En friemel, wauw! Echt een sexy but classy jurk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Jullie zien er allemaal prachtig uit en zijn echt voorbeelden voor velen![]()
![]()
Dit was afgelopen vrijdag voor de bruiloft. Momenteel ben ik bezig om af te vallen, ik heb de eerste kilo eraf, nog ongeveer 9 te gaan!raak gemotiveerd van dit topic!
[ [url=m/IfTtSW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rf639U.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Omdat ik een onzekere bange poeperd ben die zich drukt maakt om wat andere mensen van haar vinden... het wordt dit met mijn zwarte clarks.
[ [url=m/Z1AZvo.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Wat een gave dingen weer allemaal! Marlinde, jij ook! Ook dit staat je goed.
Mijn bestelling is binnen voor een groot gedeelte, ga even passen en foto's plaatsen.
MyWishMax schreef:MyWishMax schreef:Wat een gave dingen weer allemaal! Marlinde, jij ook! Ook dit staat je goed.
Mijn bestelling is binnen voor een groot gedeelte, ga even passen en foto's plaatsen.
Dit is het enige wat ik misschien houd. De rest stond voor geen meter, paste niet of was niet de kwaliteit die ik zocht. Hele leuke creme kleurige trui jurk, scheen als een malle door. Leuke nette broek, maar niet helemaal wat ik ervan verwacht had.
Deze jurk twijfel ik ook over... De laarzen vind ik wel leuk, maar er komen ook nog bruine aan. Oh en een simpel witte blouse houd ik ook.
[ [url=m/mvgHm2.jpg]Afbeelding[/url] ]
EDIT: En een hele gave jas besteld, maar als ik hem aan heb vind ik hem niet leuk. Te log...