Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 13:26

Mijn moeder is het computertje van haar electrische fiets 'kwijt'... Nu kan ze geen boodschappen doen en mogen we haar pas weer storen als er iemand in de hens staat.

Mijn vader weet dat ik gister ochtend om 7 uur het computertje van haar fieta gehaald heb omdat hij open en bloot buiten stond te staan om gejat te worden... Nee, ze heeft geen aardige kinderen opgevoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:07

Catnip schreef:
Ik heb net toch een potje gejankt bij de film over het leven van Stephen Hawking :')

Echt? Ik vond het een prachtige film, maar vond hem niet dusdanig zielig dat ik er echt van moest huilen. Alhoewel, misschien tijdens mijn moment van de maand.. :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:22

Ik heb dat met Forrest Gump. Opzich niet heel zielig, maar toch met een sneu tintje en dat pakt me altijd op het laatst :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:33

Oh, Forrest Gump is echt een tranentrekker hier, hoor... Ik jank over het algemeen dan ook best wel snel.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:56

O wat een heerlijk topic zeg! Heb pas de eerste 14 pagina's gelezen en de laatste, maar wilde toch ook even wat posten haha.
Hier komen ze:

- (Dure) paardenspullen kopen/bestellen en dit niet vermelden aan vriendlief. Om daarna te vertellen dat ik het al héél lang had of hopen dat ie het helemaal niet doorheeft als ik ermee loop. Uiteraard wel met een slappe lach, want echt iets geheim houden kan ik dan weer niet :') .

- had net mijn rijbewijs en mocht de auto van mijn vriend gebruiken. Hij was er ontzettend zuinig op en ik zweette al peentjes. Dus ik rijd de straat uit en er komt een tegenligger aan (is net genoeg ruimte voor 1 auto). Dus ik heel dapper, rijd de auto in z'n achteruit. Knalt ie tegen een geparkeerde auto aan met de spiegel. Kon niet meer vooruit of achteruit. Ben uitgestapt en heb aan de tegenligger gevraagd of hij de auto kon verplaatsen. Stond ik dan op straat, terwijl een wildvreemde met de auto van mijn vriend "er vandoor ging".
Schaamde me kapot!

- Kan zeer goed rijden met auto en trailer, ook achteruit en inparkeren. Maar parkeren met de auto.. Drama. Of het nou fileparkeren (die vermijd ik al jaren) of gewoon naast elkaar, bak er niks van.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:00

Troost je, ik kan ook niet parkeren :+ Ooit ook een wildvreemde aangesproken, kreeg m'n auto niet meer uit het parkeervak zonder spiegels eraf te rijden. Mijn ego werd meteen 100x kleiner -O-

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:03

Selina schreef:
Troost je, ik kan ook niet parkeren :+ Ooit ook een wildvreemde aangesproken, kreeg m'n auto niet meer uit het parkeervak zonder spiegels eraf te rijden. Mijn ego werd meteen 100x kleiner -O-

herkenbaar hahaha :') . Ik kom soms ook echt vuurrood de auto uit.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:03

Confession
Ik kijk ontiegelijk veel series en films. De saaie stukjes sla ik over, dus een seizoen Gossip Girl kan ik in een middagje doornemen...
Series die ik nu volg of af en toe een aflevering terug kijk:
- Orange is the New Black
- Game of Thrones
- The Big Bang Theory
- Gossip Girl
- Breaking Bad
- Better Call Saul
- Dexter
- House
- Suits
- True Blood
- New Girl
- Two and a Half Men
- The Blacklist
- Friends
- Misfits
- Daredevil
- Fargo

En dan heb ik er nog een paar niet bijgezet, omdat die tegenvielen maar wel half heb gekeken...

:o

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:05

Pretty little liars niet eens? :P

Urielle

Ik zit nu al de hele dag in de schoolbieb te typen en al uren bij trommelmuziek. Ondertussen ben ik in staat iemands hoofd door zijn trommel te knallen want ik kan me niet meer concentreren.

Anoniem

Same here, ik volg echt ongelofelijk veel series. In het seizoen (begint eind september) heb ik elke dag wel een aflevering van een serie om te kijken. Heb de afgelopen 2 weken Suits gekeken, 5.5 seizoenen in twee weken :o

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:07

Emmaa_ schreef:
Same here, ik volg echt ongelofelijk veel series. In het seizoen (begint eind september) heb ik elke dag wel een aflevering van een serie om te kijken. Heb de afgelopen 2 weken Suits gekeken, 5.5 seizoenen in twee weken :o

Wij zijn momenteel ook Suits aan het kijken. En dan zoveel afleveringen per dag, dat ik zowat Suits zie, voel en ruik :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:17

Confession: Ik heb een 2,5 gehaald voor Duits en durf dat niet te vertellen aan mijn moeder. Ze zei namelijk dat als ik een onvoldoende hield dat ik niet naar Zuidlaardermarkt mocht.. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:37

Ik rijd liever een blok verder dan dat ik moet file parkeren tussen 2 auto's :=

Liever verder lopen dan klotsende oksels en schietgebedjes :')

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:55

Ik heb een kennis die stiekem een beetje jaloers is op mij wat betreft de paarden, wat imo nergens voor nodig is. Dan zegt ze dat ze ergens een hekel aan heeft of iets nooit zou doen, of wilt zich beter voelen door mij onderuit te halen. Ze zegt het dan in z'n algemeen maar heeft het eigenlijk over mij. Zoals..
- Ik hou van kwaliteitsspullen en stiekem ook wel van bling, dan maakt ze iedereen belachelijk die van kwaliteitsspullen houdt of van bling. Terwijl ze zelf alleen spullen uit het jaar 0 heeft.
- Ik hou al jaren via het bokt onderschrift bij wat mijn dressuurstanden zijn, mede omdat ik gewoon trots ben op wat we hebben bereikt en stiekem ook omdat ik dan zeker weet hoeveel winst ik al heb :'). Nou dat soort mensen vindt ze zielig. terwijl ze zelf op wedstrijd nog geen deuk in een pakje boter kan slaan.

het liefst zou ik haar eens flink duidelijk willen maken dat ze op moet houden met neerbuigend te zijn en dit haar groei tegenhoudt wat betreft rijden. Maar vind het dan weer sneu en laat haar dan liever in haar waan dat ze de beste ruiter van Nederland is :') .
Laatst bijgewerkt door Cardy op 01-10-15 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:56

_sharonnn schreef:
Pretty little liars niet eens? :P

Dat heb ik gekeken tot seizoen 4, maar toen vond ik het langdradig worden ivm ''A'' :o :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:00

Er passen 27 ScentChips in het doosje van 26...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:07

Steeph schreef:
Mijn moeder is het computertje van haar electrische fiets 'kwijt'... Nu kan ze geen boodschappen doen en mogen we haar pas weer storen als er iemand in de hens staat.

Mijn vader weet dat ik gister ochtend om 7 uur het computertje van haar fieta gehaald heb omdat hij open en bloot buiten stond te staan om gejat te worden... Nee, ze heeft geen aardige kinderen opgevoed.

:') heeft ze m inmiddels terug?

Ik zit een woonprogramma te kijken & ben tot de conclusie gekomen dat ik mensen met een witte/grijze woonkamer automatisch inspiratie-, smaak- en stijlloos vind. Wat is er mis met een beetje kleur?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:09

Doubtless schreef:
Steeph schreef:

Ik zit een woonprogramma te kijken & ben tot de conclusie gekomen dat ik mensen met een witte/grijze woonkamer automatisch inspiratie-, smaak- en stijlloos vind. Wat is er mis met een beetje kleur?

Guilty! Wij hebben een grijze muur :D

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:12

Steeph schreef:
Er passen 27 ScentChips in het doosje van 26...

_/-\o_ _/-\o_

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:13

Doubtless schreef:
Steeph schreef:

Nee nog niet :D
Ik denk dat we nog even wachten tot ze gelooft dat ie echt gejat is, misschien leert ze het dan eindelijk :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:13

:') boefje!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:14

Hoe kom je dááár nou bij? :')

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:19

Er zaten heel lang 11 mozzarellasticks in het doosje bij de AH, terwijl er 10 op de verpakking stond. Nu niet meer helaas.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:49

Als ik via Tinder met mannen app en ze worden te opdringerig dan ga ik ze LOTR-en. Dus allemaal rare zinnen sturen zoals 'Ik ga nu op visite bij mijn oom Elrond om te kijken bij zijn wasberenfokkerij.' of ik ga ze Nicolas Cagen. Ontzettend grappig. :')