Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:29

HorseTimeXL schreef:
OneAndOnlyx schreef:
Gisteren: Mensen die zeggen ja je paard kan wel een uurtje wachten dan kan jij tenminste normaal slapen. Dat kan niet, paard gaat voor mezelf!!

Ja sommige snappen het niet.

Nou, toen ik nog reed ging ik toch echt niet vroeg mn bed uit om naar de paarden te gaan. Ik doe het toch voor mijn plezier? 6 uur uit bed gaan is voor mij geen plezier. :')

Ik erger me eraan dat ik gewoon écht niet kan sparen lijkt het wel. :+

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:02

komt ie....

- Computersysteem op 't werk dat ineens plat lag.
- M'n scanner die niet meewerkte.
- De regen waar ik 20 minuten doorheen moest lopen na 't werk.

En verder....

Klanten die:
- Geen retourformulier of (kopier van) bon meesturen met hun retourzending waardoor het aardig lastig wordt om te achterhalen wie het pakketje nou teruggestuurd heeft en z'n geld terug wil.

- Het retourformulier op de buitenkant van het tasje plakken zodat ik die er weer uit kan knippen voor de administratie. (wordt op een stickervel geprint samen met de verzendsticker. Meeste mensen snappen het gelukkig en schuiven het formulier gewoon netjes samen met de bon in de verpakking.)

- Hun retourzending omwikkelen met 3 rollen ducttape. En dan het liefst nog zowat vacuüm verpakt zodat ik hem niet los kan snijden maar heel voorzichtig los moet peuteren (wat nogal lastig gaat met ducttape) om de inhoud niet te beschadigen.

- Een artikel willen ruilen maar daarbij niet aangeven in welke maat ze het wél willen hebben.

- Hun retourzending als een berg afval in het tasje hebben gepropt en niet de moeite hebben genomen om het even op te vouwen en netjes terug te sturen.

- Prijskaartjes niet aan de producten kunnen laten zitten zodat ik in het systeem op zoek kan naar welk artikel het precies is om dan alsnog een kaartje uit te draaien.

Shiawase

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 23:31

Dat iemand stond te boeren in een winkel, en er vervolgens nog trots op was dat het zo luid was.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 00:54

Dat ik het werk voor anderen kon gaan doen omdat zij gezellig stonden te kletsen met elkaar.
Ik roep over de portofoon of er hulp kan komen en er komt niemand en reageert niemand..(waarom hebben we die dingen eigenlijk als toch niemand er naar luistert)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 09:34

De regen en dat het altijd uitloopt bij dr huisarts

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 10:23

Dat ik vandaag vrij heb genomen om er zeker van te zijn m'n pakketje te kunnen ontvangen, maar dat hij het depot nog niet verlaten heeft.....

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 11:00

Aan m'n hoofdpijn keelpijn en misselijkheid en dat ik tot 17:00 stage heb..

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 11:02

Groen en geel van de blaffende honden van de buren ......... GRRRRRRRR :Y)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 11:05

Dat ik deze week 6 dagen moet werken en iedere ochtend vroeg moet beginnen dus weinig langs stal kan

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:31

Aan de buslijn Amersfoort-Utrecht -O-

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:55

Quanneh schreef:
Aan de buslijn Amersfoort-Utrecht -O-

Sowieso aan de verbinding Amersfoort-alles. Heb woensdag half Gelderland gezien omdat ik vanuit Arnhem helemaal met de bus moest.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:56

Ik erger me aan mijn "afkickverschijnselen" van de toetsweek. Ik zit hier op m'n gemak te Bokken, muziekje op, en om de haverklap in m'n hoofd: 'MOET LERE...oh wacht.'

Hoeft dus helemaal niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:28

aan het nieuwe systeem op het werk nog steeds :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:42

Aan m'n buurvrouw die hier net 3 maand naast woont iedere dag loopt te schreeuwen tegen der kids en vanochtend tegen m'n vriend loopt te vertellen dat ze binnenkort een feestje hadden en dat ze dat maar tegen hem moest vertellen aangezien ik niet voor reden vatbaar ben...

Uitleg:
Dikke maand geleden loopt ze om 07.35 u mee te blèren met de radio, ik had er genoeg van en had aan gebeld want kon m'n eigen tv niet eens meer horen en ook gemeld dat ik ook genoeg had van het geschreeuw. Haar reactie: Oh ik had niet gedacht dat de radio zo hard stond. Ik zeg nou dat doet ie dus wel en ik ben niet de enige die er last van heeft de hele buurt klaagt over geluidsoverlast. Nou daar had zij niks van mee gekregen vertelde ze en toen zei ik: Tada hier sta ik dan, ik vertel je nu dat ik er last van heb. Vervolgens ben ik weg gelopen want ik ga geen discussie starten over of mijn reden wel of niet gegrond was...

Komt ze na 5 minuten aan mijn deur dat ze er niet van gedient is dat ze zo word aangesproken, ook begint ze op gepiekeerde toon tegen mij te praten dat ze weet dat ze een harde stem heeft. Ik zeg dat er heel wat nodig is voor ik daadwerkelijk in actie over ga aangezien ik genoeg engelen geduld heb en me goed kan verplaatsen in een ander dus dat ze beter wat met mijn boodschap kan doen en dat ik verder niks te melden heb aangezien ze schreeuwt en daar ben ik niet van gediend. Maar oh ja ik was degene die niet voor reden vatbaar was... 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 21:11

De schijnheiligheid van sommige mensen... walgelijk! :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 21:14

Dat mijn vriend vrolijk 5 minuten voordat ik op de fiets stap appt dat hij wat later thuis is.. |o

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:01

Aan mijn beste vriendin die al de hele week enorm gemene opmerkingen maakt tegen me en ik er zo langzamerhand echt heel verdrietig van word. ;(

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 09:27

Dat ik op een vol parkeerterrein aan kom rijden, denk een plekje te zien verderop.... *\o/* en dat er dan toch geen plekje vrij blijkt te zijn, omdat er sneaky een klein autootje staat geparkeerd -O-

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 09:33

Druppie7711 schreef:
Dat mijn telefoon vandaag kapot is gegaan, ben al bij de winkel geweest maar hij is helaas niet meer te repareren.. :(
Nu kan ik écht wel een weekje zonder telefoon, maar door een rekening van school kan ik de komende maand nog geen nieuwe kopen en echt niemand heeft een tijdelijk toestel voor me ;(

Spoiler:
Dus als iemand hier een smartphone over heeft? :Y)

Dat iemand zo verschrikkelijk lief is geweest om mij geld te willen lenen voor een nieuwe telefoon, dus ik er een heb uitgezocht en papa hem te duur vind en zegt dat ik het dan niet mag lenen ;(

Ik betaal toch alles netjes terug..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:48

Dat ik me eigenlijk nog beroerder voel dan gisteren. Veel benauwder en meer hoesten waardoor ik niet mee kan naar de kerstmarkt -O-

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:56

Esmee_98 schreef:
Nou, toen ik nog reed ging ik toch echt niet vroeg mn bed uit om naar de paarden te gaan. Ik doe het toch voor mijn plezier? 6 uur uit bed gaan is voor mij geen plezier. :')

Ik erger me eraan dat ik gewoon écht niet kan sparen lijkt het wel. :+

Het gaat over voeren in de ochtend. Mensen denken dat dat wel een uurtje kan wachten maar het heet niet voor niets onbeperkt ruwvoer :+ .

Vandaag irriteerde ik me aan de mega natte paddock! Het ligt echt helemaal vol water.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 12:06

Ik erger mij vandaag aan mijzelf en aan mijn schoonvader.

Uitleg: mijn schoonvader is van de oude stempel (de vrouw doet alles in huis en de man werkt... echter is de man met pensioen, maar werkt, ij zijn beleving, nog steeds dus de vrouw moet alles in huis doen). Mijn schoonmoeder is nou een weekje naar haar tweelingzus toe en mijn schoonvader weigert dus pertinent te koken. Dus de afgelopen week hebben ze Chinees, friet en opgewarmde hutspot gehad. Nu ben ik gisteravond bij mijn vriend gekomen en ik weet gewoon dat mijn schoonvader nu van mij eist dat ik ga koken... en daarom heb ik er dus geen zin in... maar ik wil ook geen vette zooi eten dus ergens moet ik wel koken omdat ik anders vette zooi moet eten :(.
Mijn vriend heeft al aangeboden om te koken als hij terug komt van zijn werk (zaterdag dus een relatieve korte dag) maar ik ben de hele dag thuis dus ergens is dat gewoon onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 13:19

Aan mijn koude handen!

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 13:23

Aan dat ik nu echt kleren aan moet trekken en mn dochtertje ook. Anders missen we sinterklaas nog!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:18

Dat vandaag net voor de mesthoop mijn overvolle 14048 kilo zware kruiwagen met stront uit de paddock besloot om te vallen +:)+