Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Ik ben destijds gewoon een dag na de opening naar de Primark in Almere geweest. In een tussenuur = 70 minuten.. En we waren nog op tijd terug op school ook![]()
Nu ga ik zaterdag naar de primark, ben benieuwd hoe ernstig het is met de drukte dan
skyline schreef:Smee__ schreef:Ik ben destijds gewoon een dag na de opening naar de Primark in Almere geweest. In een tussenuur = 70 minuten.. En we waren nog op tijd terug op school ook![]()
Nu ga ik zaterdag naar de primark, ben benieuwd hoe ernstig het is met de drukte dan
Op zaterdag in een vakantie naar de primark is helemaal doodvonnis
Der is dan ook nog eens markt
Josien_ schreef:Robin schreef:Binnenkort opent de Primark in Eindhoven, ik denk dat ik me daar de eerste weken maar niet laat zien..
Ik denk dat ik me niet in kan houden haha! Maar ik probeer wel op een doordeweekse ochtend te gaan ofzo.
xkimmx schreef:Ah is hij al open in Zoetermeer!Is voor mij dichterbij dan Rotterdam dus dat is wel fijn! Ik zie ook onwijs veel leuke dingen op de foto's dus wil er echt heen! Denk dat ik toch nog even wacht als ik die drukte zie..