Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:47

Ik ben er een beetje heftig mee, mijn foundation kostte al boven de 35 euro en zou hetzelfde ook wel uitgeven aan een hele goede blush haha.

Ja Ruby woo en lipsticks van Rimmel of andere drogisterij merken zijn gewoon niet echt te vergelijken, heel lastig tenminste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:49

Ruby Woo heb ik inderdaad ook, ook al op mijn blog gehad, met een Rimmel dupe :D
Ruby Woo

Hij is heel erg gaaf, maar absoluut niks voor jou gok ik zo Yv ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:14

Ik ben wel onwijs te spreken over de producten van Bobbi Brown :j, ondanks dat die qua prijs ook vrij duur zijn.
Mac heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ja, heb een onwijs gave oogschaduw ervan liggen, maar 1x opgehad en meteen weer afgehaald. Ook iets met te heftig voor mij :').

Ohja! Ruby Woo is inderdaad wel héél erg mooi hoor!
Maar ik heb van die dunne lippen, zo'n raar gezicht als daar ineens lippenstift op zit.. En dan moet ik zo precies werken, met een lipbutterstick hoeft dat niet :+.

Anc, waarom heb je lippenstift boven je lip gesmeerd op die laaste foto :oo ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:16

Boven mijn lip???

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:17

Ja links ernaast is ook goed :+.
Dat stipje.. Ik gok dat het er met een reden zit, want je lijkt me niet het madonna of marilyn monroe typetje :D :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:18

Staat ook in de tekst ;)
Ik heb daar beide lipsticks op.
Links Mac en rechts de Rimmel. Stipje was om te onthouden welke aan welke kant zat.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:20

Sorry, had wel het stukje tekst onder de foto gelezen, maar niet erboven. Iets met zit al in pyjama en ogen hangen op half 7 denk ik :=
Slim, want ze lijken inderdaad erg op elkaar :D.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:04

Ik lees net over lipstick en kleuren, dat wanneer je een bepaalde kleur op hebt, die opeens een beetje tegen kan vallen. Nu vroeg ik me af, hebben jullie wel eens een (goede!!) kleurenanalyse laten doen? Zo ben ik er namelijk achtergekomen dat heel veel kleuren die ik mooi vind, mij eigenlijk helemaal niet goed staan. Ik koos ook altijd een kleur lipstick die ik gewoon mooi vond in de huls, maar ik wist eigenlijk helemaal niet wat mij echt stond. Pas nadat ik de kleurenanalyse had gekregen, zag ik opeens dat andere kleuren (die ik noooooit zou hebben gekozen) mij stukken beter stonden. Rood staat mij dus echt totaal niet, als ik dat draag, moet ik echt heel erg gaan compenseren met foundation en blush. Ik ben een herfst, maar ik koes qua make-up/kleding/haarverf eigenlijk altijd winter kleurtjes.

Mocht je nooit een kleurenanalyse hebben laten doen, dan is dat zeker de moeite waard om een keer door een pro bij je te laten doen (duurt ongeveer een uurtje).

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:42

Zo'n kleuranalyse lijkt me wel leuk om te laten doen, ik kies vaak dingen die me achteraf toch niet staan ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:47

Ik heb bij een visagie workshop zo'n analyse gehad 3n daar kwamen best verrassende resultaten uit. Een aanrader!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:48

Ik heb m een keer stap voor stap via internet gedaan zeg maar, maar bij mij kwam (gelukkig) eruit dat de kleuren die ik ook leuk vind me get best staan.
Koraal, mint, bordeaux- en berry tinten.
Klopt ook wel aardig met de kleuren nagellak die ik het liefst draag :).

En met blushes bijvoorbeeld ga ik meestal voor ook een beetje berry-achtige tinten, alleen uiteraard wat lichter. Knalroze staat me bijvoorbeeld echt niet gewoon!

Maar ik wist niet dat je die analyses ook echt kon laten doen. Waar heb jij dat laten doen? Vind het altijd wel een interessant onderwerp.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:24

Via een dame die make-up workshops geeft. Daar zijn er vast bij jou in de buurt ook van te vinden. Ik gebruikte blijkbaar altijd de verkeerde kleur foundation. Zij kwam met een compleet andere kleur. En ook andere kleuren waar ik zelf nooit voor zou kiezen.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:56

Zo'n kleurenanalyse lijkt me echt handig! Twijfel altijd of kleuren wel bij me staan. Meestal dan koop ik in de winkel bijvoorbeeld een lipstick en dan later denk ik zovan, ja... Die kleur staat me helemaal niet... :(

Mooie rode <3 : China glaze - Thunderbird

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:06

Ik wel een keer een kleuren analyse gehad voor kleding. Was op een paranormaal beurs. Best grappig!

Post van vandaag: OOTD

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:11

Jeeeeej, ik heb statcounter! Nu kan ik eindelijk mijn bezoekers fatsoenlijk bijhouden! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:59

De stats zijn leuk he! Ik vind jouw blog overigens erg leuk!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:41

Heerlijk al die nagellak- en beautyblogs :D Zo'n analyse zou ik ook eens moeten laten doen, ik kom ook altijd thuis met lipstick die ik nooit meer gebruik omdat de kleur me niet staat :') Om die reden ben ik ook niet zo fanatiek met make-up _O- Ben wel redelijk fanatiek met nagellakjes, dat dan weer wel :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 15:56

Zo'n analyse kan je het beste laten doen door iemand die er ook echt een opleiding voor heeft gehad (bijv. Harmony in Colours), je moet het namelijk echt "zien" en veel weten over de kleuren die in je huid zitten en ze kijken ook naar je ogen en natuurlijke haarkleur. Een kleurenanalyse kan je dus ook eigenlijk niet bij jezelf doen en als je het laat doen door een kapster of een verkoopster in een winkel (die daar geen opleidingen voor hebben gehad) krijg je vaak alsnog een verkeerd advies.

Mijn schoonmoeder doet het, dus ik heb ooit een keer zo'n analyse voor mijn verjaardag gehad. Zij geeft bijv. ook workshops "kleur en stijl", daarbij krijg je dan niet alleen een kleurenanalyse, maar ga je ook kijken naar het hele totaalplaatje (welke kleding bijv. goed bij je figuur past). Helaas heeft ze geen website, maar een van haar collega's heeft dat wel: http://www.stijlrijk.nl/kleuranalyse.html

Make-up is een onderdeel van de kleurenanalyse, maar als je de juiste kleur kleding draagt hoef je eigenlijk geen foundation en blush op te brengen (of veel minder), omdat de natuurlijke kleuren in je gezicht al naar voren worden gehaald.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:17

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:30

Leuke post Marit! Dat wil ik ook nog eens gaan proberen.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 03-02-22 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:37

Oh gaaaf is die! Jammer alleen dat ik OPI toch echt te prijzig vind voor een flesje nagellak..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:42

Ik vind hem ook heel gaaf. Echt zo'n lakje waar ik uren naar blijf kijken :o

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 17:17

Hoi meiden,

Ik heb even een vraag aan jullie. Ik probeer mijn instragram aan mijn blog te koppelen maar als ik
de badges plak krijg ik helemaal niks (een hele lap tekst met rare tekens)

Weten jullie misschien wat ik verkeerd doe?

http://instagram.com/accounts/badges/

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:03

Liiza: wat doe je precies? Waar plak je ze in? :)

Ik kom ook weer even langs :D Blog staat momenteel op een wat lager pitje, aangezien ik leuk nieuws heb waar ik me nu mee bezig hou! Vanaf Februari ga ik weer actief bloggen :j

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:04

Ik plak 'm in een nieuw bericht, maak er gelijk een bericht van dacht ik :)