Het is hier potdicht met bewolking en geen zon te bekennen. Hier is trouwens Diever, Drenthe. Echt een dikke tegenvaller omdat we echt enorm gehoopt hadden op zon en in de tuin te werken. Nu wordt het maar een dagje binnen spenderen want erg warm is het nou ook niet. Zucht..
Nayomie
Geplaatst: 19-05-13 12:51
Agossie schreef:
Nayomie schreef:
Ik zie bewolking Iemand die toevallig weet wat voor weer het dinsdag wordt?
Net op de site van het KNMI gekeken, had toch een excuus-banner verwacht ... Vanmorgen vroeg was het zonnetje er, maar nu alweer bewolkt en rond de 14 graden.
Het was heerlijk weer! Ik werd even heel blij! Nu alweer wat kouder en bewolkt. Vanmorgen wel heerlijk in het zonnetje hardgelopen.
quartel
Geplaatst: 19-05-13 14:40
zooo, even lekker gebruik gemaakt van het heerlijke weer. Het had best ietsje warmer gemogen maar ach, de zon schijnt en het is droog......dat is al heel wat. Heerlijk gereden in de volle zon........peerd even lekker op de wei gehad. Helaas maar heel even wegens een los zittend ijzer Doe mij morgen nog maar zo een dag
Hier ook de lucht potdicht,weinig tot geen zon gehad. Maar dat komt;ik wil dat voorspelde weer van vandaag,morgen hebben.Morgen heel de dag voetbal toernooi en dan wil ik mooi weer hebben.Dus sorry mensen,het weer van vandaag gaat naar morgen.
Heerlijk weertje en heb uiteindelijk even op stal in de auto een time out genomen. Stoel platter deur open en het zonnetje op het dak. En zo met ogen dicht een poosje gelegen.