[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 21:58

Stybba schreef:
Maar stel je eens voor: deze attractie vanaf 10 jaar en ouder. "Ja maar mijn kind is hoogbegaafd, die snapt dat soort dingen al" (wijst naar peuter van 3)... :')

AL-TIJD.
De eerste driejarige die functioneert als driejarige moet nog gevonden worden, aldus alle ouders van de wereld. 8)7

Magrathea

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:00

Ja dat dacht ik dus ook wel he :=
"Mijn kind is de nieuwe Einstein dus die kan dit wel"

Er was dus een hele leuke spelcomputer waarbij je steeds iets te horen kreeg over waterwerken, laag water tijdens droogte, en dan daaropvolgend steeds een spelletje waarbij je wat je gehoord had moest toepassen (bijv enkele sluizen open en dicht doen zodat een boot kan varen maar ook een boerin nog voldoende water heeft voor haar land). Maar daar zitten die k*tkleuters dan keihard doorheen te tetteren (WIE IS DE BOOT? IK WIL DE BOOT ZIJN! WAAROM MAG IK DE BOOT NIET ZIJN?) waardoor die van mij er niks van meekreeg :o nogal jammer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:11

Wat aso!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:36

watchthesky schreef:
Stybba schreef:
Maar stel je eens voor: deze attractie vanaf 10 jaar en ouder. "Ja maar mijn kind is hoogbegaafd, die snapt dat soort dingen al" (wijst naar peuter van 3)... :')

AL-TIJD.
De eerste driejarige die functioneert als driejarige moet nog gevonden worden, aldus alle ouders van de wereld. 8)7

Klopt :=

Iedere ouder vind zn eigen kind de leukste, mooiste, etc maar heb nog nooit een kind gezien waarbij ik dacht ‘ja je ouders hebben gelijk’ :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:40

Ik zie nu helemaal voor me dat een ouder in de speeltuin denkt: gut die is echt veel leuker dan die van mij.
Laat vervolgens eigen kind achter en neemt de ander mee :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:43

Maar daar ben je ook ouders voor denk ik := het wordt pas vervelend vind ik, als ouders gaan opboksen tegen elkaar.

Ben daarom zelf gestopt in zo'n moedertopic, daar werd niet opgeschept maar minutieus bijhouden en vieren welke vaardigheid een kind heeft geleerd vind ik niet interessant om te lezen.

Efit: zijn wel superlieve meiden hoor, maar gewoon niet mijn ding.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 04-01-19 16:26, in het totaal 2 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:44

hahaha wat een ellende lieveli :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:45

Mijn kind kan dit en dit en dit al. En die van jou?

Ja die kan dat nog niet, ondanks dat ze een tikje ouder is maar wat dan nog? Boeit dat?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:49

Het is gewoon niet mijn ding. Mijn kind kan nog niet praten maar als je zegt "Ootie, de Duitsers komen!" gaat 'ie boos kijken en grommen. Niet pedagogisch nee. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:50

lieveli schreef:
Het is gewoon niet mijn ding. Mijn kind kan nog niet praten maar als je zegt "Ootie, de Duitsers komen!" gaat 'ie boos kijken en grommen. Niet pedagogisch nee. :=

_O- _O- :)F

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:51

lieveli schreef:

Soort van "koekje van Beatrix" van Harry Jekkers :=

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:51

Laat je dat kind 'allo 'allo kijken? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:52

Het lijkt mij dan weer hilarisch om net zoals bij vogels je kind foute woorden aan te leren, zoals neuken of piemels ofzo, of zinnetjes als 'hey lekker wijf' ofzo. Lekker choqueren, heerlijk lijkt me dat :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:54

Palmera schreef:
Laat je dat kind 'allo 'allo kijken? :')

Haha Joon wel dus ja :')

En we wonen in cheesecity waar het giert van de Duitsers op het fietspad, echt mijn ergernis nummer 1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:56

Met fietshelm zeker :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:58

Nee ze lopen!! LOPEN OP HET FIETSPAD!!! AARGHHH

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:59

Mijn vriend steekt altijd Esmé haar middelvinger op en roept dan: fiets you moeder :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:03

Ik lach me kapot om jullie _O-

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:09

Ik vind dat juist weer aso :') Van die zogenaamd grappige kinderen die geen idee hebben wat ze doen/zeggen maar er wordt gelachen dus dan zal het wel leuk zijn. Dat zijn echt van die aangeleerde kunstjes.

Mijn neefje heeft ook geleerd dat het heel grappig is om tegen iedereen ‘kneus’ te zeggen die hij tegenkomt. :roll: Of als iemand met moeder staat te praten: “hou je klep!” te roepen. Ik vind dat zelf echt niet grappig maarja nu zit het er al in en is 100x om gelachen dus afstraffen vind ik dan ook weer sneu voor die kinderen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:10

wat ik mij vooral afvraag:
waarom kunnen moeders enkel nog over poep praten?
Seriously, zodra er kinderen geboren worden tot ze een jaar of twee zijn, en zeker als er meerdere jonge moeders in de groep zijn, moet dat altijd heel uitgebreid besproken worden, hoeveel keer, wanneer, hoe dik of dun, welk kleur, hoe het ruikt... all the details possible...
:r

Is dit besmettelijk ofzo? Doet iedere jonge moeder dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:20

Esmé had vandaag groene poep met harde keutels :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:23

xApple schreef:
Ik vind dat juist weer aso :') Van die zogenaamd grappige kinderen die geen idee hebben wat ze doen/zeggen maar er wordt gelachen dus dan zal het wel leuk zijn. Dat zijn echt van die aangeleerde kunstjes.

Mijn neefje heeft ook geleerd dat het heel grappig is om tegen iedereen ‘kneus’ te zeggen die hij tegenkomt. :roll: Of als iemand met moeder staat te praten: “hou je klep!” te roepen. Ik vind dat zelf echt niet grappig maarja nu zit het er al in en is 100x om gelachen dus afstraffen vind ik dan ook weer sneu voor die kinderen.

Ach als het om een paar trucjes gaat... Maar er is een fine line tussen wat ik grappig vind en bijdehand gedrag.

Duhelo schreef:
wat ik mij vooral afvraag:
waarom kunnen moeders enkel nog over poep praten?
Seriously, zodra er kinderen geboren worden tot ze een jaar of twee zijn, en zeker als er meerdere jonge moeders in de groep zijn, moet dat altijd heel uitgebreid besproken worden, hoeveel keer, wanneer, hoe dik of dun, welk kleur, hoe het ruikt... all the details possible...
:r

Is dit besmettelijk ofzo? Doet iedere jonge moeder dat?

Nope.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:25

Magrathea schreef:
lieveli schreef:

Soort van "koekje van Beatrix" van Harry Jekkers :=

:D Kindje van vrienden van ons reageert op 'de zon lacht niet' met 'de zon is van lava, lava lacht niet'

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:34

DeMolenhoek schreef:
Esmé had vandaag groene poep met harde keutels :+

Nou zie ik je er lekker in graaien en de boel tussen je vingers platduwen om te voelen of er geen stukjes bot onverteerd voedsel in zitten...
:')

Lieveli: gelukkig!

Voor de wel moeders hier. Doen jullie nu dingen (bewust of onbewust) bij / met je kinderen waarvan je op voorhand zei: dat zou ik toch nooit doen / toelaten / vul maar in.

(zoals afgezwabberde koekresten van je kind hun handen likken (i hope not) tot gedrag waarvan je voordien zei: dat zou de mijne nooit moeten doen, en je nu stiekem toch wel toelaat?)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:39

Wil je dit echt weten??? :(