Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:SpikkelFire schreef:Heb een gratis bureau en nachtkastje op FB en MP staan en elke keer zitten we savonds te wachten op mensen om het op te halen en dan komen ze gewoon niet opdagen.. WAAROM?! Echt hatelijk zeg. Ik flikker die zooi wel bij de stort, ben er klaar mee.
Wat stom! Maar tip, zet het op straat. Dan is het waarschijnlijk dezelfde dag nog meegenomen door mensen die je wel dankbaar zijn!
Zebrastreep schreef:Ik krijg stress van mijn werk terwijl ik hartstikke ziek ben lol.
Blijkbaar was miscommunicatie en waarschijnlijk vanaf mijn kant maar ja is nu al gebeurd maar vindt het wel vervelend
Lau schreef:Voor iedereen die mij aanmoedigde om te gaan schilderen I did it
[ [url=m/4mpP5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Menino schreef:Zebrastreep schreef:Ik krijg stress van mijn werk terwijl ik hartstikke ziek ben lol.
Blijkbaar was miscommunicatie en waarschijnlijk vanaf mijn kant maar ja is nu al gebeurd maar vindt het wel vervelend
hier is maar 1 reactie passend op.Spoiler:
[ Afbeelding ]
uitzieken jij!!!Lau schreef:Voor iedereen die mij aanmoedigde om te gaan schilderen I did it
[ [url=m/4mpP5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er tof uit toch?
Menino schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik heel graag even wil douchen maar denk dat ik hartstikke out ga
Ik kan nog gewoon in het bad gaan zitten met de douche aan![]()
Iemand heeft me net een lot aangesmeerd voor Kika. Nou vind ik kanker vreselijk (joh) dus vind ik het best om vanuit de kerstgedachte een lot te kopen voor de loterij.
Alleen nu zit ik kennelijk vast aan een doorlopende loterij. Ik vroeg er nog naar, en hij zei dt je hem zo op kon zeggen in tegenstelling tot andere goede doelen. Maar ik moet me inloggen om het op te kunnen zeggen en je kunt geen account aanmaken. Zo geen zin in dit gezeik dat ik weer moet bellen
Note to self, nooit je iets aan laten smeren aan de deur.
Eapy schreef:Geen ergernis per sé, wel verdriet… moest vandaag één van mijn reuzenslakken uit z’n lijden verlossen. Wat een ellende. Heb helemaal spierpijn van het huilen![]()
Urbanus schreef:Menino schreef:![]()
Iemand heeft me net een lot aangesmeerd voor Kika. Nou vind ik kanker vreselijk (joh) dus vind ik het best om vanuit de kerstgedachte een lot te kopen voor de loterij.
Alleen nu zit ik kennelijk vast aan een doorlopende loterij. Ik vroeg er nog naar, en hij zei dt je hem zo op kon zeggen in tegenstelling tot andere goede doelen. Maar ik moet me inloggen om het op te kunnen zeggen en je kunt geen account aanmaken. Zo geen zin in dit gezeik dat ik weer moet bellen
Note to self, nooit je iets aan laten smeren aan de deur.
Morgen meteen bellen en dan kun je het stop zetten. Ik was er ook ingetrapt.