Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 12:43

Wachten op iemand die 45 minuten geleden al zou langskomen. Half uur geleden zelf maar contact gezocht. En nu nog steeds niemand -O-

Zo fijn je zegt de tijd met reden, dadelijk moeten we weg. Grrr
Laatst bijgewerkt door karuna op 11-08-21 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 12:45

Ging mijn stal uit mesten en stond toen in de hondenpoep... Paardepoep is prima, hondenpoep %)

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:07

Karuna je kan niet zelf weggaan?

Mijn reu is inderdaad nogal dom met over een loopse teef willen plassen.
Net in de Groene Weelde een hond die over een mevrouw haar broek heen plaste.
Nu moest ze verder lopen met een pisbroek.

Alle bejaarden op de weg.
Pfff rij gewoon 80 km per uur en geen 60 km per uur als het een 80 weg is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:09

MizzMontana schreef:
Ruiters die in het bos in galop op je af komen rijden en op het laatst nog net de moeite nemen om je in draf te passeren. Waar is het fatsoen gebleven om in stap te passeren?

Dit heb ik ook een keer gehad. Gelukkig is mijn paard liever lui dan moe maar ze schrok wel echt heel erg. Gelukkig bleef het bij hoofd omhoog en wat naar voren schieten. En helemaal als ze van achteren komen. Was ook nog iemand die ik kende ik heb niks gezegd want ik had het te druk met mijn paard in bedwang houden. Echt asociaal snap het ook niet. En vaak zijn dat mensen die zelf wel woest worden als het bij hun gebeurd.

--
Aan de buren elke keer als ik maar iets buiten doe zoals mijn mountainbike schoonmaken of in dit geval de vliegendeken van mijn paard komt meneer heel schijnheilig iets weggooien. Heb zo de neiging om te zeggen van ik maak alleen wat schoon hoor. Blij als de rechtzaak geweest is dan houdt hij wel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:12

Zebrastreep schreef:
MizzMontana schreef:
Ruiters die in het bos in galop op je af komen rijden en op het laatst nog net de moeite nemen om je in draf te passeren. Waar is het fatsoen gebleven om in stap te passeren?

Dit heb ik ook een keer gehad. Gelukkig is mijn paard liever lui dan moe maar ze schrok wel echt heel erg. Gelukkig bleef het bij hoofd omhoog en wat naar voren schieten. En helemaal als ze van achteren komen. Was ook nog iemand die ik kende ik heb niks gezegd want ik had het te druk met mijn paard in bedwang houden. Echt asociaal snap het ook niet. En vaak zijn dat mensen die zelf wel woest worden als het bij hun gebeurd.

--
Aan de buren elke keer als ik maar iets buiten doe zoals mijn mountainbike schoonmaken of in dit geval de vliegendeken van mijn paard komt meneer heel schijnheilig iets weggooien. Heb zo de neiging om te zeggen van ik maak alleen wat schoon hoor. Blij als de rechtzaak geweest is dan houdt hij wel op.

rechtszaak?? voor wat?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:17

Luuntje beiden moeten zo de deur uit. Persoon niet bereikbaar meer. Inmiddels 1 uur 20 minuten te laat. Balen alleen er zouden beestjes opgehaald worden die nu tijdelijk voor jan doedel in een wat krap verblijfje zitten. Die moet ik zo terug zetten weer bij de rest. De stress van het eruit halen dus zinloos geweest. Komende week hier geen gelegenheid ze te laten ophalen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:28

MarlindeRooz schreef:
Ja dolce gusto! En ik zie geen kalk oid. Wel overal BRUIN. :roll:

Was het een niet-Dolce Gusto merk cupje?

Die doen bij mij namelijk ook wel een wat overdreven spuiten

Edit: lees net dat het wel de merk-cupjes waren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:32

Suzywuzy schreef:
Zebrastreep schreef:

--

rechtszaak?? voor wat?

Een stukje schutting :') mijn buurman is een zeer nerveuze man maar uit dat met agressie valt niet mee te praten vandaar dat het via een rechter gaat. Hij wil het ook doen via een rechter dus dikke prima. Maar dit grapje duurt inmiddels al 2 jaar. Hoop voor mijn ouders dat het dan echt klaar is en hij ons ook met rust laat. Het is een erg vervelende man en daar denken niet alleen wij hier zo over. Zeer dwingend, grote mond en wat narcistisch trekjes alles moet in zijn straatje passen. Als dat niet kan slaat hij enorm door. En dat moet je vooral bij mijn moeder niet doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 14:05

Suzywuzy schreef:
Zebrastreep schreef:

--

rechtszaak?? voor wat?

Een stukje schutting :') mijn buurman is een zeer nerveuze man maar uit dat met agressie valt niet mee te praten vandaar dat het via een rechter gaat. Hij wil het ook doen via een rechter dus dikke prima. Maar dit grapje duurt inmiddels al 2 jaar. Hoop voor mijn ouders dat het dan echt klaar is en hij ons ook met rust laat. Het is een erg vervelende man en daar denken niet alleen wij hier zo over. Zeer dwingend, grote mond en wat narcistisch trekjes alles moet in zijn straatje passen. Als dat niet kan slaat hij enorm door. En dat moet je vooral bij mijn moeder niet doen :')[/quote]
ohh ja, zal dan vooral niks zeggen :x alles wat je zegt kan in je nadeel werken, neem aan dat de schutting te veel aan iemands kant is dan?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:06

Er hoor alleen maar bont te staan :? Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:25

Geërgerd dat ik een advertentie van voordroog zet op facebook en omdat ik het woord paarden heb gebruikt deze eerst moet worden beoordeeld.... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:26

Wat voor plezier heeft iemand eraan om aan ander zonder reden zwart te maken :n

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:30

Warm weer komt er aan (geen ergernis) maar waarom moet ik dan net nu ongesteld worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 16:56

Nog een ergernis. 3 maand terug mee gedaan aan een online tupperware party. Besteld en betaald. Na 2 weken ging de groep een bericht krijgen als de spullen er waren. Na 6 weken nog niets dus gooi er een berichtje tegenaan: Hé, enig idee wanneer de spullen komen?
Hierop word ik direct privé genomen. Sorry sorry, ligt hier al. Ben het vergeten. Ik maak het goed. Volgend weekend ben ik in de buurt en ik breng het langs.
Ok goed. De bewuste dag bericht: Ik zit in quarantaine! Ik stuur het op, wat is jou adres? Adres gegeven, stilte… Na 3 dagen gestuurd dat ik er achter wil komen als de quarantaine gedaan is. Direct bericht terug: Nee nee, ik ben dan uit quarantaine en stuur het direct op! Ok goed. Uiteraard heeft er dat dus niet gedaan en is ze nu op vakantie. Na 2,5 maanden vraag ik mij af wie mijn geld of mijn spullen heeft…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:05

"Ik zoek product A"
"Ik verkoop B en C"
"Maar ik zoek product A"
"Dan kan ik je niet helpen"

"Ik zoek product A"
"Dat is zonde want er komt vervanging en dan mag je het niet meer gebruiken blablabla"

REAGEER DAN NIET OP MIJN OPROEP

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:14

Er was een groepje mensen op de fiets, waarschijnlijk vakantiegangers, die hun honden los lieten in ons land om de behoefte te doen.
De mensen maar even aangesproken op het risico dat honden dragen kunnen zijn van neospora, en dat dit grote gevolgen kan hebben voor koeien.

Uberhaupt vind ik het al gek dat je je dier laat rennen op andermans terrein, maar afijn. Tot daaraan toe.

Anoniem

DuoPenotti schreef:
Geërgerd dat ik een advertentie van voordroog zet op facebook en omdat ik het woord paarden heb gebruikt deze eerst moet worden beoordeeld.... -O-

Ha ik zag je advertentie net, nu weet ik je naam :+

Pijn in mijn schouders en nek. Spanning denk ik.

Rambogirl

Ik ben serieus al zo'n tijd op zoek naar zwembroeken voor heren. Niet die korte wat nu helemaal in is, maar gewoon die langere tot de knie.
Mn vriend is 2 meter, zo'n kort broekje ziet er niet uit -O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:36

:')
Ik erger mij aan zure mensen die me proberen gek te maken.
Ik wilde vandaag net naar buiten gaan en daar stond iemand die va de gemeente dat er overlast was van mijn honden....
Dus ik vraag hoe dan, ik ben de hele dag thuis beste man. Je mag het aan mijn buren vragen.
Buurvrouwtje die voor me woont er even bij geroepen en hij heeft haar gevraagd of er overlast was.
Ze zei precies hetzelfde als ik en hij zij : Ik kan hier zo niks mee.
De volgende troef was of mijn tuin wel netjes was, ik gaf aan druk te zijn met tegelen en net een tuinhuisje te hebben afgebroken, maar dat dit alles netjes opgestapeld bij de poort lag, of er dan misschien hondepoep in de tuin lag, :')
Aangegeven dat als ze in onverhoopt in de tuin poepen ik dit direct schoonmaak en er een emmer sop over heen gooi.
De beste man haalde zijn schouders op en ging weer....

Nu nog uitvissen wie die buren zijn en dan eens om tafel gaan, ik vraag me af wat hun hebben en of ik iets kan doen zodat ze minder last hebben.
Natuurlijk blaffen mijn honden wel eens, daar zijn het honden voor. Maar zo extreem dat eerst de politie en nu de gemeente gebeld moet worden en zij beide aangeven dat er weinig aan de hand is...

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:44

Robijntjah schreef:
DuoPenotti schreef:

Ha ik zag je advertentie net, nu weet ik je naam :+

Pijn in mijn schouders en nek. Spanning denk ik.

Hoe kom je aan de spanning?

Je mag me wel toevoegen als je dat wilt.
Maar idd de advertentie staat er ondertussen op. Sneller dan verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:46

Iets met tandarts :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:50

Ooh bah.... Ja dat zegt genoeg :x

Sterkte

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 18:07

Zoals gewoonlijk lijf zat zijn van de pijn.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 18:15

Dat ik mij helemaal op de pokebowl verheugd had die we gingen eten, maar dat de rijst nog warm is en dat de pokebowl met kip, welke ook nog warm is ipv zalm is

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 18:17

Echt dat het gezeik met het spoor rondom Arnhem snel klaar is. Een reis van normaal een half uurtje dus ik nu ruim een uur over…..