Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik heb hem er laatst op betrapt dat hij stiekem mijn pony aan het knuffelen was terwijl hij op de trailer stond en mijn vriend net buiten de trailer (via het deurtje dus). En in de wei durft hij ook al het neusje te aaien
En ondanks dat ik een half jaar nadat we een relatie kregen 2 keer van mijn pony duvelde en daarbij mijn bekken op 2 plekken gebroken had, is hij degene die me het hardste aanmoedigt om weer te gaan rijden (net als mijn schoonmoeder, die moedigt me ook aan). 
Gezellig op ons harige (bonte) gespuis
Berdien schreef:Kom je rondje bij ons in Noordlaren doen Goof?Gezellig op ons harige (bonte) gespuis
![]()
Ik heb twee paarden, en die gaan voor niemand weg. Als een man er een probleem mee heeft, is hij niet de man voor mij

Sure_lee schreef:Ik snap het op zich wel hoor. Als je een paardenmeisje treft die iedere dag naar haar paard gaat en bijvoorbeeld ook nog wedstrijden rijdt dan blijft er weinig tijd over voor de date. Soms past dat prima maar vaak ook niet.
Tuurlijk zit er veel tussenin. Maar het beeld is wel vaak dat de paarden op 1 komen.
Maar ik ben dus geen typisch paardenmeisje ben ik al achter en ik rijd ook geen wedstrijden en ben ook niet iedere dag op stal te vinden. En als ik langer dan twee uur daar ben dan is het best een wonder
maar we rijden allebei nu niet meer. Misschien binnenkort weer eens een buitenrit 
Berdien schreef:Kom je rondje bij ons in Noordlaren doen Goof?Gezellig op ons harige (bonte) gespuis
![]()
Ik heb twee paarden, en die gaan voor niemand weg. Als een man er een probleem mee heeft, is hij niet de man voor mij
eerst maar ff checken of het om dezelfde gaat.

" dus ik stel het uit onder het mom van "het is te koud buiten"