Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Welke geuren warendat?
Alwiene schreef:Kaneel, pepermunt, watermeloen en vanille, vraag me even niet naar de officiele GC namen zo uit mijn hoofd
Kirja schreef:Allemaal weer mooie bestellingen!!
Ik heb nog rond de 35 cupjes/melts dus ik hou me echt even netjes in met bestellen nu haha
Zitten er overigens maar 2 bij die ik echt niet lekker vind.
Wil nog wel graag een elektrische brander hebben maar vind het zonde van de verzendkosten om alleen een brander te bestellen.
En de site van de 1000poot doet het niet meer?
Zal ik eens gaan tellen zometeen 
Alwiene schreef:Kirja schreef:Allemaal weer mooie bestellingen!!
Ik heb nog rond de 35 cupjes/melts dus ik hou me echt even netjes in met bestellen nu haha
Zitten er overigens maar 2 bij die ik echt niet lekker vind.
Wil nog wel graag een elektrische brander hebben maar vind het zonde van de verzendkosten om alleen een brander te bestellen.
En de site van de 1000poot doet het niet meer?
35 maar?Zal ik eens gaan tellen zometeen
Edit: Ik heb ongeveer 120 cupjes, kleine en grote door elkaar van diverse winkels (WME, TC, WM.nl, PS) en 11 nog nieuwe YC tarts (waarvan 3 Fireside treats) oh ik ben de cupjes op de wc vergeten, liggen er nog 8 ofzoiets. En heb nog paar aangebroken YC tarts.
En dan is er gewoon weer een bestelling bij PS onderweg. Nee hoor ik heb echt niet teveel waxmelts ofzo
Wow! Moest je dat nou zeggen, zoneteen bestel ik toch weer haha!! ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer kan kiezen welke ik op de brander gooi!Alwiene schreef:Mooi Friendly, welke heb je er nou bij gekregen?
Ik verdenk de kater.
Welke geur gaat het worden dit keer?
En lekker dat ie is! 
..
.
. Staat al een uur aan! Heb er maar een extra waxine onder gezet. Is gewoon mn sc brander van 14,5 cm. Met eerdere yc tarts nooit een probleem?
. Iedere avond brand er wel een. Nu brand de watermeloen die had ik al een tijdje liggen...
En gek op watermeloen, grappig dat je juist die op hebt staan, van welk merk had je hem?
Eigenlijk zou ik niet meer bestellen. Maar had mezelf ook beloofd dat als mijn geld er was ik bij de duizendpoot voor het eerst mocht bestellen. Alleen het bedrag is meteen zo hoog als je WME enzo gewend bent.
, Autumn Romance, A Christmas Story, Fireside Woods en Winter Splendor maar bij allemaal geen rare bijgeur. De geuren zijn niet allemaal mijn ding (bijv. Fireside Woods), maar dat is persoonlijke keuze en niet omdat er iets muffigs oid aan hangt...
!
. Wat zit er allemaal in je mandje? Alwiene schreef:Welkom Marjank. Ik ben ook van de zoete geurenEn gek op watermeloen, grappig dat je juist die op hebt staan, van welk merk had je hem?
Een vervroegd kerstkado voor jezelf
Was ook aan het twijfelen voor bij de duizendpoot te bestellen maar daar wacht ik nog even mee. We zijn net terug van vakantie die heeft al genoeg gekost
Ik wil de GC eens proberen daar lees ik goede dingen over.+
. Zo leuk al die verschillende smaken!