Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Bedankt allemaal voor het meedenken! Net weer een rondje gedaan zonder succes helaas.Alles wel open gezet zodat ze naar binnen kan. Ik zal een kattenbak buiten in de schuur zetten samen met een bakje voer. Rond 20:30 gaan we nog een rondje doen..
Captain schreef:Renswoude.Heb haar al aangemeld op Amivedi en Facebook en via Petbase waar ze geregistreerd staat.
[ [url=m/1oyk2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/El7Tup.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K5BF6h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kattenluikje hebben we in ieder geval open gelaten mocht ze zelf terug komen. Straks rond half 9 nog maar eens gaan lopen. Het is nu natuurlijk erg druk met fietsers en spelende kinderen etc.
Ze komt wel buiten maar alleen in de achtertuin, die is afgezet dus daar kan ze niet uit. Dus ik denk dat ze ergens bang in de bosjes zit, vind het zo sneu. En dan is het ook nog zo koud en ze heeft maar zo'n kort vachtje..
Britta31 schreef:Dat ik wordt beschuldigd door mijn dochter van dierenmishandeling omdat ik de geit nog niet opgesloten heb om de hoefjes te knippen.Dat gaat niet,ik voer haar en als ze mij ziet rent ze gelijk naar haar eetplek..Mijn dochter moet als de geit staat te wachten op het eten snel het hekje dicht doen.Zonder gezien en gehoord te worden door de geit.Maar dat is teveel werk,liever met haar luie reet in bed.
vikawiek schreef:Succes Captain! Hopelijk vinden jullie haar snel
----
Zaagservice van de praxis en hornbach is dicht, ik heb geen auto met trekhaak dus kan het hout niet vervoeren en de bezorgkosten zijn 100 euro
Zebrastreep schreef:DiscoDipp schreef:Hierboven: Al met dettol gewassen?
Nee nog niet advies van de dierenarts was niks mee doen want dan bouwen ze er weerstand tegen op. Ik ben uiteindelijk wel gaan smeren ze had jeuk en dat vond ik zielig want ze krabte het toen open.
Grootste plek is wel helemaal verdwenen. Zijn veel paarden dit jaar met schimmel en het blijk ook wel een hardnekkige te zijn.
En we hebben alleen koud water op stal maar ik kan zelf natuurlijk ook wel een emmer met warm water meenemen.
Captain schreef:Ja dat is ook wel de bedoeling als we haar na 20:30 niet gevonden hebben. Jammer dan.
Het is een kruising burmees x bengaal, hoop niet dat iemand haar zo mooi vindt dat ze haar maar houden.