in je uppie de stad verkennen. Ik vond het een geniale actie (en wel lichtelijk stressvol, want ja, als er wel iets gebeurt kun je niet ff heen en weer ofzo )
Jullie gaan zo hard dat ik het niet red met meelezen dus heb een paar pagina's geskipt
Ik zit in een dilemma.. gisteravond een tinderdate gehad met een super leuke jongen, naar mijn idee was er ook wel een klik(en ik vind m echt leuk haha), maar sindsdien niks meer gehoord van hem.. Ik weet niet of ik gewoon niet teveel van moet denken of dat hij inderdaad geen interesse (meer) heeft. Zoveel gemixte signalen!
Vind het echt heel rot want ik ben enorm onzeker over mezelf en dit is dus precies de reden dat ik die date zolang uitgesteld heb
Wat denken jullie, gewoon nog even afwachten of ik wat hoor? Of zelf nog een bericht sturen en kijken of er reactie op komt?
Ja ik heb zelf wel wat gestuurd haha, toen heeft hij vanmorgen wel gereageerd maar daarna niet meer. Het is wel gelezen hihi. Ik voel me echt een stalkerige idioot haha
Alik
Geplaatst: 18-03-17 15:52
Waaatt heb je dan helemaal geen sugardaddy voorstellen gehad?
MMIDV
Geplaatst: 18-03-17 16:00
janderegelaa schreef:
MMIDV schreef:
Sauna- en italiedate..... ik doe iets verkeerd hahahaha. Veel plezier!
Wat een vreselijk foute vent Britt
Tja....ik ben te oud voor de doelgroep hier zegt Sugargirl...
Voor het grootste deel hier haha, ik ben midden dertig Maar niet op zoek naar een relatie
Volgens mij wil jan zich ook best lenen voor andere dingen MMIDV
Hoe oud was je Jan?
sandra1312
Geplaatst: 18-03-17 17:05
.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-11-24 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt
suikermeisje
Geplaatst: 18-03-17 17:30
janderegelaa schreef:
MMIDV schreef:
Sauna- en italiedate..... ik doe iets verkeerd hahahaha. Veel plezier!
Wat een vreselijk foute vent Britt
Tja....ik ben te oud voor de doelgroep hier zegt Sugargirl...
You're welkome
MMIDV
Geplaatst: 18-03-17 17:53
hyppolyte schreef:
Volgens mij wil jan zich ook best lenen voor andere dingen MMIDV
Hoe oud was je Jan?
Alleen als ie goed is
Ben met een leuke Ier aan het kletsen maar dat wordt em niet.... kunnen geloof ik de eerst komende maanden ofzo niet afspreken ivm schema's
Sure_lee
Geplaatst: 18-03-17 18:08
Ik ben ook weer boven water haha. Net een paardje weggebracht naar een nieuw huisje. Dat is niet fijn. Maar mijn middag/avond/ochtend was fantastisch! Foto van het bed toen ik de kamer binnen kwam... do i need to say more?