Valkenburg was echt prachtig. Zo knus, zo mooi.. ALLES was versierd, heel de stad. Overal warme chocomel en dekentjes met vuur bij alle cafeetjes en dergelijke
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sloffiee schreef:Hier staat de kerstboom al.. ! wij hebben zaterdag sinterklaas gevierd als gezin en volgend weekend bij schoonouders en mijn ouders

iedereen met elkaar dansen enzo, wat een sfeer was dat!
's Middags hadden we nog niet echt het kerstgevoel. Was weinig te vinden. Maar 's avonds.....
Alles verlicht, in Hyde Park was er Winter Wonderland. Een soort grote kermis, schaatsbaan en een super gezellige kerstmarkt. Ook de grote straten waren mooi versierd, Oxford Street en Regent Street. Echt heel mooi om te zien allemaal!
Zowel Stockholm als Londen 

Stockholm klinkt ook knus. Fijne sfeer als iedereen leuk doet met elkaar..

en mijn 4 dubbel cd met verzamelkerst liedjes
, maar mijn zus heeft zoals traditie de boom al opgetuigt :
NatassJa schreef:Londen was echt geweldig's Middags hadden we nog niet echt het kerstgevoel. Was weinig te vinden. Maar 's avonds.....
Alles verlicht, in Hyde Park was er Winter Wonderland. Een soort grote kermis, schaatsbaan en een super gezellige kerstmarkt. Ook de grote straten waren mooi versierd, Oxford Street en Regent Street. Echt heel mooi om te zien allemaal!
En ook Schiphol was erg mooi versierd!
Onze kerstboom staat ook!
Zal vanavond wat foto's plaatsen
secricible schreef:Zojuist los gegaan in het centrum voor de kerstdecoratie van dit jaar, maar ik ben wel tevreden!
[ Afbeelding ]
Het boompje
[ Afbeelding ]
Vissenkom gevuld met een tafereeltje en kunstsneeuw
[ Afbeelding ]
De kast
[ Afbeelding ]
En in de tafel
ik ga nooit dus ook niet met kerst.