Zo fijn je zegt de tijd met reden, dadelijk moeten we weg. Grrr
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Ruiters die in het bos in galop op je af komen rijden en op het laatst nog net de moeite nemen om je in draf te passeren. Waar is het fatsoen gebleven om in stap te passeren?
Zebrastreep schreef:MizzMontana schreef:Ruiters die in het bos in galop op je af komen rijden en op het laatst nog net de moeite nemen om je in draf te passeren. Waar is het fatsoen gebleven om in stap te passeren?
Dit heb ik ook een keer gehad. Gelukkig is mijn paard liever lui dan moe maar ze schrok wel echt heel erg. Gelukkig bleef het bij hoofd omhoog en wat naar voren schieten. En helemaal als ze van achteren komen. Was ook nog iemand die ik kende ik heb niks gezegd want ik had het te druk met mijn paard in bedwang houden. Echt asociaal snap het ook niet. En vaak zijn dat mensen die zelf wel woest worden als het bij hun gebeurd.
--
Aan de buren elke keer als ik maar iets buiten doe zoals mijn mountainbike schoonmaken of in dit geval de vliegendeken van mijn paard komt meneer heel schijnheilig iets weggooien. Heb zo de neiging om te zeggen van ik maak alleen wat schoon hoor. Blij als de rechtzaak geweest is dan houdt hij wel op.
Suzywuzy schreef:Zebrastreep schreef:
Dit heb ik ook een keer gehad. Gelukkig is mijn paard liever lui dan moe maar ze schrok wel echt heel erg. Gelukkig bleef het bij hoofd omhoog en wat naar voren schieten. En helemaal als ze van achteren komen. Was ook nog iemand die ik kende ik heb niks gezegd want ik had het te druk met mijn paard in bedwang houden. Echt asociaal snap het ook niet. En vaak zijn dat mensen die zelf wel woest worden als het bij hun gebeurd.
--
Aan de buren elke keer als ik maar iets buiten doe zoals mijn mountainbike schoonmaken of in dit geval de vliegendeken van mijn paard komt meneer heel schijnheilig iets weggooien. Heb zo de neiging om te zeggen van ik maak alleen wat schoon hoor. Blij als de rechtzaak geweest is dan houdt hij wel op.
rechtszaak?? voor wat?
Suzywuzy schreef:Zebrastreep schreef:
--
rechtszaak?? voor wat?
Robijntjah schreef:DuoPenotti schreef:Geërgerd dat ik een advertentie van voordroog zet op facebook en omdat ik het woord paarden heb gebruikt deze eerst moet worden beoordeeld....
Ha ik zag je advertentie net, nu weet ik je naam![]()
Pijn in mijn schouders en nek. Spanning denk ik.