Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:48

Fijn dat je toch nog iets gehoord hebt Daisy. Mannen... Idd :')
Die denken daar gewoon niet aan joh..

Ik vind je blog zo ook erg mooi :j.

Ik heb vandaag weer een post, een lekkere knalgroene glitterlak :D. I like :D
Kiko 441

Morgen eindelijk weer eens een rustig dagje, ben van plan om er nu weer eens een zooi vooruit te schrijven, want kom er gewoon nauwelijks aan toe :=. Ook weer iets met "man" die mn laatste beetje vrije tijd opslokt :').

BalouArera

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:51

Die is erg mooi Yv! Heb vanochtend de post gelezen. Vind hem wel wat weghebben van This is tree-mendous van China glaze :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:44

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:10

@Yv_ Leuk blog! Hoe krijg je die nagel riem randjes toch zo strak, daar verbaas ik me altijd over!

@Charles, flinke klus! Maar lijkt me heerlijk om er bij te zijn! Succes morgen met fotograferen.

@joyce2, hahah leuk om te zien dat jij hier ook gestrand bent met je blog ;-)

Ik heb de laatste dagen alweer bergen inspiratie opgedaan voor een nieuwe post. Nu nog even de tijd om ze te typen :D

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:55

Ik piep hier even binnen. Ik blog ook http://www.iksimij.blogspot.nl. Meer als een jaar geleden begonnen. Ergens in een opwelling maar ik ben het blijven doen omdat ik het toch wel erg leuk vind en de reacties positief zijn.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:35

Ik zie dat er best veel mensen op Blogspot zitten en ik heb toch even een technisch vraagje, waar ik zelf laatst niet uitkwam (ook niet met Google :D ). Ik zie nu toevallig bij de homepage van de blog van Lughnassadh dat er maar een deel van de tekst in beeld staat, ipv de hele blog. Als je de hele blog wilt lezen, moet je op "meer lezen" klikken. Ik wil dat ook graag instellen, maar ik kon nergens vinden hoe dat moest. Wellicht heb ik op de verkeerde termen gezocht en bij de verkeerde instellingen gekeken, maar het is mij dus niet gelukt. Iemand die mij kan vertellen waar ik dat in kan stellen?

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:40

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:59

Aaah, super thanks!! Ze noemen het dus een samenvatting en van "jump break" had ik nog helemaal nooit gehoord. Ik snap nu wel waarom ik niet bij de juiste uitleg uitkwam, ik had ook verwacht dat het een instelling was i.p.v. iets wat je zelf in je Blog in moest voegen. Mijn dank is groot :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:04

Joyce, dat zelfde tekentje inderdaad als wat er hier pas is besproken voor wordpress :).

Thanks Kaaaren. Gewoon oefenen, oefenen, oefenen.
Je hebt ook wel clean up methodes met een kwastje enzo, maar die gebruik ik nauwelijks nog.
Nu als een nagel niet fijn gelakt is, haal ik het eraf en doe ik het gewoon opnieuw. Kan ook niet zo goed met dat kwastje overweg :=.

Had trouwens van de week echt een prachtige lak op, die was ik (uiteraard :') ) vegeten te laten zien.
Had 'm vorig weekend op toen we met de nagellak meiden hapje sushi gingen eten en er was serieus maar 1 mening over: mooi _O- _O-
Zoya Payton

Leuk luggnas-sorry, krijg je naam gewoon niet getyped!!! :oo

Ik heb weer wat vrije tijd over, ga even een aantal blogs bezoeken, zag weer een boel nieuwe :D. Leuk!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:08

@Yv_, wauw mooi hoor! Erg gave nagellak :)
@Charles, Leuk verslag! Veel te doen op zo'n dag dus :P
@Lughnassadh, interressant!

Ik heb alweer inspiratie om wat te schrijven, eerst alleen even mijn schoolwerk afmaken :P

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:03

joyce2 schreef:
Aaah, super thanks!! Ze noemen het dus een samenvatting en van "jump break" had ik nog helemaal nooit gehoord. Ik snap nu wel waarom ik niet bij de juiste uitleg uitkwam, ik had ook verwacht dat het een instelling was i.p.v. iets wat je zelf in je Blog in moest voegen. Mijn dank is groot :D

Geen probleem :) ik heb trouwens ook alleen maar gegoogled op "lees meer knop blogspot" ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:20

Ik had o.a. gezocht op "beknopt bericht homepage blog" "beknopte blog" "inleiding blog" en hier en daar nog wat toevoegingen/andere varianten. Heel creatief, maar not even close, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:36

Ik heb een nieuwe post online, ditmaal wat meer een "beauty" post!
LIPSTICK KISSES

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:21

Ik zit heel erg te twijfelen om van Blogger over te stappen naar Wordpress ivm het aanvragen van een eigen domeinnaam.. Ben aan het opzoeken hoe makkelijk het zou zijn om over te stappen iig

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:22

Emmaa_, ziet er leuk uit! Persoonlijk vind ik het jammer van het witte rond de tekst :)

Mijn nieuwe post: Mijn verdere introductie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:30

Ja vind ik ook heel jammer.. Heb heel hard geprobeerd om het weg te krijgen maar ik krijg het persoonlijk niet voor elkaar. Ben wel mijn blog aan het overzetten naar Wordpress nu haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:51

Leuk Emma! Ik mis alleen persoonlijk swatches! Ben namelijk heeeeeel erg benieuwd naar eentje, daar heb ik geloof ik ook mee in mn handen gestaan :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:01

Ik heb ze geprobeerd op m'n lippen te fotograferen maar bij gebrek aan een aanwezig vriendje lukte dat even niet. Ik wil best even een Swatch of een foto op m'n lippen maken morgen als je zegt welke het is!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:03

Edit: privé informatie verwijderd
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 03-02-22 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:10

Oh, dat is lief Emma! Maar een swatch op je arm ofzo vind ik meestal ook prima.
Het geeft gewoon net even wat meer inzicht in de kleur dan alleen de productfoto, snap je wat ik bedoel?
Gaat om die Kate Moss van Rimmel :D.

Ik heb pas een paar lipsticks van Catrice gekocht en eentje van Essence, die Anc een hele tijd geleden op haar blog had, maar ik weet het niet zo goed. Vind het bij anderen zooo ontzettend gaaf, maar als ik dan ineens een kleurtje op mn lippen heb is het zo... anders ofzo :=.
Graai welke zowat elke keer naar de berry tinten, kwam ik ook pas achter toen ik ze naast elkaar hield haha.

Leuk lettertype heb je Tazzey! Leest over het algemeen erg fijn weg, mn ogen moeten alleen soms even aan de hoofdletters wennen :).

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:16

Thanks Yv_! Ik vind hem zelf ook wel leuk. Lekker girly. Maar inderdaad de hoofdletter kunnen wat duidelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:34

Ik vind felrood juist bij iedereen zo mooi! Het maakt elke casual outfit sjieker en het maakt iedere nette outfit af. Ik zal morgen even een swatch voor je maken van de Kate Moss, maar ik zou als ik jou was zou ik ook even naar Ruby Woo van MAC kijken! Kost iets meer maar hij is een stuk fijner vind ik persoonlijk

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:36

Die heeft Anc geloof ik ook, zal eens aan d'r vragen of ik 'm in het echt mag zien.
Ik weet niet zo goed met lippenstiften van die prijs, omdat ik het nooit draag... Maar je hebt wel gelijk, want wat jij aangeeft voor lipstick, vind ik ook van rode nagellak :)).
Blush voor dat geld zou ik nou wel weer neerleggen :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:37

Je kan ook van de KIKO kijken Yv :j die hebben goede longlastings die niet te duur zijn!