Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 04:34

In bad gaan vind ik heerlijk.
Maar helaas hebben wij geen bad.
Als wij weggaan kijk ik altijd of wij een kamer met bad kunnen krijgen 8-) <3

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:10

Linnie050 schreef:
In bad gaan vind ik heerlijk.
Maar helaas hebben wij geen bad.
Als wij weggaan kijk ik altijd of wij een kamer met bad kunnen krijgen 8-) <3

Dit doen wij ook haha. Mijn vriend is echt een weekdier, die kan uuuuuren in bad liggen. Ik vind het ook wel lekker, als het water niet te warm is en ik een film of een boek te lezen heb.

Thats_Me

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:32

Nu het weer donker wordt vindt ik het ook belangrijk goed zichtbaar te zijn tijdens een wandeling buiten. Dus een leuk hesje, lampjes oid zijn voor mij een top.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:42

candalisa schreef:
Ik heb een bad maar steeds het geduld niet om er in te zitten we willen met de tijd een jacuzzi dan is het een kwestie van hop bikini aan en gaan
Voor mijn lijf zou het wel beter zijn om even in bad te liggen dus ik ga maar even tijd maken

Helaas, dat is het hier niet.
Ik was heel vlot met mijn zwembad te onderhouden, de jacuzzi krijg ik niet onder de knie. Als ik er in wil, moet ik er aan denken om op tijd de warmtepomp in te schakelen, en zowel de bodem als de binnenwand schoonmaken. Tegen dat dat allemaal klaar is, wil ik er niet eens meer in haha.

Marleen_88 had je de deur van de badkamer dicht? Ik maakte dit ook wel eens mee, puur van de warmte van het water en de hete walm in de badkamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:47

Wij zijn momenteel op weekend met de schoonfamilie. Dus grootouders passen op de peuter en ik lig al in het reuzebad in onze eigen kamer. <3

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 09:45

Ik had een doos gereserveerd voor mijn lootje, maar mijn vogels hebben hem gevonden en te grazen genomen -O- Zoektocht start weer opnieuw :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 10:34

fohadie schreef:
Marleen, waarschijnlijk washet bad te heet.

Voor mijn gevoel viel dat mee, maar dat kan dus zomaar.

LWDaisy schreef:
Marleen_88 had je de deur van de badkamer dicht? Ik maakte dit ook wel eens mee, puur van de warmte van het water en de hete walm in de badkamer.

Ja, de deur had ik dicht.

Mijn vriend heeft weer corona, ellendig virus blijft dat toch.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 11:57

marleen_88 schreef:
fohadie schreef:
Marleen, waarschijnlijk washet bad te heet.

Voor mijn gevoel viel dat mee, maar dat kan dus zomaar.

LWDaisy schreef:

Ja, de deur had ik dicht.

Mijn vriend heeft weer corona, ellendig virus blijft dat toch.

Ik val heel makkelijk flauw, en in bad verwachten we het eigenlijk de helft van de tijd wel haha.
Als ik de deur open laat en de hete damp kan weg zal ik normaal niet flauwvallen.

Bah, corona. Ik heb 1x prijs gehad (voor zover ik weet toch) en ik heb me echt heel ziek gevoeld. Weeeeekendlang ook geen smaak/geur gehad, heel vervelend. Beterschap, en hopelijk krijg jij het niet over!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:24

Corona hoef ik niet in mijn pakket hoor! ;(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 17:09

Vriend is alleen wat verkouden, hopelijk blijft het erbij. Dit is nu de 2e keer in drie maanden tijd, best snel vind ik het. De vorige keer in juli was hij echt heel ziek namelijk.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:15

Hier geen bad helaas meer, dus bruisballen is ook geen succes. Corona mag ook thuis blijven...

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 05:59

Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?

Oh zoveel haha, heb vaak wat 'bevlieging ' wbt hobby's, en vervolgens blijven die liggen.
Wat ik wel vaker zou moeten doen is gewoon lekker met mijn eigen hond en camera op pad gaan. Dat schiet er vaak een beetje bij in. Andermans dieren komen wel veelvuldig aan de beurt, behalve mijn eigen haha.

En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?
Dan toch social media denk ik, het is zo'n vervelende tik om uit verveling facebook e.d maar te openen. Vaak staat er niet eens veel bijzonders op

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:02

Castilja schreef:
Ik had een doos gereserveerd voor mijn lootje, maar mijn vogels hebben hem gevonden en te grazen genomen -O- Zoektocht start weer opnieuw :+

Ik trof de doos gisteren ook al naast de achterdeur aan i.p.v. op zolder, dus nog net gered van de papiercontainer. :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:30

Een bad heb ik ook. Zeker zo in de koudere maanden lig ik daar wel vaak in, heerlijk :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:13

Hier wel een bad, maar vooral gebruikt door de meiden. Ik ga er alleen in als ik veel spierpijn heb. En dan met de arnicaolie van Kneipp. Ik heb liever een grotere douche, maar zolang de badkamer nog goed is en de meiden klein zijn laten we het maar even zo.

Een adventkalender heb ik eigenlijk nooit gehad, maar lijkt me wel leuk. Net als dat winnende staatslot :P . Misschien dat ik voor de meiden een simpele advent haal, kunnen ze aftellen naar kerst. Ik vind andere wel mooi, maar vaak erg duur.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:22

Voor mij geen chocolade… heb zoveel nog liggen. Zelfs nog een chocolade letter :/ woeps

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:20

Ik heb vandaag bedacht dat een nieuw paar ovenwanten ook welkom zou zijn :j Ik heb nu 2 verschillende waarvan 1 best wel dun is, dus ondanks dat ik die dan om heb brand ik mezelf nog steeds :')

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:53

Ik heb, toen ik voor mijn moeder aan het zoeken was naar ovenwanten, ontdekt dat die dingen en keukentextiel in het algemeen echt leuk shoppen is. *D Alleen zijn de theedoeken van de IKEA echt waardeloos. -O-

Stiekem heb ik dan ook gelijk zin in ooit mijn eigen keuken, maar ik denk dat ik de komende tijd nog wel met gedeelde keukens kom te zitten. :')

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 12:13

Aangezien er een horror winter voorspeld wordt kan ik ook nog wel een echt goede ijskrabber gebruiken voor mijn auto :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 12:18

Hiraeth schreef:
Ik heb, toen ik voor mijn moeder aan het zoeken was naar ovenwanten, ontdekt dat die dingen en keukentextiel in het algemeen echt leuk shoppen is. *D Alleen zijn de theedoeken van de IKEA echt waardeloos. -O-

Jij bent gek _O-

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 12:20

Het wekt bij mij gewoon huiselijke gedachten op, ok? _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 12:36

Trouw met me. Please.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:06

Noisy schreef:
Aangezien er een horror winter voorspeld wordt kan ik ook nog wel een echt goede ijskrabber gebruiken voor mijn auto :D

Het wordt volgende week 20+ graden :')
We krijgen een Spaanse winter zo. Ik weet niet of onze auto een ijskrabber heeft. Volgens mij wel.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:22

Ovenwanten of nog beter pannenlappen zijn hier ook welkom, ze kunnen er blijkbaar slecht tegen als je ze in de was gooit

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:21

Hiraeth schreef:

Stiekem heb ik dan ook gelijk zin in ooit mijn eigen keuken, maar ik denk dat ik de komende tijd nog wel met gedeelde keukens kom te zitten. :')

Oh maar dat herken ik wel :')
Ik heb dus van mijn moeder bij de verhuizing een pakket met 10 vaatdoeken gekregen in verschillende kleurtjes. Superlief en ook opsich wel leuk, maar ik zie nu dus steeds leukere vaatdoeken met mooie designs of printjes. Alleen die kan ik niet kopen want ik heb al zoveel vaatdoeken en ik ga ze écht niet weggooien _O-