Ik heb mijn ex net eventjes gesproken op de app, hij stuurde een berichtje dat hij weer veilig thuis was (zoals ik gevraagd had). Hem gevraagd hoe we het na mijn vakantie gaan doen, hij zij inderdaad dat ik hem gewoon moet appen zodra ik thuis ben en dan plannen we wat. Ook of ik ook wil laten weten zodra ik veilig geland ben ik Kirgizië, en wenste mij nog een hele fijne en spectaculaire reis
Toch wel fijn even wat te horen, voel mij ergens wel weer wat rustiger nu op de een of andere manier? Over een week stap ik heerlijk in het vliegtuig voor 3 weken!
Dus, moeilijke dag, rollercoaster van emoties. Hij heeft mij veel geknuffeld en dat echt niet op een enkel vriendschappelijke manier. Ik vind alles gewoon niet eerlijk naar mij toe, naar dat meisje en naar hemzelf. Ik weet echt niet hoe ik me moet voelen... Zo moeilijk dit. Hij denkt iedere nacht aan mij, huilt veel om mij, kan niet eens naar foto's van ons kijken zondet te huilen, en toch is hij iets begonnen met dat meisje, hij vertelt ook steeds over zijn gevoelens voor mij aan dat meisje zei hij, dus zij wordt ook enorm gekwetst. Ik weet echt niet wat ik moet voelen of denken... Er is nog meer gezegd en gebeurd maar ik ben te moe om dat nu allemaal nog op te schrijven.