laraxXxemma schreef:Om terug te komen op de wenkbrauwen van whoopie goldberg, Mona Lisa heeft ook geen wenkbrauwen
Die had ze ooit wel: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=3060
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Om terug te komen op de wenkbrauwen van whoopie goldberg, Mona Lisa heeft ook geen wenkbrauwen
Qleke schreef:Iemand vertelde me eens over haar zoon die lijnpiloot was.. Ik dacht, noemen ze zo tegenwoordig een bus chauffeur?(de Lijn is een Belgische organisatie voor bus, tram en treinverkeer)
Gelukkig niet luidop nagedacht en na een half minuutje kwam ik er al achter
fleurtjeuh schreef:Qleke schreef:Iemand vertelde me eens over haar zoon die lijnpiloot was.. Ik dacht, noemen ze zo tegenwoordig een bus chauffeur?(de Lijn is een Belgische organisatie voor bus, tram en treinverkeer)
Dit muntje blijft bij mij hangen..
Gracezellaa schreef:fleurtjeuh schreef:quote="Qleke":
Iemand vertelde me eens over haar zoon die lijnpiloot was.. Ik dacht, noemen ze zo tegenwoordig een bus chauffeur?(de Lijn is een Belgische organisatie voor bus, tram en treinverkeer)
/quote
Dit muntje blijft bij mij hangen..
Ik dacht aan een coke snuiver
Utixo schreef:daantjuhhh schreef:Ik kwam er pas na 15 jaar achter dat je een tampon heel makkelijk kunt openen door in tegengestelde richting met 2 handen te draaien. Heb jaren lang de bovenkant open gepulkt
Dat is ook pas sinds een aantal jaar.
Schuur_ schreef:Deze week waren kipapero's in de Bonus. Geen flauw idee wat het was, zag kippenboutjes enzo.
Gisteren open ik de verpakking en poef ineens viel die: kip-apero's als in aperitiefhapjes!
Sammie schreef:Ik heb hier nog wel een briljante actie. Ik wilde een autoverzekering opzeggen, dus ik gegoogled op bedrijfsnaam en opzeggen. Ik vond een link met afzeggen doe je hier. Herkent dat ding het polisnummer niet.. Ik het klantnummer.. Ik tig keer gecontroleerd.. Niks.. Ik zie een telefoonnummer staan met bij vragen huppeldepup. Ik dus bellen.. Ik snap er niks van. Ik kreeg een uiterst aardig iemand aan de lijn, maar die kon mij moeilijk verstaan dus belde ze me terug zonder de kraak.
Ik leg het verhaal uit, vraagt ze om het kenteken en dat voert ze in.. Geen resultaat.. Adres + postcode.. Geen resultaat.. Ja zeg ik ik ben toch niet gek.. Mevrouw vond het ook erg vreemd.. Ik nog eens naar die polisgegevens kijken, alles klopte toch. Kijk ik weer naar die site en naar het logo... oh.. wacht ff... Bel ik nu wel met het goede bedrijf???Ik heb maar even snel opgehangen met het argument ik moet het nog maar eens even goed nakijken allemaal..
Ik zat dus met het verkeerde bedrijf te bellen.. Lekker slim