weet iemand waar ik op kan zoeken voor buddha to buddha achtige armbanden? ik heb de echte en mn moeder is zwaaar jarloers. dus misschien maar eens voor goedkoop alternatief kijken
braided bracelet kan ik niets op vinden.. buddha to buddha bracelet is alleen echte te vinden..
suus die nagel dingen bedoel je ? hoe kan dat schadelijk zijn dan als ik vragen mag
_Micha_
Geplaatst: 25-06-13 22:32
Liiszle er was laatst iemand die een nep ring had gekocht die heel goed leek. Misschien kan je dat even terug zoeken in het topic en volgens mij had die seller ook armbanden.
Hoe valt deze? volgens de tabel zou ik L wel passen, in nederland heb ik ook L maar via ebay valt alles vaak klein dus toch maar XL doen of toch tabel aanhouden en L kiezen?
Suus___
Geplaatst: 25-06-13 22:53
little_birdy schreef:
suus die nagel dingen bedoel je ? hoe kan dat schadelijk zijn dan als ik vragen mag
Door de straling Ik zou dat niet van een onbekend merk nemen..
Maar straling van lampen is hetzelfde lijkt me? Of ze nou uit Nederland of uit China komen? Tis niet zo dat een lamp een of andere gevaarlijke straling kan geven? Toch?
Nee sorry Suuszels, nog steeds niet . Ligt nog netjes met kaartjes en al op die groene broek, waar ik nog steeds het knoopgat moet maken
Ik zou zelf gewoon het tabelltje aanhouden, Daniella. Dat is al een wijd shirt, als-ie té wijd is, is het weer net zo'n vuilniszakkenpak. Vind ik altijd dan .
Bornprettystore... Heb ik vd week een paar keer weggeklikt.. Veel te verslavend
Je kan ook een sneldrogende topcoat proberen, Little_Birdy. Want UV heeft geen nut met betrekking tot gewone nagellak. Alleen voor gellacs . De meiden in het HK Nagellak topic zijn helemaal gek van SV (seche vite), ik heb zelf Chg Fast Forward Topcoat gehad die wel beviel, maar snel indikte en gebruik nu Insta- Dri van Sally Hansen (gewoon te koop bij ICI Paris, nu 21% korting )