Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:maessie schreef:Goede vondsten weer!! Ik krijg hier ook wel inspiratie van om wat verder te kijken dan alleen de boeken.
@LWDaisy welke app is dat? Klinkt ook wel geschikt voor mij
CLZ Books![]()
Betalend, maar ik heb het er voor over hoor. Ik heb +1000 boeken, ik was het overzicht in mijn hoofd op den duur een beetje kwijt haha.
De meeste boeken zijn gewoon in te scannen, af en toe moet ik er eentje handmatig toevoegen omdat dat boek (nog) niet gekend is. Dat zijn in mijn geval de oudere oorlogsboeken, zonder ISBN codeJe kan dan ook nog op titel/auteur zoeken, dat werkt dan meestal ook wel. Van de boeken op de foto heb ik er geen enkele handmatig moeten invoeren, ik heb ze allemaal in het systeem gevonden
Als ik zelf een boek met een andere cover heb, kan ik die afbeelding makkelijk aanpassen. Je kan verschillende collecties en locaties aanmaken.
[ Afbeelding ]
8nnemiek schreef:Die dingen zijn normaal lastig kapot te krijgen. Heb je hem al eens goed laten drogen op de kop? Het zou me niks verbazen als ie het daarna weer gewoon doet
Ik wil er eigenlijk heel graag een met Touch ID. Maar die zijn echt bijna niet te vinden tweedehands.
senna21 schreef:Leuk, maar zou wel even overleggen met je begeleider of dit okay is. Iemand is in de war en niet weerbaar, dus misschien is het aardiger om het tzt terug te geven.