Ik heb deze sjaal in Londen gekocht , mama is volgende week jarig, 550 pond Maar hij is echt heel mooi en ligt niet in iedere winkel, kleur komt niet helemaal goed over zie ik op de foto .
Ik ga gewoon eens de stad in voor een jas, heb mezelf mentaal al over de jas gezet Ik vind het trouwens super moeilijk om een mooie mantel te vinden die kwalitatief goed is en een beetje 'betaalbaar'. Ondertussen zit m'n maximum budget op €500, aangezien ik in de klasse €250-300 bijna niets meer vind. Ben echt verwend door m'n Thomas Burberry die €375 kostte en 8 winters goed is gebleven tot nu toe, maar die lijn maakt Burberry momenteel niet en hun andere jassen zijn echt te duur voor mij.
Zie geen foto Ine? Echt prachtig Deijs, aankomend weekend zullen die goed van pas komen want word echt mega koud hoorde ik
Ine, ik zag op de outnet paar mooie mantel jassen gezien van (duuuuh) MK, en die waren onder de 200 tenminste... ik vind ze wel echt heel mooi
Ine23
Geplaatst: 20-11-15 09:07
Deze dus
Katia zei me dat de link idd niet werkt, wel vreemd want ik kon gewoon wel de foto aanklikken?
Ik heb de MK jassen ook gezien, maar ik wil liefst zo'n wollen mantel en dan ben ik best kieskeurig hihi . Ik ga zsm de stad eens in, heb bij Ted Baker op de site wel mooie gezien!
MK staat zo laag op de Rank a brand site dus die sla ik echt over. De LV sjaal is ook mijn smaak niet. Ik hou van wat minder harde kleuren en/of minder druk beprint.
Ik heb mijn oog op 2 jassen laten vallen, heel andere stijl. Een schippersjas en een parka. Beide kan niet of ze moeten in de aanbieding komen
Ze houden bij welke merken duurzaam bezig zijn, oa mileu, arbeidsomstandigheden ed. Veel dure/duurdere merken scoren ook erg slecht. Dus bijv ook slechte arbeidsomstandigheden in lage lonenlanden, maar wel tegen de hoofdprijs verkopen. Calvin Klein scoort bijv een D, hoogste is A, laagste is E. En in D en E vallen bizar veel merken..
Ik las zoiets op je facebook djilna! Het is misschien heel erg egoistisch dat ik het zeg maar ik zou om zoiets echt niet ophouden met kopen
Niwla
Geplaatst: 20-11-15 11:42
Volgens mij vallen heel veel merken ook in E omdat zij hun gegevens niet openbaar hebben. Dat wil dus dan toch helemaal niet zeggen dat zij niet duurzaam zijn? Ik zie bijvoorbeeld bij Louboutin alleen maar vraagtekens staan, dan krijg je automatisch een E label.
Die Burberry handschoenen zijn prachtig! Mijn Balmain colbert is echt geweldig.
Djilna
Geplaatst: 20-11-15 12:02
Het is toch raar dat een bedrijf daar geen openheid over wil geven? Het wordt steeds belangrijker dat je zo duurzaam en verantwoord mogelijk werkt. Waarom zou je dat verborgen houden als je het wel doet? Dus als een bedrijf geen openheid geeft is dat voor mij vraagtekens genoeg. Zeker voor producten duurder dan 300 euro. Dan wil ik weten wat ik koop..
En doe er mee wat je wil. Het is puur ter info. Voor mij dus wel iets om mee rekening te houden.
Jennyj01
Geplaatst: 20-11-15 14:22
Louboutin is zowiezo al duurzaam. Die gooi je niet weg. Die blijf je gebruiken. Of verkoop je. Of schuif je door aan een zusje om uiteindelijk bij een toneelgroep of verkleedkist te belanden.
Djilna
Geplaatst: 20-11-15 14:41
De kwaliteit van de producten is maar 1 punt. Het gaat er vooral ook om hoe ze ze maken, de productie ervan dus
Laatst bijgewerkt door Djilna op 20-11-15 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Pantykous
Geplaatst: 20-11-15 14:41
Ze doen bij dat Rank a Brand lekker veel onderzoek dan, Louboutins worden handgemaakt in Italië. Dat hele arbeidsomstandigheden in lage lonen landen verhaal gaat dus al niet meer op. Voor wat betreft de materialen is het een ander verhaal, maar goed, zelf onderzoek doen loont dus het beste.
Jennyj01
Geplaatst: 20-11-15 14:52
Precies ze kijken naar hoe het gemaakt wordt maar dat al die polyester wegwerp kleding van de h&m ook super slecht voor het milieu is wordt niet bij stil gestaan.
Ik denk dat bij de luxe producten (niet de goedkope lijnen) de arbeidsomstandigheden niet het probleem zijn. Maar ben het wel deels eens, als je iemand voor een tas 100.000 euro kan laten betalen bv hermes mag je die krokodil die deel uitmaakt van die tas een waardig leven geven
Ow wat egoïstisch van mij dat ik daar helemaaaaal niet naar kijk
Ik ben en blijf nog steeds groot fan van MK en zal het ook als eerste nog steeds blijven kopen Sorry! Wat een egotripper ben ik he (enigst kind... zegt al genoeg he)
adecuada
Geplaatst: 20-11-15 18:06
Ik kijk daar ook niet naar hoor, bont idem dito. Draag wat ik mooi vind, en wat een ander daarvan vind zal mij een rotzorg wezen!