Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:31

Ik ben zelf groot fan van het gympen-onder-een-jurkje principe, dus leuke zwarte (lage) Allstars of zelfs Air Max als je helemaal gek wilt doen. Maar ik snap heel goed waarom mensen dat niet zouden willen, en al helemaal niet voor een diplomauitreiking. Misschien een paar ballerina's of lage hakken? Ik ben zelf ook 1.85 maar heb een soort plateau's van Asos die ik heel chique vind

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:37

vind ik ook heel tof Emma :j zou het zelf alleen niet zo snel dragen naar mijn diploma uitreiking.
Ik ben 1.80 maar draag ongegeneerd hakken van 12 cm :+ Zeker onder een mooie jurk!
Loafers kunnen ook leuk staan trouwens onder een jurkje.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:38

Wat dacht je van nette sandaaltjes? Ik ben 1 m 75, maar naar Belgische normen ben ik heel groot, dus draag ik altijd ballerina's of sandaaltjes, ook heel elegant :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:40

Ik kom even binnen vallen.
Iemand nog tips voor sites met nike air max? Liefst classics of 90's. Ik kan de perfecten gewoon niet vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:45

Oh ja loafers, of brogues :D Als ik voor classy ga en ik wil niet op hakken lopen (wat ik overigens ook wel gewoon doe, maar niet altijd volhou/kan ivm een hele slechte rug) draag ik het liefst mijn bruine brogues, prachtig!

Ik zou het idd ook niet heel snel doen naar een diplomauitreiking, maar je weet niet wat de sfeer daar is. Op de diplomauitreiking van mijn middelbare school had ik het zo gedaan, de helft liep daar gewoon in een spijkerbroek.

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:50

Ik doe sport en bewegen.. we lopen al vier jaar in sportkleding, haha! Sandaaltjes zat ik ook aan te denken, maar weet niet of dat mooi staat onder dit jurkje. Ik zal vanavond een foto plaatsen als ik 'm draag. In elk geval bedankt voor jullie reacties!!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:32

En sleehakken? Loopt vaak fijner dan normale hakken, maar zijn alsnog mooi onder een jurkje!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:55

merrylegs schreef:
Wat dacht je van nette sandaaltjes? Ik ben 1 m 75, maar naar Belgische normen ben ik heel groot, dus draag ik altijd ballerina's of sandaaltjes, ook heel elegant :)

Ben gelukkig niet de enige :') Ben ook 1m 75 en iedereen hier vindt mij al lang... Kom ik in Nederland en dan voel ik me af en toe een dwerg!
Ik loop trouwens wel gewoon op hakken als ik daar zin in heb. Krijg vaker complimenten als negatieve reacties of het weer goed is daarboven en of ik even die kom van de bovenste plank kan pakken :)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:05

_mexx_lady_ schreef:
merrylegs schreef:

Ben gelukkig niet de enige :') Ben ook 1m 75 en iedereen hier vindt mij al lang... Kom ik in Nederland en dan voel ik me af en toe een dwerg!
Ik loop trouwens wel gewoon op hakken als ik daar zin in heb. Krijg vaker complimenten als negatieve reacties of het weer goed is daarboven en of ik even die kom van de bovenste plank kan pakken :)

Ja, op bokt kan ik me af en toe nog een dwerg vinden! Het helpt ook niet dat ik in een richting met veel arabische mensen zit die allemaal rond de 1 m50 zijn :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:24

Hehe kan me er een beeld bij voorstellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:35

Ik ben rond de 1.60, ik voel mij juist altijd echt super klein.. :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:59

wou dat ik jouw grootte had, rebecca, dan kon ik hakken aan zonder groter te zijn dan mannen en op pony's rijden!
Kom gewoon naar belgië, veel kleine mensen hier :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:59

Dames, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben op zoek naar een zeer stretchy high waisted (!!) zwarte broek. Hoeft geen echte spijkerbroek te zijn, als hij maar high waisted, diep zwart en stretchy is, anders krijg ik m'n kont er niet in. Ga morgen sowieso de stad in (Utrecht) maar was benieuwd of hier iemand misschien wist waar ze te krijgen zijn zodat ik niet onnodig loop te zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:00

Als ik op hoge hakken loop ben ik ook groter dan vriendlief :)) En een flink stuk groter dan de meeste mannen om me heen, aangezien Vriendje ook geen kleintje is. Gelukkig maakt het mij niet zo veel uit en draag ik waar ik me zelf prettig bij voel :=

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:02

Op pony's rijden lijkt mij ook ideaal, al heb ik nu wel een aardige match met een merrie van 1.76 en één van 1.71. :)

Voor de rest ben ik best blij met mijn 1.78. :j Maar goed, ik heb dan ook stevige benen, dus nooit moeite met broeken die te kort zijn oid.. Op hakken loop ik ook rustig, heb er zelfs die zo'n 18 cm zijn (plateau + sleehak).
Vriendjesproblemen heb ik niet, want ik heb geen vriendje. :+

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:04

Ik heb ook altijd hakken aan in de groep, meeste vrienden van me zijn kleiner maar er zitten er een paar tussen die een kop groter zijn. Ik ben 1.71 en draag dan vaak hakken van 10cm. Steek helft van de tijd dus boven iedereen uit maar vind hakken zon fijn gevoel geven..

Ik zou als je je er niet heel fijn bij voelt geen hakken aantrekken. of ballerina's of sandaaltjes idd.. maarja dat moet ook weer bij je outfit passen..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:05

Emma, hebben ze zo iets niet bij pieces? Met die rits er in.. of zoek je zonder rits? :)
Deze van HM is wel high waisted, maar ik krijg mn kont er nooit in (ronde billen) :+
http://www.hm.com/nl/product/09402?article=09402-B

Vriendjelief is gelukkig nog groter dan ik als ik hakken draag, tenzij het van die mega palen zijn :=
Inderdaad gewoon dragen waar je je lekker in voelt!

Paardlief is gelukkig 1.68 en vrij breed gebouwd dus daar pas ik prima op, al gaat de voorkeur uit naar iets rond de 1.80 (heb hele lange benen :o )
Broeken.. praat me er niet van -O- lange benen, ronde billen en smalle heupen is een dra-ma met broeken.. kan wel huilen soms in een pashokje. :(

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:08

Ik heb trouwens ook even jullie hulp nodig guys.
Ik moet komende zaterdag fotograveren op het avondfeest van de bruiloft van mijn instructriece. Nou ben ik voor smiddags de receptie ook uitgenodigd maar ik weet niet wat ik aan moet.
Vind het namelijk zo stom om dan op die receptie netjes in jurk en hakken te komen en dan 1,5 uur later terug komen in een volledig andere outfit.

Nu zat ik zelf te denken aan een zwarte broek, gekleurd shirtje en een blazer erop. en dan zwarte hakken eronder. Aangezien ik wel foto's moet maken moet ik wel een beetje in ongemakkelijke posities kunnen gaan zitten... Iemand anders nog een idee?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:09

Emmaa_ schreef:
Dames, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben op zoek naar een zeer stretchy high waisted (!!) zwarte broek. Hoeft geen echte spijkerbroek te zijn, als hij maar high waisted, diep zwart en stretchy is, anders krijg ik m'n kont er niet in. Ga morgen sowieso de stad in (Utrecht) maar was benieuwd of hier iemand misschien wist waar ze te krijgen zijn zodat ik niet onnodig loop te zoeken

Primark! High waisted, zwart van spijkerstof, super stretchy en in lengtematen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:10

Hmm die H&M broek is wel heel erg leuk, zal er morgen eens naar kijken. In mijn ideale situatie zou ik zo'n modelletje vinden die echt helemaal tot je navel valt, weet dat ze bij Topshop genoeg van dat soort hebben maar daar heb ik het budget even niet voor, en niet de tijd om naar Amsterdam te gaan :=

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:54

Ladies, iemand ervaringen met bestellen bij zalando?
Ik heb vanmiddag een ontzettend mooie broek gekocht.. Kom ik er achter dat die bij Zalando wel €30,- goedkoper is :wow: . Ik twijfel dus of ik hem zal terug brengen naar de winkel en via Zalando zal bestellen... Wat zouden jullie doen?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:54

Ja dat zou ik wel doen! Vind 30 euro nog een behoorlijk verschil!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:02

Ik draag nooit hakken, ookal ben ik 1,72 m
Hoeveel ik ook oefen ik kan er niet op lopen :+
Zelfs sleehakken zorgen voor gekneusde enkels en zere voeten :)

Geef mij maar lekker sneakers, sandaaltjes of slippers :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:21

Zirkonia schreef:
Ladies, iemand ervaringen met bestellen bij zalando?
Ik heb vanmiddag een ontzettend mooie broek gekocht.. Kom ik er achter dat die bij Zalando wel €30,- goedkoper is :wow: . Ik twijfel dus of ik hem zal terug brengen naar de winkel en via Zalando zal bestellen... Wat zouden jullie doen?

Ja, dat zou ik ook doen. Heb zelf alleen maar goede ervaringen met Zalando. Levering is meestal binnen 2-4 werkdagen (hier in DE in ieder geval), en heb nog nooit iets verkeerds/stuks gekregen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:28

Voor een verschil van 30 euro zou ik hem inderdaad ook terugbrengen!