Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Oh nee joh, modellen die fotograaf, MUA en stylist tegelijk worden!
Nayomie schreef:Ik vind je juist fotogeniek. Maar het moet voor jezelf natuurlijk ook leuk blijven.
cindy1000 schreef:Een foto van vandaag. Ik ben er best tevreden mee
[ [url=m/xw3Tqh.png]Afbeelding[/url] ]
Yasmijntje schreef:cindy1000 schreef:Een foto van vandaag. Ik ben er best tevreden mee
[ [url=m/xw3Tqh.png]Afbeelding[/url] ]
Als ik zo vrij mag zijn je een paar tips te geven (waar je je overigens niks vanaan mag trekken, want ik heb er niet veel verstand van).
Je hand zit een beetje onnatuurlijk/gespannen voor je gezicht, dat is jammer, want ik vind je expressie wel goed! Verder kon je je nek misschien wat langer maken ('uitsteken').
Ben dus wel erg weg van je gezicht, jammer dat je hand er zo 'krampachtig' voorzit (overdreven gezegd hoor, en nogmaals, dat is wat ik persooonlijk vind, misschien denken anderen er totaal anders over!)
Emmaa_ schreef:De vereisten zijn eigenlijk allemaal afhankelijk van het bureau waar je bij gaat, het doel van dat bureau en je verdere uiterlijk. In een model zoeken ze vaak niet een specifiek gezicht, ze zoeken juist gezichten die buiten het 'specifieke' vallen. Dus meiden met een aparte uitstraling, of een hele sterke uitstraling. Hoe sterker je gezicht is en hoe meer potentie ze in je zien, hoe makkelijker het in principe voor ze is om wat af te wijken van de standaard qua maten en lengte.
Femke_Nikita schreef:Emmaa_ schreef:De vereisten zijn eigenlijk allemaal afhankelijk van het bureau waar je bij gaat, het doel van dat bureau en je verdere uiterlijk. In een model zoeken ze vaak niet een specifiek gezicht, ze zoeken juist gezichten die buiten het 'specifieke' vallen. Dus meiden met een aparte uitstraling, of een hele sterke uitstraling. Hoe sterker je gezicht is en hoe meer potentie ze in je zien, hoe makkelijker het in principe voor ze is om wat af te wijken van de standaard qua maten en lengte.
Oke! Bedankt voor je snelle reactie! Maaar wat zijn nu precies de standaard maten voor een vrouwelijk model?