tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:54

Inderdaad CL, als jij niet gelukkig bent op die manier, doe het alsjeblieft niet... Nooit iemand anders zijn geluk boven dat van jezelf zetten!

Ik heb mijn ex net eventjes gesproken op de app, hij stuurde een berichtje dat hij weer veilig thuis was (zoals ik gevraagd had). Hem gevraagd hoe we het na mijn vakantie gaan doen, hij zij inderdaad dat ik hem gewoon moet appen zodra ik thuis ben en dan plannen we wat. Ook of ik ook wil laten weten zodra ik veilig geland ben ik Kirgizië, en wenste mij nog een hele fijne en spectaculaire reis :) Toch wel fijn even wat te horen, voel mij ergens wel weer wat rustiger nu op de een of andere manier? Over een week stap ik heerlijk in het vliegtuig voor 3 weken!

StableDoor

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 00:32

Ik heb vandaag met mijn ex gepraat, elkaar voor het eerst gezien na een half jaar. Het voelde zo goed en vertrouwd voor ons allebei dat ik begon te denken dat ik het wel weer wilde proberen. Na 2-3 uur praten vertelde hij ineens dat hij een vriendin heeft, al sinds maart, dus toen was hij pas 2,5 maanden single. Zijn reden voor de break-up was vooral dat hij single wilde zijn, dat heeft dus maar 2,5 maand geduurd en toen had hij weer een vriendin omdat hij niet alleen kan zijn (zegt hij zelf ook). Echter zegt hij dat hij voor mij veel meer voelt/voelde dan voor haar, en hij is zo in de war... Hij kan gewoon echt niet alleen zijn en het doet me pijn dat hij me zomaar vervangen heeft enkel omdat zij zeer dicht bij hem woont (lees: huisgenoot) en ik niet, die afstand is de tweede reden dat hij het met mij uitmaakte. We wonen maar een uurtje met de trein van elkaar :+ Dus, moeilijke dag, rollercoaster van emoties. Hij heeft mij veel geknuffeld en dat echt niet op een enkel vriendschappelijke manier. Ik vind alles gewoon niet eerlijk naar mij toe, naar dat meisje en naar hemzelf. Ik weet echt niet hoe ik me moet voelen... Zo moeilijk dit. Hij denkt iedere nacht aan mij, huilt veel om mij, kan niet eens naar foto's van ons kijken zondet te huilen, en toch is hij iets begonnen met dat meisje, hij vertelt ook steeds over zijn gevoelens voor mij aan dat meisje zei hij, dus zij wordt ook enorm gekwetst. Ik weet echt niet wat ik moet voelen of denken... Er is nog meer gezegd en gebeurd maar ik ben te moe om dat nu allemaal nog op te schrijven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 01:25

Jezus wat een banketstaaf zonder ruggegraat. Haast knap dat hij rechtop kan lopen. Feliciteer jezelf dat je van hem af bent en blokkeer hem overal. Lees even terug hoe smerig hij het uitmaakte. Wat een drol op pootjes. Je bent beter dan dat!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 05:52

Je verdient veel beter StableDoor.. En zijn nieuwe vriendin ook.
Betwijfel het of hij wel eerlijk is tegen dat meisje :=
Ik zou geen vriend willen die nog regelmatig huilt om zijn ex :x

Hij wilde graag met andere meisjes zijn toch?
Zou hem lekker zijn gang laten gaan en dan merkt hij vanzelf wel dat het gras niet altijd groener is aan de overkant.
Ik denk dat je, jezelf veel verdriet gaat doen als je contact houdt met hem..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 09:30

StableDoor.. wat lastig..
Het heeft tijd nodig.. Zo kort door de bocht als sommige mensen dat lijken te kunnen, kan niet iedereen. Je moet inderdaad gewoon steeds blijven bedenken wat er mis ging, en hoe je behandelt bent, ook naderhand..

Ik zou zelf niets willen met iemand die een relatie heeft, ook al is dat een ex. Wat hij nu doet, kan tegenover beiden niet en zegt veel over hoe hij dingen doet....

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 09:44

Het stomme is dat ik echt wel over hem heen was, terwijl hij niet eens naar foto's van ons kan kijken zonder emotioneel te worden. Ik denk ook dat het ineens weer zo goed voelde omdat het vertrouwd is. Ik voelde ook geen verliefdheid ofzo meer. Maar het doet mij gewoon pijn om te zien dat hij letterlijk niks geleerd heeft van onze situatie, hij doet letterlijk exact hetzelfde als dat hij bij mij deed. Ik heb hem ook echt een hele speech gegeven (half schreeuwend :+) dat hij moet leren om alleen te zijn en dat hij een klootzak is, dat hij niet eerlijk is, niet naar mij, niet naar haar en niet naar zichzelf.
Dat gesprek wilde ik vooral gaan om hem te vertellen wat hij mij in dronken toestand heeft aangedaan, ik heb hem dat verteld, hij reageerde vrij geschokt maar geloofde me direct dus ergens denk ik dat hij het nog wel wist. Ik ga niet hier plaatsen wat hij gedaan heeft (evt kan ik meer vertellen via pb want dit is echt wel een moeilijk iets). Maar ik vertrouw hem dus niet met drank en ik ben eigenlijk ook een beetje bang dat hij hetzelfde zou kunnen doen bij dat andere meisje.

Edit: ik ben ook nog nooit verliefd geweest op iemand anders, als dat nou eens zou gebeuren weet ik iig dat ik dat voor iemand anders ook kan voelen :+ want ik weet dat het een klootzak is en dat ik beter verdien, maar ik zie hem niet graag ongelukkig, dat terwijl hij mij dingen heeft aangedaan waar ik nog dagelijks last van heb
Laatst bijgewerkt door StableDoor op 02-07-18 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 09:52

lieveli schreef:
Jezus wat een banketstaaf zonder ruggegraat. Haast knap dat hij rechtop kan lopen. Feliciteer jezelf dat je van hem af bent en blokkeer hem overal. Lees even terug hoe smerig hij het uitmaakte. Wat een drol op pootjes. Je bent beter dan dat!

Precies dit.. Waarom zou je in godsnaam nog contact willen met zo'n stumper? Lekker weg doen uit je leven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:06

Je kunt er een soap van maken maar hij is en blijft een banketstaaf en jij gaat daarin mee. Over dat andere meisje moet je je niet druk maken, dat recht heb je een beetje verspeeld toen je hem jou ongepast liet knuffelen. Loop weg bij deze oliebol en laat het ze zelf uitzoeken.

Of ga er volledig in mee, laat je verwarren, manipuleren en verdriet doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:10

Eens met Lieveli. Laat het gaan. Het is jouw pakkie aan niet meer (al vind ik het ook niet bepaald netjes van je dat je dan wel met hem gaat knuffelen terwijl je weet dat hij een vriendin heeft en hij nog meer voor je voelt).

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:10

Ik krijg er een naar gevoel bij Stabledoor. Ik ga ook mee met voorstaande berichten, laat hem gaan, je krijgt er alleen maar meer last van. Zeker als hij je al dingen heeft aangedaan waar je nu nog steeds last van hebt

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:11

Toen hij mij aan het knuffelen was wist ik nog niet van dat meisje, hij vertelde dat pas na 2-3 uur praten. Ik vind dat ook absoluut niet oke. Ik ga hem ook gewoon laten, ik moest even mijn verhaal kwijt. Ik hoop gewoon dat hij stopt met drinken zodat hij niemand anders meer pijn doet.
Laatst bijgewerkt door StableDoor op 02-07-18 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:12

Wel hele lastige situatie. Veel sterkte met weer opnieuw verwerken.
Maar 'gelukkig' heb je een hoop dingen waar je aan kan denken waarom hij voor jou niet geschikt is

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:18

Je verhaal kwijt mag altijd, top. Maar de reden dat ik het je zo hard breng is omdat je toch weer empathie laat sijpelen in je woorden voor iemand die dat niet verdient. Hij naait jullie er allebei met zijn grote dikke tranen. Opbokken met hem.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:34

lieveli schreef:
Je verhaal kwijt mag altijd, top. Maar de reden dat ik het je zo hard breng is omdat je toch weer empathie laat sijpelen in je woorden voor iemand die dat niet verdient. Hij naait jullie er allebei met zijn grote dikke tranen. Opbokken met hem.

Je hebt ook helemaal gelijk, ik heb dat harde misschien ook even nodig. Ik ga vanavond feesten, dus ik laat me weer lekker gaan en fiets die gast!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 11:56

Dat is de mentaliteit, goed bezig :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 14:37

Goed zo! Zomer 2018 wordt JOUW zomer!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 19:26

zuipen, en veel :+

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 21:02

CalipsoLover schreef:
zuipen, en veel :+

Exact wat ik deze week doe :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:09

Alcohol problemen? Huh nee?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:33

Je bent een gelegenheidsdrinker.

Je drinkt als de gelegenheid er is.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:48

lieveli schreef:
Je bent een gelegenheidsdrinker.

Je drinkt als de gelegenheid er is.

:') Altijd dus

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:52

Ik zou jullie eigenlijk ook nog een update moeten geven: Vorige week zat ik op een avond met vrienden te drinken na de voetbal en met een vriendin gepraat die ook zei dat het hele gedoe nu echt wel lang genoeg heeft geduurd. Heb hem de volgende ochtend een bericht gestuurd dat ik het echt echt echt niet meer zie zitten met hem. Hij stribbelde tegen, maar hij heeft me verder zo goed als met rust gelaten tot nu toe. Voel me echt bevrijd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:53

Heel goed Calipsolover!

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 08:56

_baxter_ schreef:
wbt verhalen over terugkomen bij je ex: mijn vriend en ik zijn ondertussen bijna 3 jaar samen, maar we hebben een soort 'knipperlichtrelatie'. :+

....

Even een deel weggehaald omdat t bericht zo lang was

Maar even een update over mij!

ik heb dan eindelijk definitief afscheid genomen! Ik heb het licht gezien zegmaar. :7
Het ging slechter en slechter, hij vernederde me, werd agressief tov mij, en gaf me het gevoel alsof ik niks meer waard was.
Na een zoveelste ruzie om dezelfde reden heb ik zelf de stap gezet om weg te gaan bij hem. De volgende dag zn spullen verzameld en weggebracht (hij woont om de hoek).
Nog een tijdje onrust geweest zoals iedere keer als we uit elkaar gingen, want hij ging me lopen stalken, reed door mijn straat heen, hij liep me te bedreigen etc. Hij liep me zwart te maken bij mijn ‘vrienden’ die me nu allemaal hebben laten vallen.

Door dit allemaal heb ik het erg zwaar gehad maar geen moment spijt gehad van dat ik bij hem ben weg gegaan! Het gaat nu goed met me, en zit inmiddels in een nieuwe relatie met iemand die me heeft laten zien hoe het wèl kan!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:21

Goed dat je dan uiteindelijk er echt een punt achter gezet hebt!
Leuk dat je een nieuwe relatie hebt :)