Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:04

AmyII schreef:
Aan dat ik zeer vermoedelijk een subluxatie van mijn rechterschouder heb maar ik wil hier de HAP niet mee belasten. Ik kan mijn dingen nog doen, al doet die schouder wel echt retezeer.

Je kunt met een subluxatie, als je hier mee blijft lopen, permanente schade oplopen. Spieren en pezen zitten namelijk anders dan zou moeten. Bel dus voor de zekerheid de HAP :(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:08

_San87_ schreef:
AmyII schreef:
Aan dat ik zeer vermoedelijk een subluxatie van mijn rechterschouder heb maar ik wil hier de HAP niet mee belasten. Ik kan mijn dingen nog doen, al doet die schouder wel echt retezeer.

Waar denk je dat de HAP voor is?

Niet voor een zeurende schouder. Heb zelf meermaals gezien hoe idioot druk die mensen het hebben… Qua pijn trek ik het tot maandag echt wel, alleen is het wel echt heel erg irritant en vervelend.

Edit:
Ik ben hypermobiel, heb zelfs mijn ‘enkel’ uit de kom gehad. Heb er alleen lange tijd geen last van gehad tot vandaag..

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:21

Ik heb op 22 mei een hondenmand bij een kennis besteld, ze heeft tig keren afgezegd dat ze de mand zou brengen. Nu zou ze hem maandag op de post doen maar uiteraard nog niks. Nu reageert ze ook al 2 dagen niet op de app. Zit wel vanalles op insta te plaatsen en te reageren op fb, dus niet gezien of geen tijd gaan voor mij niet op.
Voel mij ontzettend in de maling genomen en wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Ergste vind ik nog dat ik 1.5 jaar terug haar dochter meerdere malen voor niks met de trailer mee heb genomen leuke dingen doen. Ze heeft er geen cent voor hoeven betalen...
Daarnaast vandaag prikken op de pijnpoli gehad waar ik van weet dat ik aardig geïrriteerd raak en dus makkelijk het verkeerde zeg.

Edit: amyll, voor de pijn kan je ook nog kijken naar zelf tapen. Staan zat filmpjes op YouTube, kunnen de pijn verlichten als je echt niet er naar zou willen laten kijken. Ik heb er in iedergeval spijt van dat ik er laks mee ben geweest. Ik ben hypermobiel/ED en heb nu als ik de deur bijv verkeerd open maak een soort slurp in mijn schouder, hij schiet dan als het ware bijna uit de kom.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:27

Vriendin overleden |(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:30

Heel veel sterkte! :(:)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:42

Kookaburra schreef:
En wat denk je van een gave ervaring San? Parachutespringen, paardrijweekend met lange ritten bij een goede stal in een mooie omgeving, een cursus van iets wat je leuk lijkt, een fotoshoot...

Gigolo :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:54

Een ballonvaart samen met een gigolo.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 23:55

[***] schreef:
Vriendin overleden |(

Heel rot voor jou en de familie Y;( Veel sterkte :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 00:46

[***] schreef:
Vriendin overleden |(

Gatsie wat naar, gecondoleerd!!

San87: al gedacht aan spullen die het leven makkelijker of fijner maken als het met je gezondheid tegen zit? Vaatwasser, robotstofzuiger, robotraamwasser, je haar laten verven ipv het zelf doen, zulk soort dingen om het voor jezelf wat makkeiijker te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 02:03

Moe maar kan niet slapen. Zo onwerkelijk dat ze is overleden... het voelt alsof ze ieder moment binnen kan komen lopen en dan lachen omdat we erin zijn getrapt...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 03:53

[***] schreef:
Moe maar kan niet slapen. Zo onwerkelijk dat ze is overleden... het voelt alsof ze ieder moment binnen kan komen lopen en dan lachen omdat we erin zijn getrapt...

Ah wat klote, gecondoleerd :knuffel:

Mijh ergernis:

Thuiskomen na een stapavond, even de laptop aanzetten en dan zien dat een kennis van mijn man hem foto's heeft gestuurd via messenger dat ik aan de bar shotjes doe met iemand.

Dude :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 05:32

Gecondoleerd Sushi, veel sterkte

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 05:56

[***] schreef:
Vriendin overleden |(

Gecondoleerd, heel veel sterkte!

Urbanus schreef:
Mijh ergernis:

Thuiskomen na een stapavond, even de laptop aanzetten en dan zien dat een kennis van mijn man hem foto's heeft gestuurd via messenger dat ik aan de bar shotjes doe met iemand.

Dude

Wat raar, als of dat dan iets is wat niet mag of zo.
Zo van: Kijk eens wat je vrouw doet als jij er niet bij bent?

Heel raar gedrag...

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 07:04

[***] schreef:

Wat verdrietig, gecondoleerd!

Urbanus schreef:
Mijh ergernis:

Dude :')

Wtf, bijzonder gedrag wel. En de verzender van de foto’s is hoe oud, 3?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 07:23

AmyII schreef:
AmyII schreef:

Niet voor een zeurende schouder. Heb zelf meermaals gezien hoe idioot druk die mensen het hebben… Qua pijn trek ik het tot maandag echt wel, alleen is het wel echt heel erg irritant en vervelend.

Edit:
Ik ben hypermobiel, heb zelfs mijn ‘enkel’ uit de kom gehad. Heb er alleen lange tijd geen last van gehad tot vandaag..

Maar ik zou juist wel naar de hap gaan. Hoe langer je hem zo laat zitten, hoe meer schade. Mijn beide schouders zitten nooit meer in de kom, altijd gesubluxeerd. Je wil juist voorkomen dat er nog meer schade aan banden komt en dat gebeurt wel als je het dagen zo laat zitten. Gaat niet eens om de pijn, maar om de gevolgen. Ze zijn bij de hap dus juist ook voor zulke dingen, want dit kan niet tot maandag wachten zonder grote kans op extra schade/ gevolgen.

Mijn artsen laten me dus altijd wel naar de hap of spoed gaan als er iets fout gaat, want met wachten maak je het erger. Nu ben ik niet alleen hypermobiel, maar zijn banden/bindweefsel door hele lichaam slecht en elke schade heeft flinke gevolgen, maar ook bij gewoon hypermobiel moet je opletten. Anders kost het echt een hoop fysio ennoefeningen om te zorgen dat ze niet continu blijven luxeren. Of als je pech hebt en het is al te veel schade nog een operatie ook.

Sterkte sushi

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 07:26

Sterkte sushi :knuffel:

Zeker naar de Hap gaan.
Dit is geen keelpiijntje hiervoor mag je echt wel bellen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 08:25

Sterkte Sushi.

Hier vanochtend om 5:00 uur weer wakker geblaft door die K#$% hond van de buren. Het gaat zonder pauze uren door. Dus ik zit alweer even op de bank vanochtend. Blijkbaar mag ik nooit slapen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 08:50

[***] schreef:
Vriendin overleden |(

Gecondoleerd.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 09:08

Gecondoleerd sushi! :knuffel:

Ik moet een koptelefoon maar ik zou echt niet kunnen kiezen welke -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 09:10

[***] schreef:
Vriendin overleden |(

Nee joh, wat heftig. Gecondoleerd...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 09:23

fotolijstje schreef:

Ik ga altijd naar een winkel als de mediamarkt waar ze veel modellen hebben liggen. Dan kan je ze passen, de een zit beter als de ander, en vaak kan je ze ook wel testen met muziek aan. Desnoods even aan personeel vragen als dat niet zonder hulp kan!
Maar ik ben ook een lastige zeikerd hoor wanneer het op muziek aan komt :+ de laatste jaren kom ik meestal uit bij JBL, die zijn kwalitatief vaak goed voor een relatief niet super dure prijs.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 09:27

Schijnbaar hebben de katten feestje gehouden en ik ben overal doorheen geslapen vannacht en gisteren alleen in de avond wakker geweest om te eten en katten eten. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 10:30

fotolijstje schreef:

Ik heb voor mijn man een hele goedkope draadoze gekocht bij Bol, ik kan tegen hem praten maar hij hoort helemaal niets of hij doet het erom natuurlijk :')
De Philips TAUH202 van 26,99.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 10:54

[***] schreef:

Gecondoleerd Sushi, sterkte. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 11:29

Mensen met zo'n smerige rokershoest. Kak voor je dat je longen vol teer zitten, maar in stilte sterven is ook een optie.

Sushi, heel veel sterkte! :knuffel: