xRoossie95 schreef:Na jaren kwijlen gisteren eindelijk mijn eerste paar gekocht[ [url=m/o6byxK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja deze zijn leuk!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze zijn echt te smal bij mijn kuit... lopen heerlijk. Ik baal echt want ik vind ze zo mooi, maar het ziet er gewoon niet uit. Kuit ploft eruit

Ik wil er ook graag een paar bij maar mijn wishlist is te lang
ontherun schreef:Heeft hier iemand al eens iets teruggestuurd naar dr Martens zelf? Mijn pakket zou vrijdag aangekomen zijn volgens de tracking maar ik heb nog niks van hun gehoord. Zag wel staan dat het 14 dagen kan duren voordat het verwerkt is en je je geld terug hebt, maar ik hoop wel dat ie daadwerkelijk verwerkt wordt.
njiloj schreef:Ik heb ook mijn normale maat bij dr Martens. Al heb ik wel brede voeten, dus ik kan mij voorstellen als je smalle voetjes hebt....
Maar goed. Ik heb net mijn nieuwste aanwinst opgehaald.
[ [url=m/VbqVhC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Januari is nog niet op de helft en ik heb dus al 2 paar gekocht dit jaar.
zigranta schreef:MyChoice schreef:Gisteren mijn vierde paar Aimilita's gekocht
[ [url=m/vIWniG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnaast heb ik nog de Velvet en Pascal zip.
[ [url=m/3AibpG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die Aimilita hoop ik ook nog een keer te kopen! Draag jij ze dan ook zo dat de binnenkant zichtbaar is?
nienke555 schreef:ontherun schreef:Heeft hier iemand al eens iets teruggestuurd naar dr Martens zelf? Mijn pakket zou vrijdag aangekomen zijn volgens de tracking maar ik heb nog niks van hun gehoord. Zag wel staan dat het 14 dagen kan duren voordat het verwerkt is en je je geld terug hebt, maar ik hoop wel dat ie daadwerkelijk verwerkt wordt.
Bij mij duurde het iets van 10 dagen
€95 is toch een klap geld die ik goed kan gebruiken als ze me toch niet passen en zonde om gewoon kwijt te zijn. Baal nog steeds dat ze niet passen, maar voordat ik het geld terug heb mag ik van mezelf geen andere kopen Shenavallie schreef:njiloj schreef:Ik heb ook mijn normale maat bij dr Martens. Al heb ik wel brede voeten, dus ik kan mij voorstellen als je smalle voetjes hebt....
Maar goed. Ik heb net mijn nieuwste aanwinst opgehaald.
[ [url=m/VbqVhC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Januari is nog niet op de helft en ik heb dus al 2 paar gekocht dit jaar.
Die zijn leuk!!!!
Volgens mij is het model 1460. Toen ik ze aan deed dacht ik, 'huh, dit is een maat 41 en geen 42'. Maar als ik de zolen precies op mijn eigen dr martens houdt zijn ze toch echt precies even groot. Maar ik zit hier dus ook wel wat tegen de voorkant aan met mijn grote teen.
Ordernummer ingevuld bij ordernummer, en niet inkoop order nummer... Nu baal ik nog harder, dan had ik liever schoenen hier staan
Pakket is volgens T&T vrijdag afgeleverd, nog altijd geen bevestiging in mijn mail dat ze hem ontvangen hebben. Heb ze een mail gestuurd met de nummers via hun site, hoop dat ik toch alsnog mijn geld terug ga krijgen.