Toch leuk om via MP te kopen idd! Heb net gereageerd op het Droste voorraadblik, hoop dat ik het mag ophalen.
Door de verhuizing zit mn Blond collectie al maanden in dozen. Nu de buffetkast eindelijk op zn plek staat kan ik binnenkort weer inruimen.
Marjo
Geplaatst: 03-09-19 12:47
Hallo allemaal!
Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik heb een kleine crisis.
In mijn vakantie heeft mijn moeder voor mij de Unicorn Diet voorraadpot gehaald . Zat 50% korting op dus dan mocht het wel. Maargoed. In de vaatwasser gedaan, mee terug naar mijn kamer.
Laat ik *&#$)#^%# de deksel vallen. Dus. Die is kapot
Heeft iemand ervaring met het plakken van Blond? Of enig idee of ik zo'n deksel ergens los kan verkrijgen?
Ik vind het zo wel overzichtelijk. Mijne was eerst ook drukker doordat ik de helft van de planken voor Blond kon gebruiken. Spaar nu 4 jaar en heb bijna alles gekregen.
De snackschaal staat op een kleine bordenhoudertje.. niet heel stevig. Hoe hebben jullie zon snackschaal staan? En hebben jullie tips voor bordenstandaarden?
Ik wou dat mijn kast er zo uitzag, dan paste er nog wat bij Net weer nieuwe unicorn-producten gekocht en nu moet er wat uit mijn kast om dat erbij te zetten. Vanavond even dingen veranderen en dan plaats ik wel een foto.
Ik heb alles nu in een gesloten kast staan, dus zie je niks van... maar met het oog op een ander huis laat ik het even zo. Wil ook zon mooie buffetkast maar straks in een ander huis moet dat ook maar passen, dus nog even geduld...