Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Goh, ik kende het hele begrip niet, weer wat geleerd! Moet zeggen dat ik inderdaad geen verschil merk met eten wat sneller zou bederven, maar van vroeger uit kan ik het me wel voorstellen.
Janine1990 schreef:marley93 schreef:Goh, ik kende het hele begrip niet, weer wat geleerd! Moet zeggen dat ik inderdaad geen verschil merk met eten wat sneller zou bederven, maar van vroeger uit kan ik het me wel voorstellen.
Paar jaar terug had ik soep, dat een dag in de koelkast stond (dus afgekoeld en hoppa koelkast) wat helemaal vol met schimmel zat
Nyaleti schreef:Hoe heet die serie ook alweer waar een jonge vrouw (Jess ofzo?) In huis komt wonen met 3 mannen.. eentje heette er Nick in ieder geval. Een sukkel met de vrouwen, de andere zo'n typische rijke businessman en een gekleurde gast?
Die rijke zit nu ook in The Neighbourhood op Comedy central..
Janine1990 schreef:Jup, New Girl.Nyaleti schreef:Hoe heet die serie ook alweer waar een jonge vrouw (Jess ofzo?) In huis komt wonen met 3 mannen.. eentje heette er Nick in ieder geval. Een sukkel met de vrouwen, de andere zo'n typische rijke businessman en een gekleurde gast?
Die rijke zit nu ook in The Neighbourhood op Comedy central..
New Girl?
Palmera schreef:Wat zou het beste helpen tegen verwijderde ingegroeide teennagel pijn? Ibuprofen of paracetamol? Of beide?
Banyu schreef:Palmera schreef:Wat zou het beste helpen tegen verwijderde ingegroeide teennagel pijn? Ibuprofen of paracetamol? Of beide?
Hier inmiddels 2 maanden geleden gedaan, en geen grijntje pijn gehad, nu heb ik sowieso wel grote pijngrens. Maar ik kon inderdaad gewoon paracetamol gewoon in nemen... Alleen niet nodig geweest!
Banyu schreef:Hoe ik zwarte broeken (H&M) gewoon zwart houdt, ipv lichtelijk vervagen of grijzig worden na het wassen.
Gebruik al zwarte wasmiddel en wasverzachter…
Mkango schreef:Suzanne F. schreef:Zo min mogelijk wassen in ieder geval. En als je het wast zo koud mogelijk en met weinig wasmiddel (speciaal voor donkere/fijne kleding). Meer kan je niet doen.
Behalve alles binnenstebuiten wassen en te drogen hangen.
Mkango schreef:Suzanne F. schreef:Zo min mogelijk wassen in ieder geval. En als je het wast zo koud mogelijk en met weinig wasmiddel (speciaal voor donkere/fijne kleding). Meer kan je niet doen.
Behalve alles binnenstebuiten wassen en te drogen hangen.
Mkango schreef:Nooit in de droger lijkt me ook wat overdreven - als je het sporadisch een keertje doet, is niet ineens je hele spijkerbroek uitgelubberd. Ophangen is voor ieder kledingstuk beter, maar soms is er even geen andere optie.
Mkango schreef:Nooit in de droger lijkt me ook wat overdreven - als je het sporadisch een keertje doet, is niet ineens je hele spijkerbroek uitgelubberd. Ophangen is voor ieder kledingstuk beter, maar soms is er even geen andere optie.