Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben natuurlijk heeeel benieuwd naar een foto... Eleionomae schreef:Nou we zijn terug van de show. Ik weet nu precies waar ik niet mijn jurk ga kopen en wat voor jurk ik niet wil
maar de eerste jurk (waar ik al verliefd op was) was gelijk raak. Joolien schreef:https://www.ktmerry.com/portfolio.cfm?galleryID=7![]()
(heb m in favorieten staan zodat ik er regelmatig naar kan kijken)
Kaygee schreef:Eleionomae schreef:Nou we zijn terug van de show. Ik weet nu precies waar ik niet mijn jurk ga kopen en wat voor jurk ik niet wil
Dat is ook heel handig! Ik had echt een lijstje van wat ik niet wilde. Geen strapless, geen bloemen of strikken ceintuur,geen lage rug, niet al te veel glitter en niet spierwit. Toen bleef er niet zo veel meer overmaar de eerste jurk (waar ik al verliefd op was) was gelijk raak.
femmigje schreef:Joolien schreef:https://www.ktmerry.com/portfolio.cfm?galleryID=7![]()
(heb m in favorieten staan zodat ik er regelmatig naar kan kijken)
Stille meelezer hier.
Ik heb geen trouwplannen maar vind t heerlijk om jurken te kijken.
Ik vind deze jurk ook helemaal geweldig dus ben eens aan t googlen geslagen en ik heb m gevonden!!
Hij is van trash couture. Designer is Ann Wiberg. Super ontwerpster met mooie ontwerpen met oog voor de natuur. Ecologische stoffen en recyclling van tule en kant.
Ik heb dit model zelfs of ebay gevonden.. helaas ( of gelukkig ) niet in mijn maat. Maatje xs dus mss dat iemand hem hier wel past..![]()
Kruipt weer onder haar steen. Dromen over n designer jurk!
: D
voor vriend blijft hij wel top secret haha. Maar als ik van iemand een appje krijg van ooh heb je je jurk! Dan moet ik me inhouden niet gelijk foto's te sturen. Kaygee schreef:Vinden jullie het niet moeilijk om je mond te houden nu je de jurk gekocht hebt? Ik zou hem het liefst al aan iedereen willen laten zien want ik ben er zoooo verliefd opvoor vriend blijft hij wel top secret haha. Maar als ik van iemand een appje krijg van ooh heb je je jurk! Dan moet ik me inhouden niet gelijk foto's te sturen.
Cas knap dat jij je nog in kon houden en er goed over nagedacht hebt!