Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik wilde nog niet zo'n grote bestelling doen nu mijn bakken nog zo vol zijn. Kleine bestelling om wat dingen die ik nog wilde aan te vullen was voor mij voldoende. Grotere bestelling bij Duizendpoot komt vast wel weer, als mijn Island Sands op is ofzo 
Een lekkere frisse complexe geur. Toen ik de beschrijvingen las, dacht ik dat ik Cool Spring Breeze en Spring Clean lekker zou vinden, maar die vond ik allebei erg tegenvallen. Sipping Tea vond ik redelijk en Confetti Cake ook een tegenvaller. Moonlit Bloom vond ik ongeveer hetzelfde als French Autumn.
Cool Spring Breeze wil ik ook eerst proberen. Die blokjes zijn inderdaad ideaal! Als het echter een hele lekkere geur is, moet je nog een keer bestellen. 
muppetmayo schreef:Yv poolt jouw watercolors wel goed?
muppetmayo schreef:Vanavond vrienden op bezoek, vakantie boekeneven bedenken wat ik dan op zet, iets wat subtieler is dan de spring clean...
!! Al wat concreets uitgekomen? Ben echt heus wel jaloers 
Lisitano schreef:Ik vind 'm ook heerlijk! Als ik een jar tegenkom ooit, is-ie mijnWat is er zo enorm speciaal aan Camomile Tea? Ik heb die nooit geroken. Ik zie op fb hele verzamelingen tegen komen van die geur.
. Vind het een heerlijke warme, kalme en rustgevende geur. Favoriet voor op de slaapkamer
._sylvia_ schreef:![]()
![]()
[ [url=m/HfUd85.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skessa_ schreef:THUISSSSSSSSS![]()
White chocolate apple aan! Ik heb nog 3 sec getwijfeld over North Pole, maar nee, hij mag nog ff mooi blijven
Pirouette66 schreef:Had ik ook, alleen Cumcumber Rain heb ik nog niet en nog niet geprobeerd. Sipping Tea vind ik wel lekker, maar vrij zwakke geur. Confetti Cake vond ik droog heeeerlijk, maar op de brander misselijkmakend zoetIk heb al een los blokje van Cucumber Rain gehad. Van alle nieuwe geuren vond ik dit de lekkerste, daarom een heel doosjeEen lekkere frisse complexe geur. Toen ik de beschrijvingen las, dacht ik dat ik Cool Spring Breeze en Spring Clean lekker zou vinden, maar die vond ik allebei erg tegenvallen. Sipping Tea vond ik redelijk en Confetti Cake ook een tegenvaller. Moonlit Bloom vond ik ongeveer hetzelfde als French Autumn.
Wel ideaal die losse blokjes om te testen

De ultieme vrije dag thuis voor mij is lekker een geurtje erbij en wat chillen. Maar dat gaat nu dus vrijwel nooit
kwam ik hem gister tegen in een webshop als een Large jar, toen moest ik hem wel bestellen