En met het boek zonaal cadeau te geven bemoei je je toch niet met zijn proces? Als hij het anders wil dan kan dat toch? Tot die tijd heeft hij wel zijn eigen boek fysiek. Ik vind het een lief cadeau

Dikke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:capopjekop schreef:Bedoel je zoietsJe typt nog wel kapot goed voor dronken. Als ik dronken ben is het meer van dit.
Oh k beb tevel biertee op
Hopelijk geen spijt van slapen bij je ex. Sterkte met de kater vandaag. Hopelijk valt die ook mee
[ [url=m/dBEES2.png]Afbeelding[/url] ]
capopjekop schreef:Heb je alles verwijderd van je telefoon?
Klinkt mss stom maar ik heb weleens de neiging gehad om sentimenteel te worden met wat drankjes op en om dan domme appjes naar de verkeerde mensen te sturen
Vjestagirl schreef:Ik betwijfel het een beetje. Ik was degene die het contact warm hield, hij niet.
Wat ik wel heel erg pijnlijk vond was dat hij vanmorgen zei "ik had al nee=nee gezegd, en nu ben je toch weer hier". Dat ik dacht "ja, je hebt me zelf uitgenodigd. Als jij gezegd had dat je me ook nooit meer wilde zien dan was ik hier niet".
Maar ik mis de leuke, lieve attente man. Degene die me aankeek alsof ik de mooiste op de wereld ben, die me sexy vond en dat ook regelmatig zei, die een half uur eerder z'n bed uit kwam om ontbijtjes voor me te maken, die me knuffelde, die me muziek stuurde, waarmee ik heerlijke avonden op de bank heb gelegen met wijn en kaas en een haardvuurtje, waarmee ik poezië kon lezen in de boekwinkel.
De pieken waren zó hoog. Het was zó fijn, dat het dal nu gewoon heel erg diep is.
Vjestagirl schreef:Nou ja, ik drink gewoonlijk helemaal niet, dus teveel gedronken zal me niet snel gebeuren.
En dat werkt gewoon niet voor mij, dat doet teveel zeer. Het is dan wel over maar mijn gevoel is niet in één keer weg. Ik laat het gewoon rustig sudderen, dat werkt beter voor mij.
Berdien schreef:Wauw…. Ik vind het echt heel verdrietig voor je VjestaWat een ontzettende hork.
En met het boek zonaal cadeau te geven bemoei je je toch niet met zijn proces? Als hij het anders wil dan kan dat toch? Tot die tijd heeft hij wel zijn eigen boek fysiek. Ik vind het een lief cadeauZijn reactie is echt beneden peil, en de manier waarop hij met je om blijft gaan is echt een enorme red flag. Ik hoop dat je een volgende keer dat hij je vraagt nee kunt zeggen. Deze man zal je alleen maar blijven kwetsen.
Dikke
Vjestagirl schreef:Nou ja, ik drink gewoonlijk helemaal niet, dus teveel gedronken zal me niet snel gebeuren.
En dat werkt gewoon niet voor mij, dat doet teveel zeer. Het is dan wel over maar mijn gevoel is niet in één keer weg. Ik laat het gewoon rustig sudderen, dat werkt beter voor mij.
Berdien schreef:En al vond hij het cadeau te ver gaan, of wat dan ook, dan nóg kiest hij er voor om zo te reageren. En die manier van reageren gaat echt alle grenzen over. Echt, geef je zelf hier alsjeblieft niet de schuld van.