Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 23:55

Die personen filter ik vaak op basis van hun bericht er al uit haha :P

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 23:56

Fotografen die model worden?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 23:57

Nayomie schreef:
Fotografen die model worden?

Gewoon mensen die 'model' wouden worden

Zijn zat mensen die fotograferen en model staan :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 00:00

Oh nee joh, modellen die fotograaf, MUA en stylist tegelijk worden! :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:02

Poeh, ik heb toch nog even een aantal keer je bericht moeten lezen, maar het kwartje is gevallen. Dat is wel sneu inderdaad.

Ikzelf heb geen modelpotentie mede omdat ik gewoon te klein ben daarvoor, maar vind het wel leuk om model te staan. Geen idee of ik een goed gezicht ervoor heb oid, maar leuk vind ik het wel :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:04

Courses schreef:
Oh nee joh, modellen die fotograaf, MUA en stylist tegelijk worden! :D

Multi functioneel :))

Hahaha sorry nayomie.. moe na hele dag shooten en telefoon zijn geen goede combinatie voor leesbaarheid

Vind ook wel leuk om te doen.. maar ben ook niet geschikt voor serieus werk en ook die behoefte niet :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:06

Niet? Ik vind je echt prachtig voor de camera staan, Gina. :oo

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:07

Awhh thanks :o ben sowieso te klein :) en vind mezelf niet fotogeniek, al wordt ik wel handiger voor de camera :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:09

Ik vind je juist fotogeniek. Maar het moet voor jezelf natuurlijk ook leuk blijven. :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 00:11

Reden dat ik ook niet ingeschreven sta/die ambitie niet heb gehad :) Dan word het niet meer 'leuk'. Tis een harde wereld.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:16

Ja ik begrijp het wel. Plezier is het belangrijkste :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:18

Nayomie schreef:
Ik vind je juist fotogeniek. Maar het moet voor jezelf natuurlijk ook leuk blijven. :j

je had mij vroeger op foto's moeten zien staan :') ik was altijd het debieltje die er maf op stond _O-

@thirsa: ja precies, vind fijn dat ik nu gewoon kan uitkiezen wat ik leuk vind om te doen... niets is verplicht..

Heb zo veel zin in mijn shoot van september :):) vind wel dood eng, ga de paal in ervoor (doe aan paaldansen)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 00:23

Ik vind 't wel ontiegelijk fijn dat ik me ook niet aan een of ander belachelijk dieet hoef te houden daardoor. Zou echt depressief worden als ik steeds alleen maar 24/7 met voeding bezig zou zijn ..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:24

whahaha, gelukkig bof ik met goede genen.. maar zoals ik nu mijzelf eigenlijk 'te dun' vind, ben ik kwa gezicht wel het beste voor de camera :( zou er niet aan moeten denken dat ik zo moet blijven

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 21:32

En we hebben de 1000 likes gehaald whoooo :D enorm bedankt voor alle support!

Nieuwe foto staat ook online op m'n pagina :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 21:49

Dat is toch nog snel gegaan, die 22 likes die nog moesten toen ik hem likete :))

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 22:39

De winnaar van de actie word deze week bekend gemaakt :) Is echt snel gegaan ja!

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 00:02

Een foto van vandaag. Ik ben er best tevreden mee :D
Afbeelding

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 00:33

cindy1000 schreef:
[ [url=m/xw3Tqh.png]Afbeelding[/url] ]

Als ik zo vrij mag zijn je een paar tips te geven (waar je je overigens niks vanaan mag trekken, want ik heb er niet veel verstand van).

Je hand zit een beetje onnatuurlijk/gespannen voor je gezicht, dat is jammer, want ik vind je expressie wel goed! Verder kon je je nek misschien wat langer maken ('uitsteken').

Ben dus wel erg weg van je gezicht, jammer dat je hand er zo 'krampachtig' voorzit (overdreven gezegd hoor, en nogmaals, dat is wat ik persooonlijk vind, misschien denken anderen er totaal anders over!)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 10:30

Courses schreef:
En we hebben de 1000 likes gehaald whoooo :D enorm bedankt voor alle support!

Nieuwe foto staat ook online op m'n pagina :)

Yeahhhh gefeliciteerd *\o/*

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 11:28

Yasmijntje schreef:
cindy1000 schreef:
[ [url=m/xw3Tqh.png]Afbeelding[/url] ]

Als ik zo vrij mag zijn je een paar tips te geven (waar je je overigens niks vanaan mag trekken, want ik heb er niet veel verstand van).

Je hand zit een beetje onnatuurlijk/gespannen voor je gezicht, dat is jammer, want ik vind je expressie wel goed! Verder kon je je nek misschien wat langer maken ('uitsteken').

Ben dus wel erg weg van je gezicht, jammer dat je hand er zo 'krampachtig' voorzit (overdreven gezegd hoor, en nogmaals, dat is wat ik persooonlijk vind, misschien denken anderen er totaal anders over!)

Oh het was niet een gespannen houding hoor haha, maar het kan er indd misschien wel zo uitzien. Bedankt voor de tips!

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:25

Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee omdat ik dit topic reuzeinteressant vind, maar ik durf nu toch eindelijk mijn vraag te stellen aan de 'experts' van bokt!
Nogal voor de hand liggend, maar hier komt hij:
Ik heb al vaak op internet gezocht naar de precieze vereisten om model te worden, maar ik vind steeds verschillende info... wat zijn nou precies de standaard regels wat betreft maten en andere uiterlijke kenmerken om model te worden? En geldt dat voor elk soort model of zit er nog verschil in?

Even voor de goed orde: ik heb zelf geen enkele potentie om model te worden met mijn huid en figuur maar ik ben toch benieuwd (evt voor vriendinnen/familie)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:27

De vereisten zijn eigenlijk allemaal afhankelijk van het bureau waar je bij gaat, het doel van dat bureau en je verdere uiterlijk. In een model zoeken ze vaak niet een specifiek gezicht, ze zoeken juist gezichten die buiten het 'specifieke' vallen. Dus meiden met een aparte uitstraling, of een hele sterke uitstraling. Hoe sterker je gezicht is en hoe meer potentie ze in je zien, hoe makkelijker het in principe voor ze is om wat af te wijken van de standaard qua maten en lengte.

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:29

Emmaa_ schreef:
De vereisten zijn eigenlijk allemaal afhankelijk van het bureau waar je bij gaat, het doel van dat bureau en je verdere uiterlijk. In een model zoeken ze vaak niet een specifiek gezicht, ze zoeken juist gezichten die buiten het 'specifieke' vallen. Dus meiden met een aparte uitstraling, of een hele sterke uitstraling. Hoe sterker je gezicht is en hoe meer potentie ze in je zien, hoe makkelijker het in principe voor ze is om wat af te wijken van de standaard qua maten en lengte.

Oke! Bedankt voor je snelle reactie! Maaar wat zijn nu precies de standaard maten voor een vrouwelijk model?

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:33

Femke_Nikita schreef:
Emmaa_ schreef:

Oke! Bedankt voor je snelle reactie! Maaar wat zijn nu precies de standaard maten voor een vrouwelijk model?

80/60/90 borst/taille/heup
En kledingmaat: 34/36