Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:29

SindyKaya schreef:
Tuurlijk ga ik niet met borden gooien, was gewoon een voorbeeld.
Echter mag ik hier niet thuis ergens anders eten, anders had ik dat allang gedaan. Had ik zelf ook al over na gedacht hoor.

Het gevoel om dat te willen ken ik wel hoor.
Dat is jammer dat dat niet mag of kan. Ik mocht dat altijd wel, dat hielp mij ontzettend. Geluid aan, tv of muziek en om het gezellig te houden voor iedereen kreeg ik de ruimte om zelf te bepalen waar ik oké mee was. Tegenwoordig valt het gelukkig mee, kan ik meer hebben. Mag je oortjes in?

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:45

Ik ben toch wel zó klaar met deze eindeloos durende herfst... Maandenlang niets anders dan regen en wind. Het mag nu wel heel snel voorjaar worden. Helaas gaat dat nog wel even duren... Bah!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:18

Boom op het spoor, dus kan nu niet naar m’n kamer toe _-:(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:42

Dat moment dat je in volledige regenpak naar buiten gaat omdat t stort regent en de honden toch uit moeten...

En het beide wandelingen droog is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:48

xDenies schreef:
Dat moment dat je in volledige regenpak naar buiten gaat omdat t stort regent en de honden toch uit moeten...

:')

Voedselbezorgers die je niet bellen als ze het vermoeden hebben dat je deurbel niet werkt (wist ik ook niet, ik woon hier pas net), en dan op zo'n jammertoon gaan lopen klagen. :roll: 1. Je hebt m'n nummer, dus bel gewoon dat je voor de deur staat als je denkt dat er iets mis gaat; 2. Je kunt ook gewoon zeggen: "Hé, volgens mij doet je bel het niet" in plaats van op een jammertoontje te gaan lopen mekkeren. Ik snap dat het irritant is als er niet wordt open gedaan, maar daar kon ik in dit geval ook weinig aan doen.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 22:14

Het woord paardenspekkies. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 22:31

Dat mijn vriend erkenning wil voor alles wat hij in het huishouden doet. En dat is weinig. Zucht. Ben blij met de hulp, maar als ik om alles wat ik doe erkenning zou vragen dan begint ie te mopperen dat ik niet zo moet overdrijven :\

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 23:12

xDenies schreef:

:') Toch wel beter, ik had geen regenpak en toen begon het met gieten... doorweekt waren we.
De hond vond het waarschijnlijk een ergernis dat ik haar toen ging droogblazen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 00:07

ik mag voor iets auditie doen (zeg bewust niet voor wat). Maar ik moet dus binnen een week een video opsturen en weet mn god niet welk nummer ik moet zingen

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 00:44

Dat er een spin ter grootte van mijn hand over de motorkap en de voorruit galoppeerde toen ik op de motorway zat. Kreeg zowat een hartverzakking.
Tegen de tijd dat ik op mijn werk aanwam, was het beest in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk, hoop maar dat hij eraf gewaaid / gesprongen is en niet in de auto gekropen is op de een of andere manier :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 01:29

Mijn slaap is weggewaaid

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 02:41

Stomme weer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 06:51

Barramundi schreef:
Dat er een spin ter grootte van mijn hand over de motorkap en de voorruit galoppeerde toen ik op de motorway zat. Kreeg zowat een hartverzakking.
Tegen de tijd dat ik op mijn werk aanwam, was het beest in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk, hoop maar dat hij eraf gewaaid / gesprongen is en niet in de auto gekropen is op de een of andere manier :=

OMG... Nu ben ik toch zo blij dat die in NL over het algemeen niet wild loslopen :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 07:01

Dat mijn man vroege dienst heeft en ik nu met mijn poffertjesporum aan de koffie zit :7
Twijfel of ik terug zal gaan :o?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 08:57

Dat ik 250 mb over m'n bundel ben gegaan (dit is ook nog eens de fiets laatste maand, stap over 10 dagen over naar een bundel met meer mb's). Kost me gewoon bijna €40. Doe ff normaal zeg.
En ik moet nog zoveel rekeningen betalen. Doei geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 08:59

Dat ik vandaag beter thuis had kunnen blijven. Volgens mij betaald m'n bas de energie rekening niet want het is sterven koud op kantoor. Niet normaal. Zit nu met m'n winterjas aan te werken. En nog vriezen m'n poten er af.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 09:04

Alles. Na een krappe 8 uur slaap op 2 nachten ziekenhuis ben ik niet zo flexibel meer |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 09:31

M’n thermostaat die niet naar behoren werkt, en het feit dat ik me nu al uit bed moet sleuren om naar werk te gaan. Ik zou nog in de “yes, dit gaan we doen!” fase moeten zitten. :') O, en m’n wc zit semi-verstopt... (ik heb nog nooit in een land gewoond waar de architectuur zo crap is als in de UK. Overal waar ik gewoond heb is wel ergens gezeik mee, van de douche tot aan de deuren.)

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 10:24

Dat de ***** *** planner van mijn vriend de ene na de andere belofte verbreekt.
Ik weet 1 ding. Denk eikel krijgt toch ECHT de rekening gepresenteerd van zijn laatste stunt. Gvdm’se rotzak

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 11:14

black_kelpie schreef:
Alles. Na een krappe 8 uur slaap op 2 nachten ziekenhuis ben ik niet zo flexibel meer |o

Deze neem ik terug, ik mag zo naar huis *\o/* *\o/* *\o/*

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 11:34

deksel schreef:
Dat ik 250 mb over m'n bundel ben gegaan (dit is ook nog eens de fiets laatste maand, stap over 10 dagen over naar een bundel met meer mb's). Kost me gewoon bijna €40. Doe ff normaal zeg.
En ik moet nog zoveel rekeningen betalen. Doei geld.

Hoe dan? Zo veel? :oo
Heb je een berichtje gehad dat je er overheen zit? Zo niet, kun je het bij bepaalde providers terug vragen geloof ik.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:26

Net een afspraak gemaakt om mijn hamster morgen in te laten slapen. Alles gedaan om hem op te lappen maar het is niet gelukt. Eet niet meer, drinkt niet meer, valt continu om.. Denk iets neurologisch. Maar oliebol wat sneu.
Ook mail gehad van de artistiek leider van onze school dat een van mijn docenten ernstig ziek is en het niet beter lijkt te worden. Rotdag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:38

Sterkte Castilja! Altijd droevig zulke dingen ;(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:40

Mensen die hun vingers uitgebreid zitten te knakken in de collegezaal. Gad ver damme. Doet dit thuis.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 16:04

Met storm(slagregen en rukwinden) naar stal (moest), kneiter veel pijn ondertussen. Daarvanuit door naar kliniek en echt.. die pijn... ik word er zooooo moe van!!! ;( ;( ;(

Heel de linkerkant van mn nek en.schoudet gilt t uit.