Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muppetmayo schreef:Yv poolt jouw watercolors wel goed?
muppetmayo schreef:Vanavond vrienden op bezoek, vakantie boekeneven bedenken wat ik dan op zet, iets wat subtieler is dan de spring clean...
Lisitano schreef:Ik vind 'm ook heerlijk! Als ik een jar tegenkom ooit, is-ie mijnWat is er zo enorm speciaal aan Camomile Tea? Ik heb die nooit geroken. Ik zie op fb hele verzamelingen tegen komen van die geur.
_sylvia_ schreef:![]()
![]()
[ [url=m/HfUd85.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skessa_ schreef:THUISSSSSSSSS![]()
White chocolate apple aan! Ik heb nog 3 sec getwijfeld over North Pole, maar nee, hij mag nog ff mooi blijven
Pirouette66 schreef:Had ik ook, alleen Cumcumber Rain heb ik nog niet en nog niet geprobeerd. Sipping Tea vind ik wel lekker, maar vrij zwakke geur. Confetti Cake vond ik droog heeeerlijk, maar op de brander misselijkmakend zoetIk heb al een los blokje van Cucumber Rain gehad. Van alle nieuwe geuren vond ik dit de lekkerste, daarom een heel doosjeEen lekkere frisse complexe geur. Toen ik de beschrijvingen las, dacht ik dat ik Cool Spring Breeze en Spring Clean lekker zou vinden, maar die vond ik allebei erg tegenvallen. Sipping Tea vond ik redelijk en Confetti Cake ook een tegenvaller. Moonlit Bloom vond ik ongeveer hetzelfde als French Autumn.
Wel ideaal die losse blokjes om te testen