ik ben 16 oktober getrouwd in een Sincerity!

Voor iedereen die nog op jurkenjacht gaat: heeeel veel plezier! Het is zo leuk om DE jurk te vinden!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zinn schreef:Tieneke schreef:Ik ben ook Belg, wij betalen zo goed als alles zelfDie gewoonte was er misschien 50 jaar geleden, maar nu gebeurt dat toch nog zelden hoor...
Wij hebben nu al veel rondgevraagd bij vrienden, kennissen , familie...de meeste maken er zelfs winst op blijkbaar omdat ze weinig of geen eigen kosten hebben. En dan bedoel ik veel winst, waarmee ze in het hele huis nieuwe ramen kunnen plaatsen en van die dingeneen collega van mijn vriend zegt nog steeds dat zijn trouwfeest de beste investering ooit was, haha

Volgende week al! Cayenne schreef:Mirjamsel, bij ons was de trouwdag die wij wilden ook al volgeboekt voor de locatie. Wij hebben de datum toen ook gewijzigd.
Kaygee, gefeliciteerd!!
De locatie was het eerste dat we geregeld hadden
Mirjamsel schreef:Cayenne schreef:Mirjamsel, bij ons was de trouwdag die wij wilden ook al volgeboekt voor de locatie. Wij hebben de datum toen ook gewijzigd.
Kaygee, gefeliciteerd!!
De locatie was het eerste dat we geregeld hadden
Bij ons het probleem dat de broer van m'n vriend ineens een paar dagen ervoor gaat trouwen.. vind het dan niet leuk in dezelfde week..
poes schreef:In elk geval; ons budget zit hoger, ja het is een circus en eerlijk, ik snap echt niet hoe je het doet met 6000 euro bvb! Hier is het echt mode om heel de familie te vragen,, en oh ja, wij beginnen om 15:00 en gaan door tot de volgende ochtend
Maar..... wij hebben echt imo een TOP locatie, vanaf de vrijdag tot de zondagmorgen met 24 mensen, dus ik kijk er ZO naar uitVolgende week al!
Jettie schreef:Eindelijk kan ik mijn jurk ook hier showenik ben 16 oktober getrouwd in een Sincerity!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor iedereen die nog op jurkenjacht gaat: heeeel veel plezier! Het is zo leuk om DE jurk te vinden!

)
Cayenne schreef:Jeetje Dees, leuk om eens het gezicht achter het hondje te zien![]()
Lila zou niet mijn voorkeurkleur zijn, maar het staat je echt heel erg goed! Knap lijntje ook

Kaygee schreef:Ah zo lief, ik liet mijn dochter foto's van mijn jurk zien. Smelt van haar reactie![]()
https://instagram.com/p/-Erkd3SNcw/
wat schattig