tita schreef:Kan er niks aan doen verliefd op mijn jongen maar zal wel genetisch bepaald zijn
Vind um ook erg knap[ [url=m/lAeQCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P9wbty.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een stoere en goedlachse bink!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Kan er niks aan doen verliefd op mijn jongen maar zal wel genetisch bepaald zijn
Vind um ook erg knap[ [url=m/lAeQCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P9wbty.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Heel mooi dat bloemenprintje Liti!
Ik hou er van.
Cruz is een stoertje. Die kan gewoon roze dragen zonder aan mannelijkheid in te boeten.
Mm: maar goed dat ik een 2 heb gedaan denk ik.
Broek en legging is dat hoe dan ook al groot zat maar denk dat ze in de 3 zou verzuipen.
Schattig Giolli!
Zara heeft vaak ook wel zachte pastelkleurtjes. En John Lewis (Engels warenhuis en heel betaalbaar) heeft ook hele mooie zachte kleuren vaak.
Mijn baby is gegroeid! Past opeens in dr mini rodini longsleeve. Ik vind de kleur dr echt wel tof staan. Valt mij alles mee.
[ [url=m/t8y894.jpg]Afbeelding[/url] ]
litilaura schreef:Owh echt heel mooi!
Soms vind je echt de perfecte match
Blousje is een kringloopvondst handmade, met jurk van gray label, en maillot van collegien, ik vind de kleuren echt perfect bij elkaar. Kindlief wil niet op de foto nu maar toch een detailfoto van de kleurtjes.
[ [url=m/FxQ2li.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mPoAOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qxcPuO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cemlys schreef:Net dit setje besteld voor het voorjaar/zomer, die broekjes zitten altijd heerlijk en superfijn stofje altijd. Ideaal voor spelen/psz.
[ [url=m/LRcSMf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Giolli schreef:Oh wat een leuke dingen komen er weer voorbij! Ik hou van die zachte pastelkleuren!Ik weet zelf alleen niet goed hoe ik dat moet combineren en vooral; waar ik dat kan vinden voor een beetje budget prijs. Ik zie soms bij de H&M wel leuke dingen. Heb laatst ook dit shirtje besteld:
[ [url=m/sdRqbQ.png]Afbeelding[/url] ]
Vandaag draagt ze een setje van Dirkje.
[ [url=m/Psd2xU.jpg]Afbeelding[/url] ]