[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 11:45

8 pagina's vol , triest idd

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:01

Rebecca schreef:
8 pagina's vol , triest idd

Maar de laatste pagina zijn drenkelingen uit 1953. En als ik er snel doorheen kijk, zijn het sowieso veel mensen die uit het water gevist worden. Die kunnen overal vandaan komen. Maar toch naar als je niet gemist wordt :-(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:44

Zo raar dat er zoveel mensen vermist worden niet gevonden.. Ik heb altijd t idee als op tv word gezegd dat er iemand vermist is, dat ze direct in actie komen en meestal binnen een week een lichaam of de persoon terugvinden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-19 20:46

SavannahNx schreef:
Zo raar dat er zoveel mensen vermist worden niet gevonden.. Ik heb altijd t idee als op tv word gezegd dat er iemand vermist is, dat ze direct in actie komen en meestal binnen een week een lichaam of de persoon terugvinden.

Volgens mij moeten volwassenen eerst 48 uur verdwenen zijn, geen contact mee te krijgen, voordat er actie wordt gestart.

Althans, dat was jaren geleden zo toen iemand die ik ken vermist was.

furious

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:49

Sommige mensen verdwijnen ook bewust.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:23

Uit ervaring kan ik zeggen dat er direct dna afgenomen wordt van de vermiste persoon in kwestie als die opgegeven wordt.
Door middel van een gevonden haar in een haarborstel bijvoorbeeld.
Ook naaste familieleden kunnen/moeten dna afstaan.

De mevrouw uit Soest is volgens mij pas in januari als vermist opgegeven, als ik het goed heb. Waardoor dna afnemen niet meer mogelijk was misschien?

Verder doet de politie op een gegeven moment alleen wat met tips die binnen komen.
Dus als er geen tip binnenkomt en het spoor loopt al snel dood, wordt er weinig meer met de zaak gedaan.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 03:05

Het duurt weken om een betrouwbare DNA match te bepalen, men kan niet zomaar bij ieder gevonden lichaam(sdeel) het DNA willekeurig met álle vermiste personen vergelijken?
Zeker als er van veel vermiste personen alleen nog maar familieverwant DNA beschikbaar is, lijkt me het zoeken naar een speld in een hele dure hooiberg?
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat zoiets heel lastig is zonder aanknopingspunten wanneer er een romp wordt gevonden, zeker op een plek dat niet met het slachtoffer te maken leek te hebben...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 13:18

The ugly face of beauty (Netflix), je kijkt daar o.a. mee met reconstructieve operaties.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:01

Met mijn werk heb ik al een aantal keren gehad dat mensen echt niet te identificeren waren. Aan de hand van soms het gebit is dit nog te doen. En anders door DNA maar soms is ook geen match van en blijven mensen soms jaren niet geïdentificeerd. Soms pas jaren later is er een match.

Verbranden/verkoolde mensen zijn ook niet te herkennen.. en soms zo ver verband dan DNA ook moeilijk is.

Of soms is het lijk al zo ver gerot, dat het uit elkaar klapt. Is vaak met water lijken.
die stinken ook ONTZETTEND :=

Ik heb denk ik bijna alles wel een keer voorbij zien komen. Onthoofde motorrijder waarbij zijn hoofd nog in zijn helm zat omdat een steltenplaat van een vrachtwagen af gleed... iemand die in de voorbumper van een vrachtwagen zat gevouwen, dodelijke ongeval met meerdere doden die om een boom heen gevouwen zitten, zelf dodingen met verhangen, springers welke je tussen de fietsen rekken uit moet plukken, trein springens, liquidaties en mensen die vermoord zijn... iemand die al de ledematen had afgesneden... ahg ik kan wel ff doorgaan :') :j

Ik kijk niet zo snel meer ergens van op, laat ik het zo zeggen :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:06

Volgens mij heb jij wel een heel intrigerend beroep! Zou best eens een keer met je mee willen lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:12

Shenavallie schreef:
Volgens mij heb jij wel een heel intrigerend beroep! Zou best eens een keer met je mee willen lopen.

Dat wordt denk ik een groepsexcursie dan. :D Het kan vast niet, maar lijkt me heel interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:13

Lijkt mij ook interesant :))

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:13

En ik klaag al als ik apen stront over me heen krijg, want dat stonk al zo ontzettend :') Ik zeg voortaan niks meer :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:22

__Robijn__ schreef:
Met mijn werk heb ik al een aantal keren gehad dat mensen echt niet te identificeren waren. Aan de hand van soms het gebit is dit nog te doen. En anders door DNA maar soms is ook geen match van en blijven mensen soms jaren niet geïdentificeerd. Soms pas jaren later is er een match.

Verbranden/verkoolde mensen zijn ook niet te herkennen.. en soms zo ver verband dan DNA ook moeilijk is.

Of soms is het lijk al zo ver gerot, dat het uit elkaar klapt. Is vaak met water lijken.
die stinken ook ONTZETTEND :=

Ik heb denk ik bijna alles wel een keer voorbij zien komen. Onthoofde motorrijder waarbij zijn hoofd nog in zijn helm zat omdat een steltenplaat van een vrachtwagen af gleed... iemand die in de voorbumper van een vrachtwagen zat gevouwen, dodelijke ongeval met meerdere doden die om een boom heen gevouwen zitten, zelf dodingen met verhangen, springers welke je tussen de fietsen rekken uit moet plukken, trein springens, liquidaties en mensen die vermoord zijn... iemand die al de ledematen had afgesneden... ahg ik kan wel ff doorgaan :') :j

Ik kijk niet zo snel meer ergens van op, laat ik het zo zeggen :=
Mag ik dan wat vragen? Ik zie op die Facebook diverse afbeeldingen van mensen die zichzelf verhangen hebben. Waarom hangt de tong zo extreem ver uit hun mond?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:48

Anoniem schreef:
Shenavallie schreef:

Dat wordt denk ik een groepsexcursie dan. :D Het kan vast niet, maar lijkt me heel interessant.

Ik ook mee *\o/*

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:05

Klinkt als een boeiend beroep __Robijn__
In het begin lijkt het mij moeilijk, en hoe langer je het doet hoe 'makkelijker' het word..
Wat voor baan is het eigenlijk wat je doet? (Mag per pb)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:04

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:08

Anoniem schreef:
Shenavallie schreef:

Robijn zegt: "Ik schraap stukjes mens tussen een fietsenrek uit."
Bokt zegt: "GROEPSEXCURSIE! *\o/* "

Ik mis dat gen denk ik. :+ Ik vind het ook allemaal intrigerend, maar ik hoef er niet per se bovenop te staan. :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:10

Machtig interessant :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:17

Wat een geweldig gezicht al die lagen, de spieren, pezen, vetweefsel.

I wanna touch :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:57

Ik ook, heavy he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:26

Ailill schreef:
Mag ik dan wat vragen? Ik zie op die Facebook diverse afbeeldingen van mensen die zichzelf verhangen hebben. Waarom hangt de tong zo extreem ver uit hun mond?

Omdat ze hun nek breken?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:27

Ik denk het naar adem snakken/poging van het lijf om de keel te openen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:34

Eigenlijk wil ik dit niet onder mijn account hebben staan, maar hier gaat ie: het komt door het touw wat strak onder de kaak door gaat. In je mond is eigenlijk geen plaats voor je tong (als je je tanden op elkaar zet merk je dat ook, het is gewoon oncomfortabel). Als er een touw strak onder de kaak door gaat is er dus in de keel en mond geen plaats voor de tong (kun je ook testen door onder je kaak te drukken).

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:40

Dat klinkt als een goede verklaring, ook bizar om te zien hoe ver het touw de nek in trekt, maar ik wil ook weer niet te veel in details treden.