Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Nou, geloof dat date en ik naar meer-dan-date gaanNet een fixe walk of shame met mn mascara halverwege mn kin en woest haar
Ginger1991 schreef:Nou ik vrijdag mn eerste date met mijn tinder millitair. Schijt 7 kleuren want het is alweer zo lang geleden dat ik heb gedate.
Ga pannekoeken bakken voor hem dus hoop maar dat ze te eten zijn
Angietje schreef:Ik kom hier even binnenvallen omdat ik jullie advies nodig heb haha.
Klets al een tijdje met een hele leuke kerel die ik dus via tinder ken. We wilden allebei graag een keer afspreken alleen zat er bij hem een week wintersport tussen.
Heb hem toen uiteraard weinig gesproken, wat ik ook logisch vind.
Hij is over t algemeen al niet zo heel actief op whatsapp enzo.
Nu spraken we elkaar afgelopen zondag weer toen hij terug was van wjntersport. Toen vroeg hij of ik dan deze week tijd had om iets te gaan drinken!
Helemaal happy natuurlijk, heb toen vrijdagavond voorgesteld.
En daarna heb ik niks meer gehoord![]()
Gisteravond nog een appje gestuurd of dat gaat lukken en ook daar geen reactie op.
Wat denken jullie? Gewoon geen interesse meer en moet ik het ook hierbij laten??
Jammer hoor, dit was iemand die me echt leuk leek...
tofferuiter schreef:Ketaki schreef:Pfoeee ik heb maar besoten om de rest van mn leven single te blijven.
Die mannen op datingsites willen maar 1 ding
Daar pas ik voor.
Bahbahd
Dan ga ik dat ook maar doen, want er lijkt geen serieuze meid te vinden te zijn op de datingsites