Ik heb ook altijd koffie in huis en voor mijn moeder cappuccino. En mijn vriend en ik drinken zelf nooit koffie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cataplana schreef:Ik heb ook nog een verhaal. Heb al een tijd een stip op dit topic maar dit verhaal schoot me ineens te boven.
Mijn vader en zijn vriendin gingen naar de snackbar om friet en snacks te halen voor ons (6 man totaal, we aten altijd samen 1 x in de week). Ze komen terug, en vriendin is helemaal geagiteerd. Wat was er gebeurd? De bestelling was (ik zeg maar even wat) 15,60. Bij het afrekenen zei vriendin "joh, maak er maar 15,00 van". Snackbar mevrouw weigerde dit, en vriendin vond dat echt niet kunnen, want "geven en nemen he! Het was toch een grote bestelling?" en vond dat ze volledig in haar recht stond om naar beneden af te ronden
cataplana schreef:Ik heb ook nog een verhaal. Heb al een tijd een stip op dit topic maar dit verhaal schoot me ineens te boven.
Mijn vader en zijn vriendin gingen naar de snackbar om friet en snacks te halen voor ons (6 man totaal, we aten altijd samen 1 x in de week). Ze komen terug, en vriendin is helemaal geagiteerd. Wat was er gebeurd? De bestelling was (ik zeg maar even wat) 15,60. Bij het afrekenen zei vriendin "joh, maak er maar 15,00 van". Snackbar mevrouw weigerde dit, en vriendin vond dat echt niet kunnen, want "geven en nemen he! Het was toch een grote bestelling?" en vond dat ze volledig in haar recht stond om naar beneden af te ronden
Ibbel schreef:daantjuhhh schreef:Als je de leuning niet vast hebt met traplopen Kun je een gele kaart krijgen.
Daar zou ik echt zó rebels van worden hè. Ik zou echt nóóit die leuning vastpakken, gele kaart of niet. Ben echt benieuwd wat ze zouden doen.
Je proberen te ontslaan omdat je onveilig gedrag vertoont? En dan voor de kantonrechter vertellen: ja, ze hield de trapleuning niet vast? Zo'n rechter moet daar toch in blijven van het lachen?
Eef_Bam schreef:Ik vind geen koffie/thee in huis hebben voor bezoek al behoorlijk gierig. Wij drinken thuis geen koffie, maar hebben een Nespresso apparaat staan voor als er bezoek komt, cupjes blijven lang goed en bezoek vind deze koffie lekker. Cupjes zijn per stuk wel duur, maar aangezien we weinig gebruiken zijn dat ook de kosten niet. Oploskoffie vinden de meeste koffiedrinkers die ik ken niet te drinken.