Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Omdat ik zeker wil weten dat ze tevreden is. Als ze er zo blij mee is dan vind ik het prima, maar ik ben bang dat ze boos is ofzo.
Yessy schreef:Als je de titel of een deel van de tekst nog hebt, kun je hem vaak via Google cache nog wel terughalen
eilleen333 schreef:Yessy schreef:Als je de titel of een deel van de tekst nog hebt, kun je hem vaak via Google cache nog wel terughalen
Ik heb het advetrentie nummer, en ik kan de advertentie ook opzoeken met google, maar ik kom er niet uit met dat cache? Als ik via een link naar een cache versie van marktplaats ga kan ik de advertentie alsnog niet vinden. Die marktplaatsversie zou dan van 7 maart zijn, en de advertentie is op 7 maart verwijderd. Ben ik dan te laat?
Pearlx schreef:Deze werkt voor mij eilleen: http://webcache.googleusercontent.com/s ... 2&ie=UTF-8
WowAmigo schreef:Ah dat is fijn, een leuke ervaring![]()
Ik zie op mp een advertentie van een pony, je mag hem stallen, voeren, verzorgen, tandarts, hoefsmid en dierenarts betalen maar hij blijft wel van haar. Ook graag een beetje in de buurt![]()
Vraag me dan toch af hoe iemand dat dan voor zich ziet
WowAmigo schreef:Ah dat is fijn, een leuke ervaring![]()
Ik zie op mp een advertentie van een pony, je mag hem stallen, voeren, verzorgen, tandarts, hoefsmid en dierenarts betalen maar hij blijft wel van haar. Ook graag een beetje in de buurt![]()
Vraag me dan toch af hoe iemand dat dan voor zich ziet