Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Zo raar dat er zoveel mensen vermist worden niet gevonden.. Ik heb altijd t idee als op tv word gezegd dat er iemand vermist is, dat ze direct in actie komen en meestal binnen een week een lichaam of de persoon terugvinden.
__Robijn__ schreef:Mag ik dan wat vragen? Ik zie op die Facebook diverse afbeeldingen van mensen die zichzelf verhangen hebben. Waarom hangt de tong zo extreem ver uit hun mond?Met mijn werk heb ik al een aantal keren gehad dat mensen echt niet te identificeren waren. Aan de hand van soms het gebit is dit nog te doen. En anders door DNA maar soms is ook geen match van en blijven mensen soms jaren niet geïdentificeerd. Soms pas jaren later is er een match.
Verbranden/verkoolde mensen zijn ook niet te herkennen.. en soms zo ver verband dan DNA ook moeilijk is.
Of soms is het lijk al zo ver gerot, dat het uit elkaar klapt. Is vaak met water lijken.
die stinken ook ONTZETTEND![]()
Ik heb denk ik bijna alles wel een keer voorbij zien komen. Onthoofde motorrijder waarbij zijn hoofd nog in zijn helm zat omdat een steltenplaat van een vrachtwagen af gleed... iemand die in de voorbumper van een vrachtwagen zat gevouwen, dodelijke ongeval met meerdere doden die om een boom heen gevouwen zitten, zelf dodingen met verhangen, springers welke je tussen de fietsen rekken uit moet plukken, trein springens, liquidaties en mensen die vermoord zijn... iemand die al de ledematen had afgesneden... ahg ik kan wel ff doorgaan![]()
![]()
Ik kijk niet zo snel meer ergens van op, laat ik het zo zeggen
Anoniem schreef:Shenavallie schreef:Volgens mij heb jij wel een heel intrigerend beroep! Zou best eens een keer met je mee willen lopen.
Dat wordt denk ik een groepsexcursie dan.Het kan vast niet, maar lijkt me heel interessant.