Alleen vroeger toen ik er eens ging zitten kreeg ik een uitbrander van de chauffeur, dus in mijn ogen is het niet de bedoeling als er andere normale stoelen ook vrij zijn zeg maar

Maar vooral met mijn koffer is daar zitten veeeel fijner.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Handvaten aan de zijkanten is toch voldoende om op te kunnen staan?
Missy_ schreef:Vandaag is het dus blijkbaar nationale broer en zussen dag. Ik ben enig kind en raak nu lichtelijk geirriteerd doordat mijn hele facebook vol staat met 'kijk hoe leuk ik ben met mijn broers/zussen', noem het jaloezie; ik ben nu heel benieuwd hoe het zou zijn om een broer/zus te hebben en het voelt nu toch een beetje raar om dat niet te hebben..
Ondanks dat ik al 23 jaar daar geen moeite mee heb overigens
Argai schreef:Confession: ik vind het zo verschrikkelijk als mijn moeder me wakker maakt voor school. Ik ben bijna 20, kan zelf wel de wekker zetten hoor
Het ergste is als je kan uitslapen en dat ze me dan wakker maakt om 7 met de tekst: oh ik dacht dat je school had.
! Maar als je het vervelend vind kun je toch vragen of ze het niet meer wil doen
?
Missy_ schreef:Vandaag is het dus blijkbaar nationale broer en zussen dag. Ik ben enig kind en raak nu lichtelijk geirriteerd doordat mijn hele facebook vol staat met 'kijk hoe leuk ik ben met mijn broers/zussen', noem het jaloezie; ik ben nu heel benieuwd hoe het zou zijn om een broer/zus te hebben en het voelt nu toch een beetje raar om dat niet te hebben..
hoezo volwassen? wat is dat ook al weer?
LSnuitje schreef:Missy_ schreef:Vandaag is het dus blijkbaar nationale broer en zussen dag. Ik ben enig kind en raak nu lichtelijk geirriteerd doordat mijn hele facebook vol staat met 'kijk hoe leuk ik ben met mijn broers/zussen', noem het jaloezie; ik ben nu heel benieuwd hoe het zou zijn om een broer/zus te hebben en het voelt nu toch een beetje raar om dat niet te hebben..
Confession; ik heb sinds 1,5 jaar een pleegbroertje (waar ik meestal hartstikke blij mee ben hoor). Dus ik had ook een foto samen met hem op Facebook gezet. Vlak daarna ging hij heel vervelend doen, ik werd er helemaal gek van. Dus heb ik die foto keihard weer verwijderdhoezo volwassen? wat is dat ook al weer?
Sokje_6 schreef:Kunnen ze ook. Katten zijn van nature vrij solidair ingesteld.
Edit: hier een uitgebreid stuk, onderbouwd met wetenschap. http://www.kattengedragcentrum.nl/10-Ee ... lemen.html

Amira_ schreef:LSnuitje schreef:
Confession; ik heb sinds 1,5 jaar een pleegbroertje (waar ik meestal hartstikke blij mee ben hoor). Dus ik had ook een foto samen met hem op Facebook gezet. Vlak daarna ging hij heel vervelend doen, ik werd er helemaal gek van. Dus heb ik die foto keihard weer verwijderdhoezo volwassen? wat is dat ook al weer?
Als ik ruzie met mijn vriend heb verander ik mijn whatsapp profielfoto waaarop we samen staan, in een foto van mezelf. Ook zo kinderachtig