Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:15

Ja, klopt hoor!
Alleen vroeger toen ik er eens ging zitten kreeg ik een uitbrander van de chauffeur, dus in mijn ogen is het niet de bedoeling als er andere normale stoelen ook vrij zijn zeg maar :+

Maar vooral met mijn koffer is daar zitten veeeel fijner.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:17

Hier in Utrecht heb je van die bussen die daar in het midden een stang hebben zitten, ala duikel rek idee... Zo van DUH. :') Handvaten aan de zijkanten is toch voldoende om op te kunnen staan? :')
Ze hoeven toch niet al koprollend / duikelend de bus uit?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:39

Vandaag is het dus blijkbaar nationale broer en zussen dag. Ik ben enig kind en raak nu lichtelijk geirriteerd doordat mijn hele facebook vol staat met 'kijk hoe leuk ik ben met mijn broers/zussen', noem het jaloezie; ik ben nu heel benieuwd hoe het zou zijn om een broer/zus te hebben en het voelt nu toch een beetje raar om dat niet te hebben..
Ondanks dat ik al 23 jaar daar geen moeite mee heb overigens :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:57

Confession; ik vind die dagen-dingen vreselijk.. (Het is vandaag ... Dag, en dan vooral voor elke dag iets nieuws verzinnen)
Heb 1 broer en 2 halfzussen vind ze allemaal lief. Maar dat hoeft niet speciaal op deze dag op fb :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 23:00

Mensen die met rare tekens gooien of geen duidelijke topic titel hebben negeer ik bij voorbaat al...

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 04:51

Ik heb net toch een potje gejankt bij de film over het leven van Stephen Hawking :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 05:19

Maar dat is ook een geweldige film :j

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 07:29

Missy_ schreef:
Vandaag is het dus blijkbaar nationale broer en zussen dag. Ik ben enig kind en raak nu lichtelijk geirriteerd doordat mijn hele facebook vol staat met 'kijk hoe leuk ik ben met mijn broers/zussen', noem het jaloezie; ik ben nu heel benieuwd hoe het zou zijn om een broer/zus te hebben en het voelt nu toch een beetje raar om dat niet te hebben..

Ik ben ook enigskind, en wilde heel demonstratief een foto van mezelf in mijn eentje op FB zetten, met de tekst 'ik met al mijn broers en zussen #loveyou #broer #zus #broerzusdag' :')

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 07:40

Catnip schreef:
Ik heb net toch een potje gejankt bij de film over het leven van Stephen Hawking :')

Ik ook! A beautiful mind is een film die ook in hetzelfde straatje past. Dus als je the theory of everything goed vond, raad ik je die ook zeker aan!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:08

Confession: ik vind het zo verschrikkelijk als mijn moeder me wakker maakt voor school. Ik ben bijna 20, kan zelf wel de wekker zetten hoor :+
Het ergste is als je kan uitslapen en dat ze me dan wakker maakt om 7 met de tekst: oh ik dacht dat je school had.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:21

Argai schreef:
Confession: ik vind het zo verschrikkelijk als mijn moeder me wakker maakt voor school. Ik ben bijna 20, kan zelf wel de wekker zetten hoor :+
Het ergste is als je kan uitslapen en dat ze me dan wakker maakt om 7 met de tekst: oh ik dacht dat je school had.

Ik vond het heerlijk als papa mijn kamertje binnen kwam om me wakker te maken *\o/* ! Maar als je het vervelend vind kun je toch vragen of ze het niet meer wil doen :)?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:31

Vraag ik bijna elke dag, werkt niet :')

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:58

Argai schreef:

Oke dan zou ik wel pislink worden denk haha

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:14

Argai schreef:

Deur op slot! Blaadje op de deur hangen met de tekst "niet storen a.u.b.!" Misschien dringt het dan door...

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:16

Wat nou als je een keer heeel vroeg opstaat. En dan met pannen etc hun kamer in gaat }>
Misschien dat ze het dan leert?

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:01

Missy_ schreef:

Confession; ik heb sinds 1,5 jaar een pleegbroertje (waar ik meestal hartstikke blij mee ben hoor). Dus ik had ook een foto samen met hem op Facebook gezet. Vlak daarna ging hij heel vervelend doen, ik werd er helemaal gek van. Dus heb ik die foto keihard weer verwijderd :') hoezo volwassen? wat is dat ook al weer? :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:09

LSnuitje schreef:
Missy_ schreef:

Confession; ik heb sinds 1,5 jaar een pleegbroertje (waar ik meestal hartstikke blij mee ben hoor). Dus ik had ook een foto samen met hem op Facebook gezet. Vlak daarna ging hij heel vervelend doen, ik werd er helemaal gek van. Dus heb ik die foto keihard weer verwijderd :') hoezo volwassen? wat is dat ook al weer? :=

Als ik ruzie met mijn vriend heb verander ik mijn whatsapp profielfoto waaarop we samen staan, in een foto van mezelf. Ook zo kinderachtig :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:12

Oei, dat vind ik ook echt iets voor mij Amira_ :=

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:57

De winkel waar ik werk word binnenkort overgenomen, mijn baan ook dus ik mag blijven. Gisteren een gesprek gehad met betrekking de overname en dat ging eigenlijk toppie. Maar ik ben toch stiekem heel onzeker en ook wel bang voor het onbekende. Ik ben 25 en kan prima voor mezelf zorgen, maar toch :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:11

je hebt iig werk, mocht de overname je niet bevallen kun je altijd nog kijken wat je gaat doen. voor nu iig wat mer zekerheid :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:13

Ik baal ervan dat als je een bepaalde raskat wil, je er 2 moet nemen.. Ik dacht altijd dat (ras)katten prima alleen konden zijn..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:14

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:25

Ik was net een boek kwijt.

Beetje jammet dat mijn kamer 8m2 is ongeveer en het boek bijna 500 blz heeft dus ongeveer de halve kamer al beslaat. :o

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:29

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 12:48

Amira_ schreef:
LSnuitje schreef:

Als ik ruzie met mijn vriend heb verander ik mijn whatsapp profielfoto waaarop we samen staan, in een foto van mezelf. Ook zo kinderachtig :')

Hahaha inderdaad dit :')