Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 12:22

Dat is mij ik wel wat te druk die shirts :)

Hier een stoere allstar chick :D
Afbeelding

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:35

Gek eigenlijk ik vind het felle drukke leuk, maar ook de basic chick van hier boven. Ik heb echt het idee dat dingen niet zo snel mijn smaak niet zijn maar ik heb ook niet echt een stijl of zo!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 13:42

Hier ook niet 1 smaak. Ik hou van het hele klassieke van Ralph Lauren (dat heeft ze hierboven aan met een Tumble jas) en de klassieke Franse dingetjes, maar ook van Oilily/Cakewalk fleurig en ook weer het een beetje moderne urban met mini rodini prints.
Mijn man zou zeggen 'helaas staat H&M en Zeeman stijl niet in je lijstje'. :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 14:02

Wat een mooi jasje Lau!

Ik denk dat ik wel een eigen stijl heb maar om er een naam aan te geven is lastig. Hou wel van kleding met een grapje, teckels en llamas enzo. :D

Hele drukke en felle prints zijn niet zo mijn ding, en het hele klassieke ook niet. Kan het bij een ander wel heel mooi vinden overigens, met name klassieke kleding.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 14:31

Tumble n dry van deze zomer. Eigenlijk een meisjesjasje, maar kan ook prima voor jochies. Is een maat 74 en in t voorjaar gekocht van oh dat draagt ze nu. Hij begint nu een beetje te passen :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:24

simongek; super!! Zulke shirts trek ik m'n oudste ook graag aan. Ben gek op Retour, Vingino, Gaastra, etc.
Omdat ik het bij jongens al snel 'grauw' vind worden, is wat kleur echt welkom.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:00

Bnosy heeft ook veel kleur :j
Ik vind idd ook dat de winterkoude voor jongens veel donker is, zwart/blauw/grijs. Vind ik echt niet leuk voor kinderen :n

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:04

Ik vind kleurige details wel leuk, maar dat hele schreeuwerige dat vind ik niks hoor. Dan zie je een shirt met een kind aankomen in plaats van andersom :P

Maar kan me best voorstellen dat een ander het niet ziet als schreeuwerig maar meer als vrolijk :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:08

Dat felle geel staat gup niet zo. Wordt ie nog spokiger van.
Had wat vingino shirts voor hem van de zomer in flets roze en flets groen en dat stond hem wel leuk.
Maar hou niet van enorme teksten op shirt dus valt veel af

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:10

Hmm, ik geef de voorkeur aan meer natuurlijke kleuren, wat minder fel. Vind daarin voor jongetjes ook meer dan voldoende. Hoewel grijzen en groenen ook goed bij mij gup kleuren, aangevuld met kleuren als (donker)rood en oker. En ik hou niet zo van prints, liever egaal.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:11

pmarena schreef:
Ik vind kleurige details wel leuk, maar dat hele schreeuwerige dat vind ik niks hoor. Dan zie je een shirt met een kind aankomen in plaats van andersom :P

Maar kan me best voorstellen dat een ander het niet ziet als schreeuwerig maar meer als vrolijk :j

Ligt er ook aan welk kind je het aantrekt. Het moet wel passen bij t kind. Vooral wat getinte kinderen met donker haar vind ik t mooi bij staan :P
Bij bleekscheetjes niet altijd.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:12

Ik vind kleurig wel leuk, maar ik vind rustige (winter)kleuren toch het knapst staan bij mijn blonde mannetje met felblauwe ogen. Blauw haalt hem enorm op en ook grijs en aardetinten kan hij goed hebben.

Wit en neon daarentegen maken hem enorm bleek en flets en rood vind ik niet mooi :Y)
Wel vind ik het leuk als er kleurige accenten op een kledingstuk zitten.

Wij kunnen dus gelukkig heel prima shoppen :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:17

Nuon vind ik leuk voor de zomer.

Nu voor aankomend seizoen is okergeel en bordeaux rood helemaal
het einde. Geweldige kleuren vind ik het :j !

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:24

Mijn mannetje staat donkerblauw en grijs ook erg goed.
Verder wat rood, zwart, andere blauw tinten en twee x geel.

Hij heeft wel een neon groene regenjas, was de enige die ze nog in zijn maat hadden :Y)
Hij is goed zichtbaar zullen we maar zeggen :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:37

Ja maar bij donkere kindjes staan heel veel dingen echt heel erg leuk inderdaad :j

Aardetinten :+:

Felle kleuren, teksten, grote merknamen, drukke prints, mensen / gezichten, boos kijkende vogeltjes of boos kijkende actie-figuren ofzo en die zouteloze sterretjes die altijd overal maar op staan zijn hier echt een no-go :P

Soms komen er heel erg leuk gekleurde kleren, schoenen of tassen of iets langs maar als er dan van die sterren op staan...dat vind ik zo'n ontzettende flauwe afknapper... dan moet het echt wel extreem bijzonder leuk zijn verder wil ik het dan toch kopen en over die uitgekauwde ster(ren) heen kunnen stappen := Maar dat is gewoon heel persoonlijk, een ander zal dat weer met iets hebben waar ik dan weer totaal geen probleem mee heb...zoals het schaapje op de kleinere maat kleertjes van Dilling :P

Maar het verandert ook per leeftijdsfase denk ik, wat je leuk vind bij je kind of wat niet :)

Bij een kleine baby zijn toch vaak weer andere dingen leuk dan bij een dreumes, peuter, kleuter...enz.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:41

Dat klopt ook hoor PMarena, daarom durf ik ook niet zo goed een leuk stuk in meerdere maten te kopen. Wat hem een seizoen geleden leuk stond, past niet meer bij hem. Als voorbeeld: vond ik spijkerbroekjes afgelopen voorjaar nog zo 'volwassen', nu staat dat gewoon stoer.

Ik wacht ook op het moment dat hij zelf een mening gaat krijgen over de kleren die hij aankrijgt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:54

Kan ik me helemaal voorstellen hoor :j

Ik vind het voor basics echt geen enkel probleem om leuk / fijn spul vooruit te shoppen,
wat ik vooruit koop dat komt altijd wel van pas gelukkig voor buitenspelen, als onderlaagje of pyjama :)

Vanochtend heeft meneer zowaar zelf een trui uitgezocht, de Bèf en Ehnnie trui werd het, die gebreid is door zijn oma Sokkie :P

Ik had meer zin in zijn stoere truitje met capuchon maarja meneer heeft gekozen :D

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:08

Tip van een vriendinnetje voor de mama's van lange, smalle jongetjes en in het kader van de genderneutrale afdeling kinderkleding van de Hema: de meisjesjeans van de Hema schijnt perfect te zitten voor jongetjes. Zijn net wat smaller gesneden.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:19

Hier een meisje die rood echt erg goed staat maar sowieso is het we een kind dat kleur nodig heeft.

Vanochtend de eerste echte schoentjes gekocht voor mevrouw. Ze begint steeds beter te lopen al is het nog niet los en aangezien we tegenwoordig dus bijna dagelijks een stuk door het dorpje heen wandelen met de babywalker zijn goede schoentjes echt wel een must.

Even een rib uit m'n lijf maar ze is er helemaal blij en heeft de eerste meters er al mee gemaakt. Afbeelding
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:20

Babywalker? Wat is dat?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:21

Dat wou ik precies vragen :+ nooit van gehoord

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:26

Gewoon zo'n rollator voor baby's toch? Zo'n loopkarretje :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:30

Prima eerste schoen! Al zou ik ze binnen toch lekker uitlaten, ze leren in mijn ogen
nog altijd het beste lopen op blote voetjes :j !

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:52

Leuke schoentjes. :j

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:53

verootjoo schreef:
pmarena schreef:

Ligt er ook aan welk kind je het aantrekt. Het moet wel passen bij t kind. Vooral wat getinte kinderen met donker haar vind ik t mooi bij staan :P
Bij bleekscheetjes niet altijd.

toch kan het ook juist bij bleke kindjes met een druk printje opfleuren, mijn dochter heeft zo een jurkje en het benadrukt ook haar karakter heel erg :D