Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Ik heb het al gegoogled maar heeft iemand nog een gouden tip om een onderkin weg te trainen?
c_alsemgeest schreef:verder is het vaak puur vet, en geen directe spier eronder waardoor je het niet echt kan "wegtrainen" wel met afvallen leeg maken zeg maar en strakker maken... want anders hou je zo'n kalkoen lelletje over. maar dat strakker maken zou dan bij je kaakspieren weg moeten komen denk ik?
c_alsemgeest schreef:Trui schreef:Ik heb het al gegoogled maar heeft iemand nog een gouden tip om een onderkin weg te trainen?
De bergman is een goede optie...nee flauw...
verder is het vaak puur vet, en geen directe spier eronder waardoor je het niet echt kan "wegtrainen" wel met afvallen leeg maken zeg maar en strakker maken... want anders hou je zo'n kalkoen lelletje over. maar dat strakker maken zou dan bij je kaakspieren weg moeten komen denk ik?
Ojajoh schreef:Ik vraag mij telkens af, wij wassen onze handen na het poepen, maar je kleed je wel eerst aan voordat je je handen wast, en dan zitten je kleding dus vol met die bacterien dus waarom was je dan in godsnaam je handen? Als je dan je shirt weer aanraakt of zo ben je toch weer besmet?
Ps ja ik was dus eerst mn handen alvorens ik mij aankleed maar heb het geluk thuis dat de waskraan binnen handbereik van de pot zit
Kimmie25501 schreef:Jij hebt toch helemaal geen onderkin Trui?
Ik weet nog dat mijn zusje en ik het een dag volgehouden hebben om tegen onze onderkin te tikken, omdat we hadden gehoord dat dat werkteGelukkig waren we allebei niet zo serieus, en doen we het nu soms nog