Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:54

Live updates van bezorger van pakketje. :+ het werd eerst al anderhalf uur vroeger, maar nu er nog maar een paar adressen zijn duurt het lang. Heel slecht om zo mee te kunnen kijken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:57

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:
Ik moet eten halen, maar ik heb zo geen zin. :')

Ik wil eten laten brengen maar kom niet aan het minimale bestelbedrag -O-

Delen? :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:08

Bedankt allemaal voor het meedenken! Net weer een rondje gedaan zonder succes helaas. ;( Alles wel open gezet zodat ze naar binnen kan. Ik zal een kattenbak buiten in de schuur zetten samen met een bakje voer. Rond 20:30 gaan we nog een rondje doen..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:11

Ah arm katje hopelijk vinden jullie haar straks!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:22

Hopelijk vinden jullie haar straks, ik duim!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:25

Ach wat sneu Captain! Wat voor ras is ze? Ze is prachtig :) hopelijk is ze snel thuis, gezond en wel.

Ik zit al weken te azen op een artikel van Decathlon. Vanmiddag was het eindelijk weer op voorraad maar ik was op het werk en zou te lang duren met cadeaubonnen activeren. 4uur later is het dus allemaal weer uitverkocht |o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:38

Captain schreef:
Bedankt allemaal voor het meedenken! Net weer een rondje gedaan zonder succes helaas. ;( Alles wel open gezet zodat ze naar binnen kan. Ik zal een kattenbak buiten in de schuur zetten samen met een bakje voer. Rond 20:30 gaan we nog een rondje doen..

Wij hebben na de avondklok nog een paar keer een rondje gedaan.. vonden dat wel €95 waard en het is dan zo rustig op straat dat we het dan meer kans gaven hem te vinden (als ie dan niet in de garagebox zat, haha)

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:45

Succes Captain! Hopelijk vinden jullie haar snel

----
Zaagservice van de praxis en hornbach is dicht, ik heb geen auto met trekhaak dus kan het hout niet vervoeren en de bezorgkosten zijn 100 euro :$
Laatst bijgewerkt door vikawiek op 04-03-21 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:45

Captain schreef:
Renswoude. :) Heb haar al aangemeld op Amivedi en Facebook en via Petbase waar ze geregistreerd staat.

[ [url=m/1oyk2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/El7Tup.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K5BF6h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het kattenluikje hebben we in ieder geval open gelaten mocht ze zelf terug komen. Straks rond half 9 nog maar eens gaan lopen. Het is nu natuurlijk erg druk met fietsers en spelende kinderen etc.
Ze komt wel buiten maar alleen in de achtertuin, die is afgezet dus daar kan ze niet uit. Dus ik denk dat ze ergens bang in de bosjes zit, vind het zo sneu. En dan is het ook nog zo koud en ze heeft maar zo'n kort vachtje.. :(:)

Waaauw!!! Wat een exemplaar.
Hoop dat je haar terug vindt!

Gewoon na 21.00 weer kijken hoor. Dan maar een boete. Dan is het mooi rustig dat je haar kunt horen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:48

Ja dat is ook wel de bedoeling als we haar na 20:30 niet gevonden hebben. Jammer dan.
Het is een kruising burmees x bengaal, hoop niet dat iemand haar zo mooi vindt dat ze haar maar houden. :=

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:49

Britta31 schreef:
Dat ik wordt beschuldigd door mijn dochter van dierenmishandeling omdat ik de geit nog niet opgesloten heb om de hoefjes te knippen.Dat gaat niet,ik voer haar en als ze mij ziet rent ze gelijk naar haar eetplek..Mijn dochter moet als de geit staat te wachten op het eten snel het hekje dicht doen.Zonder gezien en gehoord te worden door de geit.Maar dat is teveel werk,liever met haar luie reet in bed.

Puber?

Oor in en ander oor weer uit.
Naar mijn weten heb je toch veel over voor je dieren.

Heb ik goed dat ik het idee krijg dat je het iedereen naar de zin wil maken?
Denk ook aan jezelf hoor!! Vooral gezien wat je onlangs allemaal voor je kiezen hebt gekregen.

Dan zijn pubers maar lekker pubers. Denk echt eens vaker aan jezelf! Je verdient het!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:50

vikawiek schreef:
Succes Captain! Hopelijk vinden jullie haar snel

----
Zaagservice van de praxis en hornbach is dicht, ik heb geen auto met trekhaak dus kan het hout niet vervoeren en de bezorgkosten zijn 100 euro :$

Gamma heeft wel online zaagservice geloof ik. Heb ik pas nog naar gekeken, misschien zit die in de buurt?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:59

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:
Hierboven: Al met dettol gewassen?

Nee nog niet advies van de dierenarts was niks mee doen want dan bouwen ze er weerstand tegen op. Ik ben uiteindelijk wel gaan smeren ze had jeuk en dat vond ik zielig want ze krabte het toen open.

Grootste plek is wel helemaal verdwenen. Zijn veel paarden dit jaar met schimmel en het blijk ook wel een hardnekkige te zijn.

En we hebben alleen koud water op stal maar ik kan zelf natuurlijk ook wel een emmer met warm water meenemen.

Hmm ja.. Als ze het al hebben hardnekkig, gaan ze op dat moment geen weerstand bouwen want dan zit er ergens sowieso al een zwakke plek. Ik zou eens wassen met dettol, 1/2 p/d. En dan iets geven voor de weerstand, Echina of multivitamine oid.

Goed droogwrijven na het wassen wel. Geen idee of wat aanwezig is, maar een half uur onder een solarium na het wassen doet ook wonderen tegen schimmel.

Ten minste, dat is mijn advies haha! :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 21:05

Captain schreef:
Ja dat is ook wel de bedoeling als we haar na 20:30 niet gevonden hebben. Jammer dan.
Het is een kruising burmees x bengaal, hoop niet dat iemand haar zo mooi vindt dat ze haar maar houden. :=

Zeker met een raskat is dit niet grappig nee :=
Dubbelcheck even of haar chip goed staat met het juiste nummer erbij!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 21:07

Ja dat heb ik direct gedaan toen we verhuisd waren dus mocht iemand eerlijk zijn (wat ik hier wel verwacht maar je weet het niet..) dan komt ze gewoon weer hier terecht.. <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 21:37

Hopen dan kat weer opduikt. Stomme schoonmaker

Hier stelletje kneuzen met een feestje zag ik. :n -:(- Met 10 tot 15 man op de stoep op elkaar gestapeld staan drinken gillen joelen. En dadelijk allemaal leuk in de auto stappen. Gaan ze nooit redden voor de avondklok. Ik gun ze controle en een heel dikke boete. En maar raar dat het virus kan blijven verspreiden. -O-

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 21:51

Wat is dat toch met mensen dat ze blijkbaar het leuk vinden om andere te kwetsen en het dan overzichzelf te laten gaan...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:08

Dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb in morgen. Moest ook bij mijn ouders langs kom, want mijn moeder rijd mee. Weet nu al dat ze ook gelijk boodschappen wil doen. Zeer waarschijnlijk onder moto voor mijn oom.

En zal nog wel een preek krijgen alleen dan sta ik snel buiten.

Bah.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:22

Net een stukje pizza opgewarmt op een stukje aluminium folie, en nu zit er een gaatje in mijn aluminium folie. Oeps. :=

Ach, zie ik vanzelf wel weer :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:28

ZE IS ER WEER!!

We zijn om 2100 naar buiten gegaan, en om 2125 toen we weer thuis waren kwam ze ineens aangehold.. pffff.. gelijk een gps band kopen mocht dit weer gebeuren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:29

Wat een opluchting! Fijn dat ze weer thuis is!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:29

O wat een goed nieuws!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:31

Wat fijn! Gelukkig zeg, dan kunnen jullie met een gerust hart slapen vannacht. :)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:36

Wat fijn dat ze weer thuis is! :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:38

@DiscoDipp

De schimmel crème helpt wel gelukkig! Alleen elke dag smeren is voor mij niet haalbaar omdat ik zit met school en stage... Mijn jonge paard had ook een schimmel plekje maar dat was weer heel snel verdwenen.

Ze krijgt ook weerstand supplementen dus in combinatie helpt het wel. Eigenlijk moet ik de halsters even goed wassen maar heb zoveel aan mijn hoofd dat ik er niet aan toe kom |o Vrije dagen waarin ik niks moet doen zijn nogal zeldzaam geworden

Nee een solarium is er niet , ik sta op een hele simpele stal ( voor de portemonnee wel heel fijn :j )