Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Welke geuren warendat?
Alwiene schreef:Kaneel, pepermunt, watermeloen en vanille, vraag me even niet naar de officiele GC namen zo uit mijn hoofd
Kirja schreef:Allemaal weer mooie bestellingen!!
Ik heb nog rond de 35 cupjes/melts dus ik hou me echt even netjes in met bestellen nu haha
Zitten er overigens maar 2 bij die ik echt niet lekker vind.
Wil nog wel graag een elektrische brander hebben maar vind het zonde van de verzendkosten om alleen een brander te bestellen.
En de site van de 1000poot doet het niet meer?
Alwiene schreef:Kirja schreef:Allemaal weer mooie bestellingen!!
Ik heb nog rond de 35 cupjes/melts dus ik hou me echt even netjes in met bestellen nu haha
Zitten er overigens maar 2 bij die ik echt niet lekker vind.
Wil nog wel graag een elektrische brander hebben maar vind het zonde van de verzendkosten om alleen een brander te bestellen.
En de site van de 1000poot doet het niet meer?
35 maar?Zal ik eens gaan tellen zometeen
Edit: Ik heb ongeveer 120 cupjes, kleine en grote door elkaar van diverse winkels (WME, TC, WM.nl, PS) en 11 nog nieuwe YC tarts (waarvan 3 Fireside treats) oh ik ben de cupjes op de wc vergeten, liggen er nog 8 ofzoiets. En heb nog paar aangebroken YC tarts.
En dan is er gewoon weer een bestelling bij PS onderweg. Nee hoor ik heb echt niet teveel waxmelts ofzo
Alwiene schreef:Mooi Friendly, welke heb je er nou bij gekregen?
Alwiene schreef:Welkom Marjank. Ik ben ook van de zoete geurenEn gek op watermeloen, grappig dat je juist die op hebt staan, van welk merk had je hem?