Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Ooit ook een wildvreemde aangesproken, kreeg m'n auto niet meer uit het parkeervak zonder spiegels eraf te rijden. Mijn ego werd meteen 100x kleiner
Emmaa_ schreef:Same here, ik volg echt ongelofelijk veel series. In het seizoen (begint eind september) heb ik elke dag wel een aflevering van een serie om te kijken. Heb de afgelopen 2 weken Suits gekeken, 5.5 seizoenen in twee weken
. 
. Nou dat soort mensen vindt ze zielig. terwijl ze zelf op wedstrijd nog geen deuk in een pakje boter kan slaan.
. Steeph schreef:Mijn moeder is het computertje van haar electrische fiets 'kwijt'... Nu kan ze geen boodschappen doen en mogen we haar pas weer storen als er iemand in de hens staat.
Mijn vader weet dat ik gister ochtend om 7 uur het computertje van haar fieta gehaald heb omdat hij open en bloot buiten stond te staan om gejat te worden... Nee, ze heeft geen aardige kinderen opgevoed.
heeft ze m inmiddels terug?Doubtless schreef:Steeph schreef:Mijn moeder is het computertje van haar electrische fiets 'kwijt'... Nu kan ze geen boodschappen doen en mogen we haar pas weer storen als er iemand in de hens staat.
Mijn vader weet dat ik gister ochtend om 7 uur het computertje van haar fieta gehaald heb omdat hij open en bloot buiten stond te staan om gejat te worden... Nee, ze heeft geen aardige kinderen opgevoed.heeft ze m inmiddels terug?
Ik zit een woonprogramma te kijken & ben tot de conclusie gekomen dat ik mensen met een witte/grijze woonkamer automatisch inspiratie-, smaak- en stijlloos vind. Wat is er mis met een beetje kleur?
Doubtless schreef:Steeph schreef:Mijn moeder is het computertje van haar electrische fiets 'kwijt'... Nu kan ze geen boodschappen doen en mogen we haar pas weer storen als er iemand in de hens staat.
Mijn vader weet dat ik gister ochtend om 7 uur het computertje van haar fieta gehaald heb omdat hij open en bloot buiten stond te staan om gejat te worden... Nee, ze heeft geen aardige kinderen opgevoed.heeft ze m inmiddels terug?

boefje!