Ik ga vandaag even de was doen, paardje rijden. Weer naar me tweede huis. Eten en dan naar paard die van me werk is geweest en nu is verkocht! Even kijken hoe het met der gaat!
Aller laatste dingetjes klaar zetten.. nog een was draaien naar mn ouders om daar samen met Vriendlief te eten. En dan word ik vanavond opgenomen in het ziekenhuis voor de inleiding:)
Ik ga nu heel snel mijn bed uit en de pony's voeren. Vervolgens ga ik de hele dag binnen zitten tot dat ik moet werken om 16.00. Gevalletje wespenfobie.
Huis opruimen, bleke was strijken en in de valies, naar de stad (hopefully) met een vriendin en vanavond komt m'n zus langs en gaat de donkere was in het wasmachien zodat ik daaruit het nodige kan strijken en in de valies steken
Momenteel aan het studeren. Project deadline van 10 augustus komt steeds dichterbij! In de middag nog wat gesprekken voorbereiden voor mijn werk, rond vier uur richting werk, gesprekken voeren, werken tot half elf. Voel mij totaal niet fit dus ik droom nu al van mijn bed.
Iejoor
Geplaatst: 31-07-15 11:21
Vanochtend naar een nieuwe fiets gekeken, vanmiddag naar een vrienden en wss naar de bios vanavond
nts19
Geplaatst: 01-08-15 04:05
Ochtendje werken en dan misschien festival Dance Valley pakken.
Net een nachtdienst gewerkt van 22 tot 6. Nu in huis aanrommelen om wakker te blijven en dan straks met een vriendin en een collega maar de gaypride in Amsterdam.