Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pascal schreef:Dominique_96 schreef:Ja, irritant he als je je hand uitsteekt en mensen het geld op de kassa leggen
En andersom gebeurd dit ook.. Dat de caissière het naast je hand legt..
Dan krijg je ook het idee dat je handen zwart van de smurrie zijn, terwijl ik weldegelijk goed verzorgde handen heb en geen reden om het geld ernaast te leggen.
BonteLisa schreef:Vandaag een klant die mij eerst vroeg of ik kon helpen in heel gebrekkig nederlands. Nou oke zegt ie nee nee man moet mij helpen. Ik dus zo van oke, omdat collwga druk bezig was probeerde ik ze alvast een beetje vooruit te helpen. Maar ze gavem mij heel duidelijk de indruk dat een vrouw hun niet kon helpen, zucht. Nou oke vollega ovetgenomen en die kon ze helpen.
hun zijn dan wep de klant maar als je mij beoordeelt op mijn geslacht ben ik ook zo klaar met je.
_Denise_ schreef:Oooh ja, dat is ook vervelend inderdaad. Hier ook een vol automatisch systeem. Apparaat en mijn computer zeggen al vrij snel na het invoeren van de pin dat hij geslaagd is. Je hoort zelfs 3x piep en er staat met koeienletters 'U heeft betaald.' Op mijn scherm 'Akkoord.' Ik meld dan ook dat hij goed is, dat er betaald is, en toch gaan mensen op dat schermpje staan kijken en wachten tot dat apparaat gaat gillen dat de pas eruit moet. Rot op!
Ook zoiets, mensen die bij mij (cassiere buffetrestaurant) hun dienblad bij de kassa neermikken en nog uitgebreid eten gaan halen. Of na een paar minuten in de rij staan erachter komen dat hun portemonnee nog in hun tas zit welke bij het tafeltje ligt. Sta je daar dan met een open transactie, een vol dienblad, en niemand om af te rekenen terwijl de rij steeds groter wordt.
_Denise_ schreef:Oooh ja, dat is ook vervelend inderdaad. Hier ook een vol automatisch systeem. Apparaat en mijn computer zeggen al vrij snel na het invoeren van de pin dat hij geslaagd is. Je hoort zelfs 3x piep en er staat met koeienletters 'U heeft betaald.' Op mijn scherm 'Akkoord.' Ik meld dan ook dat hij goed is, dat er betaald is, en toch gaan mensen op dat schermpje staan kijken en wachten tot dat apparaat gaat gillen dat de pas eruit moet. Rot op!
Judith_ schreef:_Denise_ schreef:Oooh ja, dat is ook vervelend inderdaad. Hier ook een vol automatisch systeem. Apparaat en mijn computer zeggen al vrij snel na het invoeren van de pin dat hij geslaagd is. Je hoort zelfs 3x piep en er staat met koeienletters 'U heeft betaald.' Op mijn scherm 'Akkoord.' Ik meld dan ook dat hij goed is, dat er betaald is, en toch gaan mensen op dat schermpje staan kijken en wachten tot dat apparaat gaat gillen dat de pas eruit moet. Rot op!
Ik wacht ook maar braaf tot het ding begint te piepen sinds ik bij de V&D uitgescholden ben voor domme doos. Daar geeft de pinautomaat een 'akkoord' en later nog een 'verwijder uw pas' bericht. Volgens de meneer achter de kassa moest ik wel achterlijk zijn om niet te kunnen begrijpen dat ik de pas moest laten zitten tot dat 'verwijder uw pas' werd aangetoond.
Pascal schreef:Dominique_96 schreef:Ja, irritant he als je je hand uitsteekt en mensen het geld op de kassa leggen
En andersom gebeurd dit ook.. Dat de caissière het naast je hand legt..
Dan krijg je ook het idee dat je handen zwart van de smurrie zijn, terwijl ik weldegelijk goed verzorgde handen heb en geen reden om het geld ernaast te leggen.
zap schreef:_Denise_: Of je wel of geen geld bij kan pinnen lijkt mij niet een kwestie van ouderwets/nieuw kassasysteem?