Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Dames, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben op zoek naar een zeer stretchy high waisted (!!) zwarte broek. Hoeft geen echte spijkerbroek te zijn, als hij maar high waisted, diep zwart en stretchy is, anders krijg ik m'n kont er niet in. Ga morgen sowieso de stad in (Utrecht) maar was benieuwd of hier iemand misschien wist waar ze te krijgen zijn zodat ik niet onnodig loop te zoeken
merrylegs schreef:wou dat ik jouw grootte had, rebecca, dan kon ik hakken aan zonder groter te zijn dan mannen en op pony's rijden!
Kom gewoon naar belgië, veel kleine mensen hier
chaanttaall schreef:Ik heb ook even een vraagje.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een crop top. Het liefste eentje zonder tekst (een leuk printje mag wel, maar mag ook basic zijn) en eentje die niet te kort is. Hij moet sowieso mijn hele ribbenkast bedekken.
Ook ben ik op zoek naar een top waarbij alleen de zijkanten open zijn en waar die zijkanten alleen aan de onderkant vast zitten (als jullie begrijpen wat ik bedoel?)
Oja het liefst bestel ik het online omdat ik de komende tijd niet in de gelegenheid ben om naar de stad te gaan.
Alvast bedankt!
Jennifuur schreef:Zelf ben ik totáál geen fan van Nike Roshe Runs, maar ik stuitte een tijdje terug op deze.
Ben benieuwd wat Bokt hier van vindt
[ Afbeelding ]