Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:07

Allemaal weer mooie bestellingen!!
Ik heb nog rond de 35 cupjes/melts dus ik hou me echt even netjes in met bestellen nu haha
Zitten er overigens maar 2 bij die ik echt niet lekker vind.

Wil nog wel graag een elektrische brander hebben maar vind het zonde van de verzendkosten om alleen een brander te bestellen.
En de site van de 1000poot doet het niet meer?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:07

Yv_ schreef:
Welke geuren warendat?

Alwiene schreef:
Kaneel, pepermunt, watermeloen en vanille, vraag me even niet naar de officiele GC namen zo uit mijn hoofd :P

Cinnamon Spice, Peppermint, Watermelon Patch en Dark Vanilla Bean.

Ik heb nu een klein stukje Peppermint op de hoge brander gelegd en nu ruik ik wel voornamelijk pepermunt :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:09

Kirja schreef:
Ik heb nog rond de 35 cupjes/melts dus ik hou me echt even netjes in met bestellen nu haha

Wil nog wel graag een elektrische brander hebben maar vind het zonde van de verzendkosten om alleen een brander te bestellen.

35 maar? :P Zal ik eens gaan tellen zometeen :P

Edit: Ik heb ongeveer 120 cupjes, kleine en grote door elkaar van diverse winkels (WME, TC, WM.nl, PS) en 11 nog nieuwe YC tarts (waarvan 3 Fireside treats) oh ik ben de cupjes op de wc vergeten, liggen er nog 8 ofzoiets. En heb nog paar aangebroken YC tarts.
En dan is er gewoon weer een bestelling bij PS onderweg. Nee hoor ik heb echt niet teveel waxmelts ofzo :')

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:27

Wow Alwiene wat erg haha

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:28

Alwiene schreef:
Kirja schreef:

35 maar? :P Zal ik eens gaan tellen zometeen :P

Edit: Ik heb ongeveer 120 cupjes, kleine en grote door elkaar van diverse winkels (WME, TC, WM.nl, PS) en 11 nog nieuwe YC tarts (waarvan 3 Fireside treats) oh ik ben de cupjes op de wc vergeten, liggen er nog 8 ofzoiets. En heb nog paar aangebroken YC tarts.
En dan is er gewoon weer een bestelling bij PS onderweg. Nee hoor ik heb echt niet teveel waxmelts ofzo :')

:+ :') Wow! Moest je dat nou zeggen, zoneteen bestel ik toch weer haha!! ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer kan kiezen welke ik op de brander gooi!
Maar ik ben altijd bang dat ze er minder van gaan ruiken ofzo..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:51

Alwiene schreef:
Mooi Friendly, welke heb je er nou bij gekregen?

Wild Passion fruit. Had die nog eerst in mn winkelmandje liggen maar twijfelde er te erg over dat ik m eruit had gehaald. Nu heb ik m alsnog. Ben benieuwd.

Als je ze in stukken hakt, hoe lang kan je de overgebleven stukken dan bewaren en hoe bewaar je die het beste? Wil wel eentje branden nu maar twijfel omdat ik t zonde vind als de geur in de overige stukken vervliegt ofzo als ik ze open bewaar. Zou een ziplock zakje goed zijN?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:54

Ik ga de brander maar gauw aanzetten. Een van de katten heeft gebruik gemaakt van de kattenbak en dat ruikt niet naar roosjes. :+ Ik verdenk de kater.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:00

Friendly, ik doe daar niet zo moeilijk mee, laat de rest gewoon in het folietje zitten, maar of dat negatief werkt of niet durf ik nog niet te zeggen.

@ Roosch, Hey daar was je weer :D Welke geur gaat het worden dit keer?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:01

De strawberry variant. :D :D En lekker dat ie is!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:03

Strawberry cheesecake of strawberry rhubarb? Die eerste heb ik zelf ook en vind ik lekker, de tweede ken ik zelf niet maar had ik voor je gekozen op aanraden van WME.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:04

Die tweede! Hij is heeerlijk! <3
Je kent mijn neus goed! :))

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:05

Ik heb mijn melts voor de fun ook ff geteld... 114 op het moment :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:09

Oeh, die lijken me allebei echt veel te zoet voor mijn neus :D..

Hier was het even ienemienemutte maar ben uiteindelijk voor Merry Marshmallow van YC gegaan. Had ze vanmiddag even snel uit de doos gehaald en in de keuken gelegd en toen ik thuiskwam werd ik al helemaal verwelkomd door de geur.. Ben erg benieuwd hoe die het op de brander doen, hopelijk smelt-ie snel O:)

Ik heb echt geen idee hoeveel ik er heb.. Zat :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:50

Strawberry and rhubarb is heerlijk, wel zoet maar erg lekker.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:53

Hier kreeg ik net van vriendlief te horen dat vanaf nu echte kerstgeuren gebrand moet worden. :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:02

Ja maar zoet op zoet.. Durf het niet aan :n.
Vind zoet niet erg, als het in combinatie is met een zware houtnoot, of een frisse toon.. Maar net als bijv. puur vanille.. Bah.

Ik heb toch iets raars, denk waarom ruik ik Merry nou niet.. Is het nog helemaal niet gesmolten :?. Staat al een uur aan! Heb er maar een extra waxine onder gezet. Is gewoon mn sc brander van 14,5 cm. Met eerdere yc tarts nooit een probleem?

Dit was net, na ruim een uur dus..
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:54

Nou ja zeg Yv, dat is raar, dat heb ik nog nooit meegemaakt :n

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 22:38

Hier nog iemand die verslaafd is aan waxmelts, dus ik meld me graag :). Iedere avond brand er wel een. Nu brand de watermeloen die had ik al een tijdje liggen...

Ik ben begonnen met natuurlijk de scent chips maar ging al snel rondneuzen op internet voor andere merken. Toen ben ik terecht gekomen bij pure soap daar heb ik der een aantal besteld en daar ben ik op zich best tevreden over.
Vanavond heb ik een bestelling bij waxmeltsenzo gedaan dus ben benieuwd..
Ik ben echt iemand die houd van zoete geuren dus die heb ik dan ook voornamelijk besteld. Ik heb van alles de kleine besteld zodat ik ze eerst even kan proberen en bij de volgende bestelling bestel ik dan grote van mijn favorieten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 22:54

Welkom Marjank. Ik ben ook van de zoete geuren :j En gek op watermeloen, grappig dat je juist die op hebt staan, van welk merk had je hem?

Ik heb een bestelling van 35 euro bij De duizendpoot in mijn mandje liggen, zal ik hem bestellen of niet? O:) Eigenlijk zou ik niet meer bestellen. Maar had mezelf ook beloofd dat als mijn geld er was ik bij de duizendpoot voor het eerst mocht bestellen. Alleen het bedrag is meteen zo hoog als je WME enzo gewend bent. :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:08

Welkom Marjank!

Ik heb geen van die geuren gehad Paardennamen, misschien dat het echt wel geurafhankelijk is?
Ik heb tot nu toe Cabin In The Woods, Crunchy Leaves <3, Autumn Romance, A Christmas Story, Fireside Woods en Winter Splendor maar bij allemaal geen rare bijgeur. De geuren zijn niet allemaal mijn ding (bijv. Fireside Woods), maar dat is persoonlijke keuze en niet omdat er iets muffigs oid aan hangt...
Hoop dat ik die bijgeur nooit tegen ga komen, haha!

Dit weekend wordt mijn Scentsy bestelling als het goed is besteld, dus duimen dat ik 'm dan over anderhalve week binnen heb. Ben echt razendnieuwsgierig ook naar die geuren!

Overigens was mijn bestelling bij PS vorige keer gewoon een knullige keuze denk ik, want de geuren die ik nu ertussen heb, bevallen me bij het ruiken al stukken beter dan vorige keer! Er is hoop :)) !

Altijd doen Alwiene :)) O:) . Wat zit er allemaal in je mandje?

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:13

Alwiene schreef:
Welkom Marjank. Ik ben ook van de zoete geuren :j En gek op watermeloen, grappig dat je juist die op hebt staan, van welk merk had je hem?

Hij is van pure soap of van waxmelt4you daar heb ik een hele tijd geleden besteld. Ik heb het cupje al weggegooid dus weet het niet zeker. :o

Als je het kunt missen waarom niet. Je kunt er nooit genoeg hebben :P Een vervroegd kerstkado voor jezelf ;) Was ook aan het twijfelen voor bij de duizendpoot te bestellen maar daar wacht ik nog even mee. We zijn net terug van vakantie die heeft al genoeg gekost :D Ik wil de GC eens proberen daar lees ik goede dingen over.+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:25

Nee he, is watercolors uitverkocht bij de duizendpoot en dat was zo'n beetje de eerste reden om daar te gaan bestellen (en ik was hem nog bijna vergeten ook). {:)-:(

In mijn mandje zit dit Yv_

VC Warm buttered bread
VC Blueberry Muffin
VC Brownie Delight
VC Caramelized Pear
VC Vanilla Caramel Swirl
Whiskey Caramel roosjes
WW Cinnamon Chai
Kringle Hot Chocolate

Heb er net een woodwick uitgemikt en een kringle erbij dus bedrag is nu 37 ipv 35 :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:25

Is er caramel peer in die geurendinges?! Ohhhh Ooohhhh.... net bakkie thee op in die smaak. <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:27

Over thee gesproken! Blueberry Tea van PS is dus diegene die ik vreselijk vind stinken uit de laatste bestelling! Haal er echt geen blueberries uit.. Winter Tea is wel erg lekker!

Ik heb een Pear Cider van WoodWick, ook erg lekker!

Hahaha te grappig! Dat zijn echt allemaal geuren die mij zo op de tekst niet aanstaan.. Teveel kaneel, te zoet etc _O0. Al heb ik wel getwijfeld over die Hot Chocolat, maar toen bedacht ik me dat ik warme choco helemaal niet zo lekker vind ruiken, vind het alleen erg lekker drinken :)). Zo leuk al die verschillende smaken!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:31

Hahaha ja ik ben gek op bakluchtjes en zoete luchtjes en jij houdt juist weer niet van te zoet, dus dan krijg je heel verschillende bestellingen inderdaad!

Ja van Village Candle Roosch, als je nou ff geduld hebt tot ik hem heb, als ik hem niet helemaal het einde vind kan ik misschien wel een blokje ervan jouw kant op sturen :)