Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:05

Mijn vriend wilde eigenlijk ook geen paardenmeisje... helaas :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:08

Mijn vriend vind paarden dood eng :') Maar ik heb hem er laatst op betrapt dat hij stiekem mijn pony aan het knuffelen was terwijl hij op de trailer stond en mijn vriend net buiten de trailer (via het deurtje dus). En in de wei durft hij ook al het neusje te aaien :') En ondanks dat ik een half jaar nadat we een relatie kregen 2 keer van mijn pony duvelde en daarbij mijn bekken op 2 plekken gebroken had, is hij degene die me het hardste aanmoedigt om weer te gaan rijden (net als mijn schoonmoeder, die moedigt me ook aan).

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:40

Mijn vriend is wel blij dat ik geen eigen paard meer heb, sterker nog, dan had ie geen relatie gewild. En ondanks dat dat wat kort door de bocht is, snap ik hem wel... ik heb nu al vrij weinig tijd voor hem, laat staan met een paard erbij. Ik heb mijn arm geblesseerd en de eigenaresse van mijn bijrijdpaard was een weekend weg afgelopen weekend dus heb ik mijn vriend mee gesleept aangezien ik buitenzetdienst had. Hij heeft alles voor me gedaan inclusief een paar paarden buiten gezet ondanks dat hij best bang is, zo lief <3

En dat allemaal dankzij Tinder :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:13

De mijne heeft zelf een paard :D maar hij houdt van alle dieren... wel fijn!

Goof

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:15

Mijn vriend had vroeger paarden en kan dus ook rijden. Hij is er echter al jaren uit. Ik heb afgelopen jaar nog wat verzorgd, maar ben er ook mee gestopt inmiddels.
Zou het wel leuk vinden om ooit eens ergens samen een mooie rit te maken, dat wel :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:17

Mijn ex haatte ze en alle tijd die het kostte. Daar liep het ook deels op stuk. Mijn vriend vind ze wel leuk maar hoeft er niet op dus prima :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:18

Kom je rondje bij ons in Noordlaren doen Goof? :D Gezellig op ons harige (bonte) gespuis :))

Ik heb twee paarden, en die gaan voor niemand weg. Als een man er een probleem mee heeft, is hij niet de man voor mij :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:20

Wat voor leuk harig bont gespuis heb je berdien? Sterk genoeg om een grote man te dragen??

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:22

Waar ik op stal sta (Tinkerplein in Noordlaren) worden de eigen Tinkers verhuurd voor buitenritten. Denk dat de grootste(n) van het stel zeker wel een beste man kunnen dragen hoor :j

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:23

Berdien schreef:
Kom je rondje bij ons in Noordlaren doen Goof? :D Gezellig op ons harige (bonte) gespuis :))

Ik heb twee paarden, en die gaan voor niemand weg. Als een man er een probleem mee heeft, is hij niet de man voor mij :)

Amen :j

Vriendje is onwijs geinteresseerd en wil alles leren, want hij was nooit echt in aanraking gekomen met paarden. En hij vindt het helemaal leuk dat hij zaterdag bij mijn wedstrijd mag komen kijken <3

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:31

Berdien schreef:
Waar ik op stal sta (Tinkerplein in Noordlaren) worden de eigen Tinkers verhuurd voor buitenritten. Denk dat de grootste(n) van het stel zeker wel een beste man kunnen dragen hoor :j

Wat leuk! Nou dat zal ik eens bespreken dan :D
Leuk aanbod!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:52

Sure_lee schreef:
Ik snap het op zich wel hoor. Als je een paardenmeisje treft die iedere dag naar haar paard gaat en bijvoorbeeld ook nog wedstrijden rijdt dan blijft er weinig tijd over voor de date. Soms past dat prima maar vaak ook niet.

Tuurlijk zit er veel tussenin. Maar het beeld is wel vaak dat de paarden op 1 komen.

Ja hoor, als dat zo is kan ik me dat best voorstellen :') Maar ik ben dus geen typisch paardenmeisje ben ik al achter en ik rijd ook geen wedstrijden en ben ook niet iedere dag op stal te vinden. En als ik langer dan twee uur daar ben dan is het best een wonder :P

Maar inderdaad. Als ze zo zijn/denken, prima .. je bent niets verplicht.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:06

De mijne heeft met de familie ook jarenlang paarden gehad en kan dus ook echt rijden :D maar we rijden allebei nu niet meer. Misschien binnenkort weer eens een buitenrit

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 08:28

#Leest topictitel#

En tinderen jullie nog steeds? terwijl je een leuk vriendje hebt? >;)
Zijn dat die fotos waaronder staat "wij zijn gelukkig maar er kan iemand bij? " etc.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 08:50

Omg nee moet er niet aan denken :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:05

hahaha. nee zeker niet. Al vind ik het wel leuk om voor anderen te swipen....maar dat mag meestal niet want dan krijgen 56 jarige mannen matches met vriendinnen van hun dochters van 18..... oeps

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:09

He noordelingen ik kreeg gister een berichtje van een arts uit Groningen.. J begint zijn voornaam met en achternaam met een Z. Is dat die arts waar jullie het wel eens over hebben gehad?

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:10

Berdien schreef:

Idem hier! Moest mijn vriend zeggen dat hij geen relatie wil omdat ik paarden heb ja doei!! Hij zou de deur snel weten zijn

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:12

Geldt ook voor mij wanneer een man problemen heeft met de paarden, dan is hij niet de man voor mij. Hij hoeft het echt niet zelf heel leuk te vinden, maar wel respecteren dat het een onderdeel van mij is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:16

Marijkeeee schreef:
He noordelingen ik kreeg gister een berichtje van een arts uit Groningen.. J begint zijn voornaam met en achternaam met een Z. Is dat die arts waar jullie het wel eens over hebben gehad?

:j :j

Ver bij uit de buurt blijven.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:33

whahah!!! moest meteen aan dit topic denken toen ik het berichtje van hem zag. Heb niet gereageerd :P eerst maar ff checken of het om dezelfde gaat.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:02

Marijke: been there hahah! Die heeft mij ook gemaild, mét foto in de bijlage :D :P

Hier is het verder rustig :)

Gaan er nog wel dames op date?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:03

Ik voorlopig niet.. Gewoon nog een beetje swipen.. Het BNer gehalte stijgt gestaag :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:06

Afgelopen weekend nog een date gehad, maar dat was m niet. Momenteel verder geen interessante gesprekken, dus voorlopig ook geen dates verwacht ik.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:25

Nou ja ik had op zich wel een leuk gesprek, maar er komen steeds meer dingen bovendwarrelen waarvan k denk "ehhh... :?" dus ik stel het uit onder het mom van "het is te koud buiten" :')