Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrcanol schreef:Ik ben benieuwd of het setje verkocht is.
Want ze wilde m toch hebben.
Alja schreef:vind ik ook, als mensen echt interesse hebben in iets maken ze toch vaak dezelfde dag het geld over en als je drie dagen niks hoort kun je er idd wel vanuit gaan dat het ook niet meer komt...
vrijdag heb ik ook iets verkocht, meisje zegt toen ook gelijk het geld te hebben overgemaakt maar stond er vanavond na 20 uur pas bij terwijl ik meerdere keren vandaag heb gekeken
gaat morgen gelijk weg!
Sammie schreef:Drie dagen vind ik ook wel wat kort/snel. Voor t zelfde geld is ze ziek, geen internet e.d. . Met de paasdagen er nu ook nog tussen, zit niet iedereen hele dag achter de pc.
kiki1976 schreef:Ik vind het idd ook wat snel zeker met de afgelopen dagen, er waren weer genoeg mensen die een weekeinde weg waren....
Varekaj schreef:Vandaag aantal spullen online geplaatst waaronder kanariegele bandages van HKM, nooit gebruikt. Had na 10 minuten al een mailtje van iemand die ze graag wilde voor mijn vraagprijs![]()
Gegevens gemaild, nu de betaling afwachten en dan verzenden. Erg fijn als het zo snel gaat.
lemanthia schreef:en banken die niet in het weekend en feestdagen verwerken, is bij mijn bank ook
Sammie schreef:Dan zouden jullie aan mij weinig verkopen. in t weekend bekijk ik mijn email nl niet. En doordeweeks eigenlijk ook maar 1x pd. Er is meerin t leven an emails checken en spullen kopen op mp. Als mensen dat niet willen of niet kunnen snappen (met feestdagen er tussen). Sorry maar ik vind dat lichtelijk kortzichtig![]()
Edit: Heb jij ook een wijze les geleerd???
upendo schreef:*%#^&&$#&
Heb ik weer...
Ik had een flink pakket met een waard over de 100 euro opgestuurd..
Gelukkig aangetekend..
Hebben ze bij het postkantoor een verkeerd adres opgegeven, wat ergens klein op de doos stond!
Is het naar Lipica gestuurd.. Dat is misschien ook wel mijn redding, want drie keer raden wie er morgenochtend om negen uur aan de lijn hangt daar.
Ik vind dit ook zo erg voor de koper..Gelukkig was dat dus een uitzondering die mijn nummer wel had en heeft ze me meteen gebeld toen ik de code doorstuurde, dat ie niet klopte...
bugpluisje schreef:lemanthia schreef:en banken die niet in het weekend en feestdagen verwerken, is bij mijn bank ook
bank die niet in het weekend werkt.........dat heb ik nog nooit meegemaakt.....
mevr beweerde het donderdag over te hebben gemaakt en vanmiddag stond het pas op mijn rekening.............ik noem dat een hele "bijzondere" bank die je dan hebt.......
Ik heb zowel ING als Rabo en daar heb ik rond feestdagen en weekenden nog nooit problemen mee gehad bij mijn weten.........
Sammie schreef:Dan zouden jullie aan mij weinig verkopen. in t weekend bekijk ik mijn email nl niet. En doordeweeks eigenlijk ook maar 1x pd. Er is meerin t leven an emails checken en spullen kopen op mp. Als mensen dat niet willen of niet kunnen snappen (met feestdagen er tussen). Sorry maar ik vind dat lichtelijk kortzichtig![]()
Edit: Heb jij ook een wijze les geleerd???
bugpluisje schreef:lemanthia schreef:en banken die niet in het weekend en feestdagen verwerken, is bij mijn bank ook
mevr beweerde het donderdag over te hebben gemaakt en vanmiddag stond het pas op mijn rekening.............ik noem dat een hele "bijzondere" bank die je dan hebt.......
Ik heb zowel ING als Rabo en daar heb ik rond feestdagen en weekenden nog nooit problemen mee gehad bij mijn weten.........