Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
merrylegs schreef:Wat dacht je van nette sandaaltjes? Ik ben 1 m 75, maar naar Belgische normen ben ik heel groot, dus draag ik altijd ballerina's of sandaaltjes, ook heel elegant
_mexx_lady_ schreef:merrylegs schreef:Wat dacht je van nette sandaaltjes? Ik ben 1 m 75, maar naar Belgische normen ben ik heel groot, dus draag ik altijd ballerina's of sandaaltjes, ook heel elegant
Ben gelukkig niet de enigeBen ook 1m 75 en iedereen hier vindt mij al lang... Kom ik in Nederland en dan voel ik me af en toe een dwerg!
Ik loop trouwens wel gewoon op hakken als ik daar zin in heb. Krijg vaker complimenten als negatieve reacties of het weer goed is daarboven en of ik even die kom van de bovenste plank kan pakken
Emmaa_ schreef:Dames, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben op zoek naar een zeer stretchy high waisted (!!) zwarte broek. Hoeft geen echte spijkerbroek te zijn, als hij maar high waisted, diep zwart en stretchy is, anders krijg ik m'n kont er niet in. Ga morgen sowieso de stad in (Utrecht) maar was benieuwd of hier iemand misschien wist waar ze te krijgen zijn zodat ik niet onnodig loop te zoeken
Zirkonia schreef:Ladies, iemand ervaringen met bestellen bij zalando?
Ik heb vanmiddag een ontzettend mooie broek gekocht.. Kom ik er achter dat die bij Zalando wel €30,- goedkoper is. Ik twijfel dus of ik hem zal terug brengen naar de winkel en via Zalando zal bestellen... Wat zouden jullie doen?