Gaat nu over interview wat Jamie zou gaan geven. Presentator is het er ook niet mee eens en wil een speciaal programma gaan maken over de conditions op Texas DR.
--Edit-- Doet goed om zoveel mensen te zien / horen meeleven.
Nu Gloria op de radio.
EmmaVZ
Geplaatst: 13-11-13 02:06
Fijn dat er hier updates zijn, ik kan namelijk niet meeluisteren. En goed dat ze aandacht aan de conditions daar schenken
*kruipt weer in meelezershoek*
risje
Geplaatst: 13-11-13 02:07
Staan 15 of 20 mensen, getuigen (Isegrim) komen er nu aan. Gloria spreekt ze nu toe, noemt Isegrim, haar vriend en vader....
Volgens mij wordt er wel een interview uitgezonden, maar mag Jamie niets zeggen over de omstandigheden op Death Row, wat hij zo graag wilde. Als ik het goed heb begrepen.
Het gaat nu over geweld dat Jamie in de gevangenis heeft gebruikt. Nadat de jury Jamie schuldig had bevonden, gooide Jamie een stoel naar de aanklager (? als ik het goed vertaal).
Eerlijk is Eerlijk. Ik kan mijn aandacht er niet bijhouden wat hij nu precies gedaan heeft.........Blijft niet hangen hoewel het duidelijk verteld wordt.
Littera
Geplaatst: 13-11-13 02:19
Het gaat ook niet meer over wat hij heeft gedaan, het gaat nu over de nieuwe dingen/regels in de (dood)straf geloof ik. Ik volg het ook niet helemaal. Nu gaat het over het feit dat ze een christelijke gemeenschap zijn en dat iedereen daar vergeving in verdient.
Edit: het gaat nu over omstandigheden die doodstraf in levenslang zouden kunnen omschakelen, dat de jury naar alles zou moeten kijken. Niet meer over Jamie, maar het is algemeen.