Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:53

imaudy schreef:
De meeste stalhouders zijn in hun eer aangetast als de stal opgezegd wordt :')

Ik zou het even met de eigenaresse van het paard overleggen, wellicht is het mogelijk toch wat eerder te verhuizen? Dat uitkafferen is zo ordinair.

Eigenlijk was het de bedoeling om in juli al te gaan maar helaas lukte dat bij de volgende stal toch niet.
Het is echt uitkafferen inderdaad en ik ben dan zelf ook zo stom om over me heen te laten lopen want wil niet weggestuurd worden o.i.d.

Vind het alleen niet eerlijk tegenover hem om niet te gaan, maar ze gaf dit zelf ook aan dat ik misschien wat minder moet gaan omdat dit voor mij niet leuk is. Was al aan het doorbijten, begint nu alleen wel steeds erger te worden :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:58

Ik baal van mezelf dat ik een baal moment heb.

De hond die ziek is, waarin geen duidelijkheid komt over de oorzaak, prognose of behandelplan. Geen concert at Sea kunnen, terwijl dat elk jaar vast stek is omdatt het aan te fietsen is. Ik durf weinig vooruit te plannen omdat ik niet de hond te lang alleen thuis kan laten nu.

En ik voel me schuldig omdat ik er toch wel van baal dat er een hoop geplande dingen hierdoor niet door kunnen gaan. -O-

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 23:01

Ik ga niet goed op wijn, waarom blijf ik dit doen :')

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 23:42

Naar een leuk optreden geweest alleen het voorprogramma vond ik maar niks hoorde ook niet echt bij het genre zeg maar

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 00:40

Overburen die nog steeds de muziek aan hebben staan. Prima dat je met mensen op het balkon zit, maar doe op een gegeven moment die kl*te muziek gewoon uit :x

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 01:10

Polarize schreef:

Oké het was niet de wijn, ik ben flink aggressief ongesteld geworden tot het punt dat ik over mijn nek ga van de pijn. Deze pijn aanvallen kunnen gerust 2 uur duren en pijnstilling gaat er niet tegenop, dus ik heb nog een uur te gaan tot ik weer de kans krijg om in slaap te vallen

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 01:23

Polarize schreef:
Polarize schreef:

Oké het was niet de wijn, ik ben flink aggressief ongesteld geworden tot het punt dat ik over mijn nek ga van de pijn. Deze pijn aanvallen kunnen gerust 2 uur duren en pijnstilling gaat er niet tegenop, dus ik heb nog een uur te gaan tot ik weer de kans krijg om in slaap te vallen

Deze rectificatie vind ik wel mooi :')

De pijnaanvallen zijn dan weer niet leuk. Hopelijk snel over.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 01:32

Snoraly schreef:
Polarize schreef:
[quote ="Polarize"]
[/ quote ]

Deze rectificatie vind ik wel mooi :')

De pijnaanvallen zijn dan weer niet leuk. Hopelijk snel over.

Mooi excuus om wijn te blijven drinken :+ alhoewel het even geen witte wijn gaat zijn, niet lekker als ie die weer omhoog komt zetten :') daar ben ik wel weer even klaar mee, mijn moeder mag deze fles wel leeg drinken

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 09:04

Snoraly schreef:
Besloten dat ik wat minder naar mijn verzorgpaard ga de komende maand. We gaan over anderhalve maand verhuizen.

Deze week al voor de 2e keer volop aan het huilen omdat de staleigenaar tekeer gaat tegen me. Voor zover ik weet hou ik me netjes aan alle regels, het feit alleen al dat ik er zo vaak ben lijkt hem te irriteren. (Ben er bijna dagelijks en dan ben ik er ongeveer een uurtje om te tuttelen). Voelt allemaal enorm onterecht want krijg elke keer een sneer om niks. Kom er nu twee maanden en op het begin was er niks aan de hand.
Wellicht omdat de stalling op is gezegd een paar weken nadat ik er was?

Dat kan inderdaad zomaar door dat laatste komen. Sommige staleigenaren zijn echt horken. Hij heeft ook helemaal niks te vertellen over hoevaak jij gaat. Maar gelukkig gaan jullie daar weg, dus hopelijk ben je snel van hem af.

Ik liep me net te ergeren dat ik veel te laat wakker was, maar had niet gekeken hoelaat het daadwerkelijk was. Valt dus wel heel erg mee :+

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 09:46

Westhof schreef:
Overburen die nog steeds de muziek aan hebben staan. Prima dat je met mensen op het balkon zit, maar doe op een gegeven moment die kl*te muziek gewoon uit :x

Dit heeft uiteindelijk tot half 4 geduurd. Had zelfs de politie nog gebeld, maar geloof niet dat die er iets mee gedaan hebben. Was op een gegeven moment die harde muziek en dat geschreeuw zó zat, dat ik zelf maar heb geschreeuwd of het nu eindelijk een keer klaar was. Daarna was het wel klaar :7

Na korte nachten door warmte en nu door dit wel heel moe ;(

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 10:10

zonnebloem18 schreef:
Hoezo antibiotica niet wil nemen? Weet niet hoe oud ze is, maar een huisarts of huisartsenpost gaat niks anders doen dan adviseren dat ze het toch gaat gebruiken.

Suzanne F. schreef:
Paardennamen schreef:
Dat mijn dochter een blaasontsteking heeft, de antibiotica niet wil nemen en de huisarts vanmiddag niet heeft terug gebeld.

Ze heeft niks te willen toch? Ze zal het moeten nemen anders gaat het niet over. Hoe oud is ze?

Ze is 7. Ze heeft er geen last van als in geen pijn of koorts. Dat was de vorige keer wel anders. En hoezo niks te willen, het is toch haar lichaam? Als ze daarna staat te spugen en alles is er weer uit, heeft het ook geen zin. Er spelen wel meer dingen, maar dit was gewoon een ergernis. Gelukkig neemt ze nu wel cranberrycapsules (waarbij ik het poeder eruit moet halen en moet mengen met iets anders).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 10:36

Als het poeder wel wil , er zijn ook wel antibiotica capsules die je open kunt maken. Weet niet zeker natuurlijk of dat er ook is voor het type bacterie van een blaasontsteking maar je kan het altijd even vragen.

Ik heb bijvoorbeeld cliënten die ook geen gehele pillen door kunnen / mogen slikken vanwege verslikkingsgevaar.

Dus er zijn vast wel opties!

---

Dat de hond rond 6 uur vanmorgen had gekotst op mijn bed :x was even op stap geweest en dus al laat thuis.

Over de lucht ga ik het maar niet hebben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 10:39

Eigenlijk gisteren nog op de moestuin lette niet op en had toen een pin van het stalen frame waar druiven aan zitten in mijn arm. Heb nu een gatje in mijn arm.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 10:42

Paardennamen schreef:
Ze is 7. Ze heeft er geen last van als in geen pijn of koorts. Dat was de vorige keer wel anders. En hoezo niks te willen, het is toch haar lichaam? Als ze daarna staat te spugen en alles is er weer uit, heeft het ook geen zin. Er spelen wel meer dingen, maar dit was gewoon een ergernis. Gelukkig neemt ze nu wel cranberrycapsules (waarbij ik het poeder eruit moet halen en moet mengen met iets anders).

mooie leeftijd om te leren dat er ook dingen moeten als je daar geen zin in hebt :)
Spul kan vast wel uit de capsule en door wat drinken oid

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 10:45

Marcella schreef:
Eigenlijk gisteren nog op de moestuin lette niet op en had toen een pin van het stalen frame waar druiven aan zitten in mijn arm. Heb nu een gatje in mijn arm.

Zou toch uitkijken dat het niet ontsteekt, evt zo een vaccin halen (net wakker, hersenen werken nog niet dus weet Eff niet of het nou hepatitis of tetanus was :') )

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:00

Mensen in een wachtkamer die blijkbaar denken dat ze de enige daar zijn door het geluid van hun TikTok keihard aan te zetten 8)7

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:21

Heb je een hekel aan je buren?

PLANT EEN HEDERA!!!

God wat een klere werk elke keer omdat te snoeien.

Hij is niet eens van mij. Maar van de buren.
Zij hebben op de erfgrens voor en achter hedera staan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:21

Braam. Net als mijn buren ;(.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:23

daantjuhhh schreef:

PLANT EEN HEDERA!!!

Goed voor de vogels en insecten <3 Ik ben heel verdrietig dat ik mijn tientallejaren oude hedera moest weghalen omdat mn schutting hem niet meer aan kon (helemaal vergroeid). nu ben ik van een meters brede naar een paar stekjes gegaan. Zo zonde.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:41

daantjuhhh schreef:

PLANT EEN HEDERA!!!

Mijn buren hebben ook een verschrikkelijk klimplant
Zelf doen ze er niks aan maar als hij over de schutting groeit kan ik soms m’n kliko niet meer open doen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:42

Mijn buurman heeft bruidssluier aan zijn schutting, aan de andere kant van ons steegje. Die heb ik dit jaar al 15 keer gesnoeid geloof ik, ben gestopt met tellen. Dat ding rankt zo verschrikkelijk dat je er na een paar dagen al niet met goed fatsoen langs kan zonder al die zooi in je gezicht.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:03

Hahaha. Ik lees het al. Gedeelde smart. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:19

Ik heb ook 3 hedera’s staan maar ik houd ze zelf bij. Ook aan de andere kant van de schutting.
Een braam of druif is nog erger trouwens. Dat zijn echt rampdingen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:25

Suzanne F. schreef:
Ik heb ook 3 hedera’s staan maar ik houd ze zelf bij. Ook aan de andere kant van de schutting.
Een braam of druif is nog erger trouwens. Dat zijn echt rampdingen.

Nou ja bij mij is het probleem dat de buurvrouw haar kant ook niet bijhoudt.

Dat ding is loeizwaar op de schutting.
Die takken krijgen onderhand de dikte van een boomstam. Er is geen doorkomen aan met de heggenschaar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:26

Nee ik weet het. Die verhouten heel erg. Echt rampdingen. Hedera kan je op zich nog wel goed snoeien. Het groeit snel maar als je wat trekt dan breekt het zo af. Ik pak altijd de snoeischaar of de heggenschaar maar is prima te doen.