Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ook staan de Stan Smiths nog op mijn verlanglijstje!

Waar is die van?

Drunksheep schreef:Pff ik wil zo graag Nike Juvenates, maar wil ook nog naar de kapper (knippen en verven) én moet nog mijn nieuwe tattoo financieren deze maand. Oh en er ligt nog een H&M rekening...
ook nog een H&M rekening, complete kamer renovatie en meubels morgen te betalen, moet nog nieuwe extensions en naar de kapper verven en knippen. Daag geld
Die kan je zoo lang verzaken voordat ze er iets mee gaan doen (echt maaaaaanden).
) en dat vind ik vervelend.

Drunksheep schreef:Deze, beetje in het straatje van Roshe Runs. Zijn echt heel schattig![]()
https://www.zalando.nl/nike-sportswear- ... j-q11.html
ik zou ze eigenlijk juist niet met zwarte skinny combineren. Maar dat komt ook door mijn persoonlijke smaak, vind fel roze schoenen en zwarte broek geen geslaagde combi 

Vind een zwarte spijkerbroek er ook nog wel mee kunnen, maar met zo'n fel kleurtje in je schoen zou ik wegblijven van veel kleur in je bovenstuk. Al helemaal geen roze eigenlijk, omdat de kans behoorlijk groot is dat het flink gaat vloeken. Ik zou alleen kleuren doen die er daadwerkelijk van afsteken (een pastel bijvoorbeeld) maar vooral rustig. Denk dat een blauwe spijkerbroek (lichtblauw leuker dan donker denk ik) met een witte/offwhite/zwarte tee er het leukst boven staat