Wooohhwww Yellowfish wat ongelofelijk super!! Helemaal geweldig!!!! Weet niet veel te zeggen zinnigs te zeggen nu van blijdschap, behalve dat ik het echt super vind!! En ik van dat berichtje wel even traantjes in mijn oogjes kreeg.. Geniet ervan meid!!
Laatst bijgewerkt door milou123 op 28-09-07 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
JEEEJ GEFELICITEERD, SUPER BEN ZOOOOOO BLIJ VOOR JE!!!!!!! GEWELDIG NIEUWS, WAT BEN JE OOK EEN KANJER, IK KIJK ECHT TEGEN JE OP EMT JE DOORZETTINGSVERMOGEN!! ROMAAN, JE BENT ECHT SUPER!!
Joepie de poepie! Yes, you did it! Heel veel liefs, wat een overwinning, ik zit hier al met traantjes, ik kan me dus voorstellen hoe het voor jou en familie en vrienden moet zijn! Geweldig meid! Zo hard gevochten én met resultaat! Geniet van alles (zul je zeker doen)! Nogmaals ook bedankt aan iedereen die ons allemaal zo goed op de hoogte gehouden hebben, heel fijn! Heerlijk meid; een heel nieuw leven tegemoet! Wauwie; ga nu gauw mijn man op de hoogte brengen...
Echt geweldig super gefeliciteerd ik ben zo blij voor je.. en ik denk dat je positieve instelling en je fantastische familie en vrienden je er doorheen geholpen hebben en niet vergeten de artsen en de verpleging die ondanks soms wat miscommunicatie toch ook het beste met je voor hadden
Wat een geweldig nieuws Yellowfish Lees ook al een hele tijd mee, maar nog nooit gepost hier eigenlijk. Bij mij verschenen er ook al wat tranen in m'n ogen.
Geniet er maar flink van dat je weer beter bent, je hebt het zó hard verdiend!!
Ik ben sinds gisteren aan het lezen geslagen op dit topic, dat ik gisteren opgemerkt had. Ik was al jou berichtjes beginnen lezen en was al van blz. 1 tot aan blz 80 geraakt, en de berichtjes van de laatste dagen. Ik vind jou echt Super Yellowfish, hoe je het blijft volhouden en de moed er blijft inhouden en steeds optimistisch blijft na al die tegenslagen. Je hebt heel wat tijd in de kliniek doorgebracht sinds december vorig jaar, en alles verliep niet altijd even vlot en soms werd er al eens medicatie vergeten enzo. Maar je bent blijven vechten en ik ben enorm blij voor jou en voor jullie ganse gezin dat je vandaag dit enorm goede nieuws hebt gekregen. Ik heb er ook tranen van. Geniet ervan zou ik zeggen. Ik vind trouwens dat je telkens me zo een stralend gezicht op de foto's staat die er van jou op dit topic staan.